PDA

Volledige versie bekijken : Forumaanpassingen

Ronald402
12 November 2010, 15:46
Vanaf vandaag gaan we wat aanpassingen doen in het forum. We zijn begonnen met de indeling. Hebben wat nieuwe hoofdstukken aangemaakt en topics opgesplitst.
Als je nog meer ideeen hebt, dan kun je die mailen naar info@402automotive.com, natuurlijk helemaal mooi als ze gaan over het nog actiever maken van dit forum. Wellicht hebben we ook nog wat nieuwe mods nodig.

Coolkast
12 November 2010, 15:51
scheelt een hoop zoekwerk naar projecten! :P wel top dat die bovenaan staat.
wellicht nog een appart media gedeelte met een upload functie? (als de server het toestaat uiteraard )

Ronald402
12 November 2010, 15:59
scheelt een hoop zoekwerk naar projecten! :P wel top dat die bovenaan staat.
wellicht nog een appart media gedeelte met een upload functie? (als de server het toestaat uiteraard )
We zijn bezig met upload media via de home, nieuwe applicatie straks.

Eddol
12 November 2010, 16:40
Super indeling, wel even wennen. Maar een verbetering wat mij betreft

vdw
12 November 2010, 17:10
Het circuit project van show of imports staat bij sprints en drag races. Denk niet dat die daar hoort.

Verder top! Lekker overzichtelijk!

jupke
12 November 2010, 17:21
ronald ,kan in aangeboden het weer terug gezet worden net als vroeger.dus zodat iedereen kan reageren in het topic ipv elke keer over en weer te pm''en

Ronald402
12 November 2010, 20:08
volgens mij kan dat nu wel. alleen zijn per ongeluk de lopende advertenties verwijderd, ga kijken of dat nog hersteld kan worden. anders kan iedereen gewoon weer nieuwe advertenties plaatsen, is ook geen ramp.

AJ`s autobody en paint
12 November 2010, 20:32
Ik zie dat we als de bedrijven door de dag heen steeds verder afgezakt zijn in de lijst. Persoonlijk vind ik het een beetje een B-locatie om eerlijk te zijn :( Voor de rest is het wel ok zo te zien.

Coolkast
12 November 2010, 20:59
als je er voor zou betalen is het een klote positie, maar denk niet dat je dat doet, dus valt het mee.. wees blij dat je mag promoten :D

Furrr
13 November 2010, 16:25
Waarom wordt zomaar mijn advertentie van nog geen 2 weken oud verwijderd? Anderen staan er wel in ( slechts 5 of zow ).

vdw
13 November 2010, 16:55
volgens mij kan dat nu wel. alleen zijn per ongeluk de lopende advertenties verwijderd, ga kijken of dat nog hersteld kan worden. anders kan iedereen gewoon weer nieuwe advertenties plaatsen, is ook geen ramp.

Lezen is bijzonder mogelijk voor je furr?

staat 3 potst boven jou post:confused::o

Furrr
13 November 2010, 17:01
Jah net of ik eerst alles ga doorlezen...

vdw
13 November 2010, 17:08
Nou ik weet niet, maar dat is in mijn ogen wel normaal. Helemaal omdat het bij forum mededelingen staat en het pas pagina 2 is....

Ach iedereen heeft andere normen natuurlijk.......

Evonatic
13 November 2010, 17:19
Waarom wordt zomaar mijn advertentie van nog geen 2 weken oud verwijderd? Anderen staan er wel in ( slechts 5 of zow ).

Klopt ook onze advertentie is ineens verdwenen zonder melding.
Kwam er achter doordat ik hem moest aanpassen.

Pidi
16 November 2010, 06:29
Klopt ook onze advertentie is ineens verdwenen zonder melding.
Kwam er achter doordat ik hem moest aanpassen.

Er wordt toch op de vorige pagina verteld dat er PER ONGELUK ADVERTENTIES ZIJN VERWIJDERD!

NOTORIOU$
16 November 2010, 12:38
Er wordt toch op de vorige pagina verteld dat er PER ONGELUK ADVERTENTIES ZIJN VERWIJDERD!

http://nsharporg.files.wordpress.com/2007/08/iws.jpg:D

Conair
16 November 2010, 13:03
Misschien is het handig om het aangeboden gedeelte te scheiden in Auto's en Onderdelen.

Pidi
16 November 2010, 17:51
Misschien is het handig om het aangeboden gedeelte te scheiden in Auto's en Onderdelen.

Deze motie steun ik... Veel overzichtelijker!!!

auto emocion
16 November 2010, 19:49
Ik vindt de lay out erg goed en overzichtelijk.

Het idee om aangeboden te scheiden in cars en parts is ook een goede optie.
Wellicht een idee om ook een subcategorie aan te maken met diversen, dus niet auto gerelateerd.... of sla ik nu door

Het idee om de "chat" weer actief te maken vindt ik niet zo tof.

Heen en weer PM-men is geen drama zeker niet als de aanbieder voldoende info opgeeft.
Dan blijft het hooguit bij wat info opvragen en eventueel afspreken voor ophalen en dergelijke.

Vrees dat het weer net als voorheen een slowchat wordt met meningen over de prijzen en de staat van de onderdelen/ auto's.

Maar goed ik ben geen Moderator in die "afdeling" dus dat is meer iets voor de daar actieve mod(s) om die beslissing te maken lijkt me

Crama
22 November 2010, 16:03
Vind het beter als eerst!

Alleen ziet niemand nou dat er Aaankomende Meetings in Buitenland met 1 A teveel staat;) Niet dat het nou ZOO'n ramp is maar klopt niet :D

Edwin_S
19 February 2011, 15:41
Helemaal onderaan elke page staan diverse links, en ook Automaxx forum. deze link gaat echter naar de main page =) moet ik weer een keer extra klikken.. ik = lui.

Ronald402
19 February 2011, 23:13
ff checken inderdaad

Kimmy
17 March 2011, 21:22
opeens verspringt de website... de letters van het topic liepen door de reclame aan de linkerzijde van het forum.. dat vond ik maar niks (uiteraard).

Vind de indeling ook niet echt top: 60% topic, 40% reclame..

General
28 March 2011, 13:54
Ik krijg de laatste tijd steeds meer de volgende melding als ik iets probeer te posten op dit forum:

Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Na een paar keer opnieuw verzenden doet ie het meestal wel?

Tevens kan ik buiten het forum niets op deze website doen, aangezien hij telkens om mijn inlognaam vraagt en hij deze niet kent???
Op het forum werkt dit echter wel zoals je ziet, want ik kan hier gewoon posten.

AJ`s autobody en paint
28 March 2011, 21:54
Vind de indeling ook niet echt top: 60% topic, 40% reclame..

Ben er ook zeker geen fan van, het forum is met de reclame erbij zo smal dat fotos superklein zijn en het allemaal meer als een prikbord dan een forum oogt.

Op dit moment is de reclame weer weg rechts en het forum breed, maar de fotos nog klein. Kunnen we niet gewoon terug naar hoe het was?

Groenetijger
28 March 2011, 22:04
Qua forum opbouw vind ik dit al stukken beter dan al die reclame dingen.

Hopelijk nog naar volledig 100% forum scherm, want nu worden er pixels verspeeld ;)
Maargoed, dit is al beter als het vorige.

Ruudje
29 March 2011, 07:57
Beter dit!!

(opvullende tekst)

Pinball
29 March 2011, 08:00
10 beter zo, ook voor de mobieltjes en de appeltjes

Edwin_S
29 March 2011, 09:49
Goed bezig mensen! Tis weer een forum! :)

vdw
29 March 2011, 12:37
Ik zit weer eens op een 23 inch breedbeeld en schrok gewoon. Dit ziet er zeker leuk uit!

Bling T
29 March 2011, 16:05
Dit is een stuk beter leesbaar zo.

Flits
29 March 2011, 23:00
TOP! Dit maakt het weer een forum i.p.v. een postzegel :)
Pagina's met veel foto's gaat nu ook een stuk soepeler!

Groenetijger
1 April 2011, 12:46
WOW.. dit is echt een hele verbetering tegenover dagen geleden :)

Bossiey
1 April 2011, 14:16
Veel fijner!

Xenon_Civic_Coupe
2 April 2011, 12:58
goed bezig! hele verbetering! :)

SaxoPhonic
3 April 2011, 11:39
Stukken better dit zo...

Andre - 20vT
18 December 2011, 22:40
Ik heb door onbekende reden opeens een foto in me handtekening staan?
Maar die kan ik niet verwijderen omdat die niet in mijn tekstveld staat bij gebruikersinstellingen?

Andre - 20vT
18 December 2011, 22:40
Huh en nu weer weg... Laatmaar dan ;)

crossagek
14 February 2012, 09:38
ik wil een profielfoto wijzigen , maar de oude foto is pleite en de nieuwe plaatsen kan ik vergeten :(

onder schermafbeelding wijzigen staat een vinkje voor "geen schermafbeelding gebruiken" en ik krijg dat vinkje met geen mogelijkheid weg . meer mensen met dit probleem ??