Volledige versie bekijken : Geert, op het forum Gyrno stelt zich even voor
Gyrno
20 April 2009, 14:19
Hoi ik ben Geert ik word 30 april 18 en dan gaat het voor mij ook beginnen. Ik woon in Gemonde een klein dorp in Brabant. Ik was al een paar jaar actief op het oude forum onder de naam Gyrno, maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld. Dus ik denk het eerste wat ik doe op het nieuwe forum is mezelf voorstellen. Ik heb zelf nog geen auto maar ik geniet al wel van de andere auto's op dit forum en ik probeer zoveel meetings en shows te bezoeken als haalbaar is voor mij. Daardoor kennen sommige mij al. Op 30 april(op mijn verjaardag dus) begin ik met mijn eerste rijles en dan hoop ik mijn rijbewijs snel te halen. Ik ben dit jaar met mijn examens bezig, dus door de vroege vakantie kan ik veel gaan lessen. Ik ben al aan het kijken voor een auto. Maar ik twijfel nog tussen een Honda Civic Coupé 92-95 of de hatchback. Ik weet dat deze heel vaak wordt gebruikt in de tuning scene maar ik vind het gewoon echt een dikke bak en een mooi begin. En ik wil er dan ook iets moois van maken als ik hem in mijn bezit heb. Ik zal jullie verder niet meer lastig vallen met mijn verhaal, maar nu weten jullie in ieder geval een beetje wie ik ben als ik een berichtje achterlaat. En ik hou jullie wel op de hoogte hoe het ervoor staat met mijn rijbewijs en mijn auto zoektocht;) En geef gerust je mening waar jullie mee zouden beginnen. Gr. Geert
Devils Child
20 April 2009, 14:40
Welkom hier!
en waar mee te beginnen, tsja ik deel je smaak duidelijk alleen ik heb een 6th gen, dus wat jonger :D
Gyrno
20 April 2009, 14:45
Haha ja dat dacht ik al dat je het er wel mee eens was;) Die van jou is echt heel dik. Maar dan zal ik nog een paar jaar moeten sparen haha, maar echt een hele dikke bak heb je!
Devils Child
20 April 2009, 14:55
thanx, maar als je goed zoekt en civicclub holland ff in de gaten houdt komt er vast wel goed! ;)
Dr Doggystyle
20 April 2009, 15:10
welkom hierzo
het model civic dat je wilt hebben is idd een leuk begin
coupe of hatchback beide zijn cool.
en idd wat Devils child zegt, gewoon ff daarzo autos in de gaten houden, misschien dat je wat leuks van iemand kan overnemen.
jupke
20 April 2009, 15:40
bosschenaren zie je overal :D
ge kunt beter naar de FC gaan kijken als een civic kopen geert
Struis
20 April 2009, 15:46
ge kunt beter naar de FC gaan kijken als een civic kopen geert
Ik neem aan dat je hiermee bedoeld de FC(3S) met 2 maal ''draaiende dorito chipjes?''
Als dat zo is..--> HELL YEAH:D
(en ja dat zegt een Civic rijder...weliswaar met dorito achtergond hehe)
Gyrno
20 April 2009, 15:58
ge kunt beter naar de FC gaan kijken als een civic kopen geert Haha bosschenaren zie je inderdaad overal zelfs op het automaxx forum! Gaat alles nog goed met de kleine bosschenaar die eraan komt?
jupke
20 April 2009, 17:27
Haha bosschenaren zie je inderdaad overal zelfs op het automaxx forum! Gaat alles nog goed met de kleine bosschenaar die eraan komt?
alles in orde :D ga je naar emmen?
Gyrno
20 April 2009, 21:07
Denk het wel alleen is kut dat het nu een combi is geworden:S Slaat nergens op net of er iets tegen emmen gebeurd. Maar ik heb een vraag aan jou maar die PM ik wel even.
vw roadwarrior
21 April 2009, 20:21
Welkom hier
Gyrno
23 April 2009, 00:16
Dankje ik was al een jaar of 2 actief op het oude forum maar heb me daar eigenlijk nooit voorgesteld. Dus bij deze;)
Ik heb inmiddels alweer 2 lessen erop zitten sinds mijn verjaardag. Het is goed gegaan, ondanks dat er na 10min. rijden al een hert op de weg stil stond voor de auto en echt nog geen halve meter naast hem een bord stond met erop: oppassen over stekende herten. Zo blijkt maar weer altijd opletten achter het stuur:rolleyes:. Daarna doorgereden en niks geks meer gebeurd. Ik hou jullie op de hoogte van mijn rij skills:p. En de zoektocht naar een mooie en betaalbare civic.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.