Volledige versie bekijken : 100% Tuning Ahoy Rotterdam 10&11 Oktober 2009
streettuner20
5 October 2009, 13:57
[QUOTE=hol007;34926]nou da bedoel ik is da nie gek genoeg[/QUOTE
t kan nie gek genoeg zijn
of je ga als onbekende meid mee met rooie draadje naar een hotel das nie gek:D
Lisette
5 October 2009, 13:58
http://www.tsibog.com/wp-content/uploads/2007/07/popcorn.jpg :D:D
streettuner20
5 October 2009, 14:01
http://www.tsibog.com/wp-content/uploads/2007/07/popcorn.jpg :D:D
ow das nie gek doe mij ook een schaaltje
Lucazz
5 October 2009, 14:07
ik wil wel zoute popcorn ik zit me hier kostelijk te vermaken
streettuner20
5 October 2009, 14:08
ik wil wel zoute popcorn ik zit me hier kostelijk te vermaken
ja ik ook maar ja nie te veel popcorn anders word kosterlijk kotserlijk
Mafkikker
5 October 2009, 14:12
ja ik ook maar ja nie te veel popcorn anders word kosterlijk kotserlijk
Moet je niet zoveel Bugles wegwerken:cool:
streettuner20
5 October 2009, 14:13
Moet je niet zoveel Bugles wegwerken:cool:
de zak is bijna leeg hahaha
engeltje
5 October 2009, 14:15
ik denk wel dat ze dat snapt maar ja als je mensen van t rooie draadje ga zien:P:P:P
ze is hij ;)
en tuurlijk wel van hotels en taxi's gehoord, maar toch zet je imo niet zo'n al te goed beeld neer als je op een autobeurs gaat staan drinken.
SE is een ander verhaal, gezien je de tenten er bij ziet staan.
Mafkikker
5 October 2009, 14:17
Ik zie het probleem niet Martin, zolang je met mate drinkt is het toch niet belangrijk wat je drinkt?
streettuner20
5 October 2009, 14:18
ze is hij ;)
en tuurlijk wel van hotels en taxi's gehoord, maar toch zet je imo niet zo'n al te goed beeld neer als je op een autobeurs gaat staan drinken.
SE is een ander verhaal, gezien je de tenten er bij ziet staan.
ow sorry ja engeltje is beetje meer voor een meisje he maar geef nix hoor hebje weleens en sja dan moe je nie naar een beurs gaan of je maak je er nie druk om ja togh;
;)
Lucazz
5 October 2009, 14:22
hihihihihihihihihihihi
sorry ik moest ik jet echt effe over bellen wes
streettuner20
5 October 2009, 14:23
hihihihihihihihihihihi
sorry ik moest ik jet echt effe over bellen wes
wat zeg je nou weer allemaal met je mond leeg type ajb
Lucazz
5 October 2009, 14:24
ja sorry hahahahahaha ik zei dat ik je hier echt effe voor moest bellen want ik lag echt in een poepscheur!!!!
Lisette
5 October 2009, 14:25
Ik zie het probleem niet Martin, zolang je met mate drinkt is het toch niet belangrijk wat je drinkt?
M'n vriend liep in 2007 met een fles champagne rond.. :p
streettuner20
5 October 2009, 14:26
ja sorry hahahahahaha ik zei dat ik je hier echt effe voor moest bellen want ik lag echt in een poepscheur!!!!
bel me dan ff want hoor geen tel gaan
@crazy girl ik liep nie met een champgne fles hoor:P:P:P hahah
Lisette
5 October 2009, 14:31
@crazy girl ik liep nie met een champgne fles hoor:P:P:P hahah
Niet???? Dacht toch echt dat jij dat was.. Hihihi.. :p
CoupEter
5 October 2009, 14:33
on-topic!!
Gister gehoord dat op zaterdag de EMMA DB-metingen zijn. Zondag demo's!
Dus de mensen die de finales mee willen maken moeten op zaterdag gaan!
Jelmer
5 October 2009, 14:34
hol ik kom een biertje bij je halen hoor.
damm dit gaat echt nergens over
streettuner20
5 October 2009, 14:35
Niet???? Dacht toch echt dat jij dat was.. Hihihi.. :p
mocht ik wille dat ik da was:eek::rolleyes:
Lisette
5 October 2009, 14:36
Back on topic maar weer.. ;) Gaat idd nergens over.. :)
Maar beetje lol trappen onder elkaar hier mag toch wel??
streettuner20
5 October 2009, 14:37
d8 ik ook van wel mja smmige kunnen daar nie tegen mischien
miko
5 October 2009, 14:51
Bier drinken als je op een show staat. Lekker verantwoordelijk en voorbeeldgedrag.
Zeg eens, hoef je dan ook niet naar school? Tikfouten ok, maar dit is bijna onleesbaar.
je zit niet op het stc forum Martin waar ze gaan lopen janken over leestekens! Daaag
hol007
5 October 2009, 15:18
dit is toch perfect of nie dan haha
Svda
5 October 2009, 15:21
Wat een kinderachtige gejank over 100% Tuning!!
Mensen die in Assen stonden wisten al dat als ze daar zouden staan dat ze niet in Ahoy meer mochten staan.Ik vind het zowiezo al erg raar dat zo'n evenement 1 week eerder word georganiseerd.100% was al lang bekend dus hadden ze zeker rekening mee moeten houden.Misschien een ''kleine'' fout.
Maar de mensen die nu het meeste nu zeuren wisten het gewoon en toch gaan proberen , tja eigen schuld dikke bult.
Wat denk je over Sema of MotorShow Essen, dat hun auto's of bedrijven uitnodigen en geld ervoor geven om er te staan?Dacht het niet , jij mag blij zijn dat je daar mag staan om je auto of bedrijf te promoten.Op 100% is ook meer media , dus voor je zelf ook wel leuk als je auto in een blad staat of dergelijke.
Over het parkeren , 10eur lijkt erg veel , maar je staat er hele dag in de randstad.En dat is best goedkoop.Ga eens naar de rai toe ben je al ruim 12 eur kwijt voor het parkeren.En dat betaal je ook bij concerten e.d
En als je alleen nederlandse wagens neerzet heb je het denk ik ook wel snel gezien omdat je die meestal op meetings ziet.Als je wat buitenlandse wagens binnen zet dan is ook wat anders dan continu dezelfde wagens en zie je ook weer eens andere stijl.
Dit is namelijk geen Full speed waar je met je clubje kan staan maar echt meer een show
Lucazz
5 October 2009, 15:31
ehm en en het parkeren is door ahoy geregeld dat gaat niet in de 100%tuning kas!!!!!!
Duo Penotti
5 October 2009, 15:38
Puntje bepaald staan de mensen die het hardste lopen te klagen straks gewoon bij ahoy ...
Niet perseen met de auto maar als toeschouwer omdat mensen toch geen namen van forum bij gezichten kunnen plaatsen ....
Verder heb ik zin in het weekend nog paar daagjes en het word lache gieren brullen daar :D
Lucazz
5 October 2009, 15:41
ben jij er ook mike?
dannn blijf ik thuis
nou vooruit ik ga de boefjes effe gezelschappereneren
Duo Penotti
5 October 2009, 15:50
ben jij er ook mike?
dannn blijf ik thuis
nou vooruit ik ga de boefjes effe gezelschappereneren
Blijf jij maar thuis met je plofkop :D
Natuurlijk zijn de boefjes aanwezig !!! en zijn te herkennen aan de shirts :p
CoupEter
5 October 2009, 15:58
En als je alleen nederlandse wagens neerzet heb je het denk ik ook wel snel gezien omdat je die meestal op meetings ziet.
Dit is al een fout die je maakt. GEEN enkele show draait om welke auto's wij willen zien. maar om het publiek. Het zal hun weinig boeien of er een NL auto staat die ze nog nooit hebben gezien of een buitenlandse.
Svda
5 October 2009, 16:04
Ik bedoel het persoonlijk , als ik er rondloop wil ik zelf ook wagens zien die ik zelf haast of helemaal niet ken.De meeste wagens ken ik zelf al en zullen hier en daar wel wagens tussen staan die nieuw of een verbouwing hebben ondergaan maar vind het zelf altijd wel leuk om te zien wat de buitenlanders doen.Tis ook wel voor het publiek maar voor jezelf is het ook altijd wel leuk
Wally
5 October 2009, 16:22
Gelukkig is het publiek wat op Ahoy komt grotendeels ander publiek als op een meeting:p:p:p:p
En de " boefjes" zijn ook zonder shirt te herkennen:):):):):):)
Duo Penotti
5 October 2009, 16:28
En de " boefjes" zijn ook zonder shirt te herkennen:):):):):):)
Ja dat wel :D Maar met shirt wat meer herkenbaar voor de mensen die ons nog niet kennen :cool:
Ronniej
5 October 2009, 16:43
Ja dat wel :D Maar met shirt wat meer herkenbaar voor de mensen die ons nog niet kennen :cool:
Zal es goed opletten :D
anyway ik heb er zin in nog 3 daagjes !
Svda
5 October 2009, 16:59
hoezo dragen jullie normaal geen shirts :P
engeltje
5 October 2009, 17:06
opzich niet, maar persoonlijk vind ik het gewoon een foute boodschap uitstralen.
ow sorry ja engeltje is beetje meer voor een meisje he maar geef nix hoor hebje weleens en sja dan moe je nie naar een beurs gaan of je maak je er nie druk om ja togh;
;)
geeft niks hoor ;)
je zit niet op het stc forum Martin waar ze gaan lopen janken over leestekens! Daaag
nee, maar een beetje leestekens plaatsen lijkt me toch niet te veel gevraagd.
Ik ben geen Neerlandicus, maar af een toe een punt plaatsen lijkt me een kleine moeite.
jupke
5 October 2009, 17:21
oe gezellig weer hier,heb weer een hele hoop gemist damn :rolleyes:
Kenji
5 October 2009, 17:29
Inderdaad. De show is voor de " gewone" mens die graag aparte auto's wil zien. Dus niet voor "ons".
Voor "ons" is het een sociaal gebeuren (althans, voor mij dan...), en dat er dan een paar auto's tussen staan die ik nog niet ken is mooi meegenomen.
Dus je moet het zien vanuit het oogpunt vaan een normale bezoeker, en niet vanuit het oogpunt van mensen die al in het wereldje zitten.
jupke
5 October 2009, 17:35
en dat er dan een paar auto's tussen staan die ik nog niet ken is mooi meegenomen.
.
met jou leeftijd verwacht ik toch wel dat jij ALLES gezien hebt in je leven kenji :D
soedje
5 October 2009, 17:51
pfoe wordt een druk en gezellig weekend!!!
Vanja306girl
5 October 2009, 18:21
Jazeker :D, en ik heb er in ieder geval erg veel zin in
Ronniej
5 October 2009, 18:22
druk waarmee ? Op onze stand :D
Duo Penotti
5 October 2009, 18:43
Zal es goed opletten :D
anyway ik heb er zin in nog 3 daagjes !
Hehe je kan het bijna niet missen :D
Boefjes op de achterkant en aan de voorkant B1 en B2 :cool:
Kenji
5 October 2009, 20:24
met jou leeftijd verwacht ik toch wel dat jij ALLES gezien hebt in je leven kenji :D
Oeh... steek onder water Jup... maar goed, jij draait al net zo lang mee als ik, dus je kan erover meepraten :D
DutchNeon
5 October 2009, 20:35
Zeker!!!, maare druk je meent het:rolleyes:
MissKa
5 October 2009, 21:13
ook tamaartje is gezellig aanwezig met de boefjes :D
ik kijk er naar uit, ben benieuwd wat we te zien krijge
ben lekker t hele weekeind vrij dus word lekker een auto weekeind :D
ik zie jullie daar allemaal wel :)
X tamaar
RUBBERBURNER
5 October 2009, 21:18
Hoop alleen dat 100% nu een parkeerkaartje geeft voor 2 dagen om de daily iedere dag te kunnen parkeren.Zijn er best veel die met 2 auto's komen omdat ze in een hotel zitten ...:rolleyes:
Maar Streetgasm heeft er ook weer zin in !! Lekker een glaasje koud ..... euh,ranja drinken !!!:D:D http://i62.photobucket.com/albums/h91/jewels379/Smileys/beer.gif
ploppie
5 October 2009, 21:34
gaan weer een mooi en gezellig feesje van maken kijk er nu al naar uit.
Dennis Kolthof
5 October 2009, 21:56
Kreeg vanmiddag mail helaas niet als nog geselecteerd...
Noujah volgende keer beter.
Dan maar als bezoeker dit jaar, zal toch wel niet bij de reserves zitten anders hadden ze me niet gemaild vanmiddag.
MissKa
5 October 2009, 22:26
gezellig word het zeker :D
ik heb er zin in!
StreetGasm Maus
5 October 2009, 23:41
geheheheh wordt weer chaos in huize SG pappa geloof ik hahahahah
tamaar gezellig ! en hou die ranja maar koud!!!
Brian
6 October 2009, 10:40
zal het topic even opruimen, wil je lekker met elkaar praten en heb je geen msn, gebruik dan de pb functie eens ;)
Patricia
6 October 2009, 10:45
Dank u! :) Staat dit topic een stuk netter!
Maar enniewees: Ik heb zin in het weekend.
Ben benieuwd naar alle onthullingen en het Nederlands schoon wat er voor het eerst weer naar buiten komt. ;)
hol007
6 October 2009, 12:17
Dank u! :) Staat dit topic een stuk netter!
Nederlands schoon wat er voor het eerst weer naar buiten komt. ;) ik ben ok benieuwd hoe jij weer voor het eerst naar buiten kom
Patricia
6 October 2009, 12:19
Dat laat ik nog even in het midden... :p
CRX Klaar = klaar... Zo niet, dan niet... ;)
Lucazz
6 October 2009, 13:13
nou patrice denk dattie het niet haalt hoor....... ze konden die kleur niet meer leveren.........................
porsche_force
6 October 2009, 15:02
Hahahahahaha prachtig topic dit
General
6 October 2009, 15:40
Ik ken er nog eentje Patricia.
Eens kijken of het allemaal haalbaar is.
;)
Little_Jay
6 October 2009, 18:23
hoop niet da ik dit veroorzaakt heb mensne anders sorry hiervoor
was alleen benieuwd of je je kon op geven voor de reserve lijst omdat ik vandaar
greetz jurgen
Deborah
6 October 2009, 20:08
hoop niet da ik dit veroorzaakt heb mensne anders sorry hiervoor
was alleen benieuwd of je je kon op geven voor de reserve lijst omdat ik vandaar
greetz jurgen
Ja, vindt ik echt niet normaal dat jij zo'n hoop ophef maakt. :D :p ;)
Als ik dan ook nog even mag zeiken: Stom dat er in het spotje auto's voorkomen die nog nooit op 100% hebben gestaan (bijv. Fiesta van Nico (BE)). Maar dat ben ik weer miereneukerij.
Ben
6 October 2009, 20:17
Ik ben benieuwd naar de show. Ik ga er zaterdag naar toe, dus dan zal ik het wel zien :D Heb er in ieder geval zin in :D
Little_Jay
6 October 2009, 20:24
Ja, vindt ik echt niet normaal dat jij zo'n hoop ophef maakt. :D :p ;)
Als ik dan ook nog even mag zeiken: Stom dat er in het spotje auto's voorkomen die nog nooit op 100% hebben gestaan (bijv. Fiesta van Nico (BE)). Maar dat ben ik weer miereneukerij.
haha hou ook van jou hoor schat:p
hahaha
greetz
Jay
Cult
6 October 2009, 21:00
tot vrijdag mensen :))
jeroentje.nl
6 October 2009, 22:18
wij staan er ook weer.
4 demo auto's gaan ook mee :-)
Bully
6 October 2009, 22:43
kheb er zin in!!
BigSexy
6 October 2009, 22:51
zowwww..
de auto is volgepakt..
morgen vroeg nog even wassen..
en dan crosse we aan richting rotterdam !
ik hoop rond 4e binne te staan..
dan de auto nog even poetsen en dan zijn we klaar voor de EMMA euro final`s
ik wil daarom ook hier iedereen uit nodigen om ook daar eens een kijkje te komen nemen.. de cream de la cream uit europa kwa audio zal aanwezig zijn.. zelfs uit rusland reizen ze helemaal af !!
dus echt uniek..
dus leuk om een kijk je te nemen !!!
Mariska
7 October 2009, 06:34
Ben ook erg benieuwd,heb er veel zin in!
We rijden zaterdag rond 10 uur uit Dordt weg,onze Sub mag buiten wachten hahaha.
Manny
7 October 2009, 12:12
Denk dat ik zondag ff kom spotten.. :)
dragon*eye
7 October 2009, 12:19
Ook zondag daar aan de wandel
Frankie
7 October 2009, 12:42
De tigrabrothers komen op zaterdag kijken....
ikke zonder tigra want hij moet weg voor de apk en de vleugeldeuren gaan eruit :D:D:D:D:D:D
Dutchne0n
7 October 2009, 12:45
Damn heb er zin in, word zeker een leuk en druk weekend!!!
Maar even een vraag, als ik het goed begrepen heb krijgt iedereen die er mag staan twee entreekaarten voor za en zon toch??
Krijgt iedereen ook een parkeerkaart voor de 2e auto voor za en zon???? :confused:
Kenji
7 October 2009, 12:48
Leuk dat je meldt dat je er binnen staat. Als de organisatie dit ook leest sta je er dus niet meer.
Wally
7 October 2009, 12:51
Maar even een vraag, als ik het goed begrepen heb krijgt iedereen die er mag staan twee entreekaarten voor za en zon toch??
Ja, entree voor beide dagen voor twee personen, ( of polsbandjes)
Krijgt iedereen ook een parkeerkaart voor de 2e auto voor za en zon???? :confused:[/QUOTE]
Moet je vrijdag even aan de orga vragen , die parkeerkaarten.
Dacht dat je voorheen, ze moest betalen ( reductie).
Lucazz
7 October 2009, 13:03
dus als ik t goed begrijp is die andere lelijkerd er wel met da tigra?
kusje
AJ`s autobody en paint
7 October 2009, 13:22
Bel dan gewoon de organisatie van de show als je iets wilt weten over ..... de organisatie van de show
CoupEter
7 October 2009, 15:32
Leuk dat je meldt dat je er binnen staat. Als de organisatie dit ook leest sta je er dus niet meer.
je kunt nergens op het forum terug halen hoe zijn auto eruit ziet. dus probleem hoef er niet gemaakt te worden als het er niet is.
bovendien staat op de site van 100% dat bij de dotz stand alle nieuwe dotzriders aanwezig zullen zijn. incl merk en type. Dan weten wij ook genoeg.
BZB
7 October 2009, 15:37
wat een kinderachtig gedoe toch steeds met dat je niet mag zeggen dat je er staat,
mag je wel zeggen dat je staat op de beurs waar niet over gesproken mag worden? ;)
of mag een ander zeggen dat je er staat? :o
en mag ik morgen en vrijdag foto's plaatsen van auto's die er al staan? :D
en ik kan nu al niet wachten op reakties van de kleine judasjes hier die toch weer auto's weten te spotten die al op een andere beurs stonden onlangs
BZB
7 October 2009, 15:38
bovendien staat op de site van 100% dat bij de dotz stand alle nieuwe dotzriders aanwezig zullen zijn. incl merk en type. Dan weten wij ook genoeg.
die betalen voor een stand dus die mogen nog een ouwe eend er neer zetten als ze willen
General
7 October 2009, 17:20
kom jij weer met je ouwe eend Bas?
BZB
7 October 2009, 17:30
met 2 lekke banden
Ronniej
7 October 2009, 18:36
Damn heb er zin in, word zeker een leuk en druk weekend!!!
Krijgt iedereen ook een parkeerkaart voor de 2e auto voor za en zon???? :confused:
Parkeerkaart kan je kopen bij het secretariaat
CoupEter
7 October 2009, 18:45
die betalen voor een stand dus die mogen nog een ouwe eend er neer zetten als ze willen
ja i know maar daar ging het niet om ;)
ben benieuwd wat er allemaal staat iig.
Lucazz
7 October 2009, 18:57
eeeeeeen lelijk eend met 2 lekke banden van ene bas?
sorry nou heb ik toch verklapt wat er staat
BZB
7 October 2009, 19:48
dan moet jij buiten blijven
Lucazz
7 October 2009, 20:46
bas pas op he anders spank ik je!!!!
Ronniej
7 October 2009, 20:48
Even om Discussies te voorkomen, in Assen zijn er slechts 2 wagens geweigerd en we zitten VOL momenteel !!
Frankie
7 October 2009, 21:03
Even om Discussies te voorkomen, in Assen zijn er slechts 2 wagens geweigerd en we zitten VOL momenteel !!
WEER een hoop gezever om weinig dus haha
ik ben benieuwd van het weekend, de kaartjes liggen al klaar :D
Addiction
7 October 2009, 21:20
dus als ik t goed begrijp is die andere lelijkerd er wel met da tigra?
kusje
We zullen zien hoe we er gaan komen :D
Lucazz
7 October 2009, 21:47
effe dondere dan!!!!
Midlands_gertje
7 October 2009, 21:54
kom zondag ook ff koeke!! gaat aardig drukjes worden denk ik zondag.. iedereen komt volgens mij dan!!
heb er al zin an!!!
BZB
7 October 2009, 21:59
bas pas op he anders spank ik je!!!!
wie wil je daarvoor meebrengen?
Robert-CCT
7 October 2009, 22:20
Als je gratis wilt parkeren moet je er voor 9en zijn
dan kan je voor het grote parkeerterein aan de linkerkant staan en daar kan je ook naar binnen toe deden we vorig jaar ook en ging prima
Kenji
7 October 2009, 23:41
Je kan ook gratis parkeren bij metrostation Slinge en dan een paar haltes met de metro.
Ronniej
8 October 2009, 06:35
Of bij het tankstation tegenover ahoy!
AJ`s autobody en paint
8 October 2009, 09:20
(Met toestemming van 100%) Delen we mede dat Vanja`s 306 onthuld zal worden zaterdagmorgen om 11 uur in de actie-arena op Ahoy. Door de handen in een te slaan met MZD en StreetXclusive hebben we de wagen behoorlijk weten te `pimpen` en geven we Vanja de kans dit jaar toch nog een grote show mee te pakken! Mis het niet :D
Lucazz
8 October 2009, 09:45
ben benieuwd hoor echt wel!!!
Holblood
8 October 2009, 10:30
pfff wat een gezijk zeg met dat parkeren.. is er niet gewoon iets in de buurt ofzo dat gewoon gratis is? want ga echt niet al om 9 uur daar staan ofzo.
en dat tankstation.. mag je daar wel de heledag staan?
las net ook ergens dat je je auto in de wijk tegenover de ahoy kon parkeren? maar weet iemand hoe dit zit ivm vergunninghouders oid?
heb namelijk geen zin om 30 euro te moeten gaan dokken.
Midlands_gertje
8 October 2009, 10:35
idd wat een gezeik over het parkeren.
parkeer gwoon op de parkeerplaats sta je voor een paar euro om de hoek en binne paar tellen in ahoy.
Junior maffia
8 October 2009, 13:57
Hier in de hele omgeving is het betaald parkeren geworden.
Beetje belachelijk eigenlijk.
Kan hem ook in de parkeer garage van Zuidplein zetten.
Lekker overdekt.
Al Junior
Lawrence
8 October 2009, 17:16
bij de voetbal kun je gratis parkeren
Ronniej
8 October 2009, 17:23
Hier even 2 plattegrondjes van parkeren... andere optie is gewoon met de metro komen vanaf slinge parkeren is daar gratis!
http://i20.photobucket.com/albums/b209/ronniej/parkeren2.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b209/ronniej/parkeren1.jpg
Xenon_Civic_Coupe
8 October 2009, 17:42
goed bezig :D
Dex
8 October 2009, 17:46
ik weet nog wel wat sneaky plekjes om gratis te parkeren :D
Dutch Dimension
8 October 2009, 18:14
Heb de soap om deze show maar een keer niet gelezen (is toch elk jaar zo)
Ik ga een zaterdag een kijkje nemen wat ze dit jaar weer weg hebben weten te zetten.
Ben vooral erg benieuwd naar de buitenlandse wagens.
Aan iedereen uit NL die geselecteerd is ,veel plezier komend weekend.
;)
Lucazz
8 October 2009, 18:23
ik ben erg beneiuwd het het top secret streetgasm project ken niet wachten tot ik zaterdag naar binnen mag van de beveiliging...... dus......
DrLoco
8 October 2009, 21:04
streetgasm gaat wat leuk spul onthullen ;)
RUBBERBURNER
8 October 2009, 22:32
100% wordt officialy ge...euh streetgasmd :D:D:D
Patricia
8 October 2009, 23:08
100% wordt officialy ge...euh streetgasmd :D:D:D
Het wordt om het even! ;)
You never walk alone! :p
Hahaha! Heb er zin 'an! Kan bijna niet wachten!
Jiiiiihaaaaa! :D
Hansburger
9 October 2009, 08:55
Vanavond de auto's brengen van Jeroentje.nl! :D Ben benieuwd hoe het erbij staat. Helaas kan ik zelf van het weekend niet komen kijken. :(
BZB
9 October 2009, 18:54
ik ben erg beneiuwd het het top secret streetgasm project ken niet wachten tot ik zaterdag naar binnen mag van de beveiliging...... dus......
je was er vandaag toch ook al de hele dag? (niks te doen :D)
Frankie
9 October 2009, 21:41
waar blijven die foto's nou haha:D
BigSexy
9 October 2009, 23:49
hahaha ik heb wel foto`s
maar ik durf ze niet online te zetten..
want ik ben dan bang dat ik foto`s online zet die niet gezien morgen worden..
maar ik kan jullie beloven dat er erggggggggggg mooien auto`s tussen staan..
exclusive dinkytoy
10 October 2009, 00:37
enorm dikke show dit jaar!!!
Lucazz
10 October 2009, 07:59
ik ben aan me benen 30 centimeter afgesleten gister man gvd
maareh dikkiedik binnen hoor
oe en Hol is dik en ze auto ook wel maar hol sjesus
MissKa
10 October 2009, 08:02
De boefjes zijn ready to go!
We zien jullie strakjes!
xxx Tamaar
soedje
10 October 2009, 08:13
ik ben aan me benen 30 centimeter afgesleten gister man gvd
maareh dikkiedik binnen hoor
oe en Hol is dik en ze auto ook wel maar hol sjesus
hahaha :p
achja nog maar 2 daagjes :rolleyes:
Mariska
10 October 2009, 08:17
Nog 2 uurtjes en dan vertrekken wij ook :)
Lisette
10 October 2009, 08:37
Mensen, heel veel plezier vandaag en morgen! :)
Pinball
10 October 2009, 08:47
veel plezier iedereen vandaag.. :)
wij komen morgen kijken met de club.. :D
zijn vandaag nog aan het bouwen dus lukt niet om te komen ...
Mini-boy
10 October 2009, 13:04
hahaha ik heb wel foto`s
maar ik durf ze niet online te zetten..
want ik ben dan bang dat ik foto`s online zet die niet gezien morgen worden..
maar ik kan jullie beloven dat er erggggggggggg mooien auto`s tussen staan..
je kan toch een spypic plaatsen
haha
peerke
10 October 2009, 15:19
Misschien een rare vraag maar is er iemand die langs DenBosch komt en iemand in de auto mee kan nemen??
Ik ben pas kort uit het ziekenhuis en kan zelf geen auto rijden en me vervoer die eigenlijk zou rijden heeft afgezegd.
Zou graag een kijkje willen nemen daar.
bluemica
10 October 2009, 16:19
en het stikt van de politie hierzo (woon er zowat om de hoek)
aan de lopende band worden er auto's meegenomen voor een rondje DB meting/tintman.
is te verwachten bij zo'n show natuurlijk... maar wel errrug makkelijk geld verdienen zo voor de heren politie.
Coolkast
10 October 2009, 17:23
daarom volgend jaar boycotten die handel.. heb een hekel aan de acceptgiro brigade
Mariska
10 October 2009, 17:58
Zo,ik ben net weer thuis.
Geslaagde dag,erg naar mijn zin gehad!
Wally
10 October 2009, 18:10
[QUOTE=bluemica;35969]en het stikt van de politie hierzo (woon er zowat om de hoek)
aan de lopende band worden er auto's meegenomen voor een rondje DB meting/tintman.
Waar dan:confused::confused: Ben ze anders nog niet tegengekomen.
Ja, een paar op zo'n Segway op het plein.
Morgen weer ff kijken.
rubke
10 October 2009, 19:16
daarom volgend jaar boycotten die handel.. heb een hekel aan de acceptgiro brigade
gedraag je je gewoon zoals het hoort dan is er niks aan de hand. je weet het van tevoren dat ze er staan. ben je erg dom bezig als je dan toch nog een boete krijgt.
*kevin*
10 October 2009, 19:22
Wij zijn ook van de weg gehaald door de politie, om 4 uur reden we terug met tim zijn swift en ja hoor net voobij ahoy zagen we een flitser staan en kwam er nog een motoragent vanachter uit de rij die ons had opgemerkt dus mochten hem volgen voor een rondje rotterdam naar het politie bureau. Eenmaal aangekomen stond er LEES GOED: zon 20 man politie voor 2 auto's. Dus toen hebben ze de tintman erop gezet en dat was vooraan dus te donker.. of de folie moest eraf en kentenbewijs werd ingenomen, maar omdat de folie op een speciale manier op de raam is gezet kon dit er moeilijk af en heeft hij voor het laaste gekozen, we mochten dan nog wel terug rijden naar huis van de politie maar verder niet meer, binnen 28 dagen moet hij nu terug komen met goede ramen en krijgt hij zijn kentekenbewijs weer terug. Verder zit er nog een boete aanvast van 150 euro, hij rijd al dik 2 jaar zo rond en pas nu beginnen ze erover terwijl hij al heel wat vaker politie is tegengekomen maargoed ze plukten alles van de weg wat een spoilertje had en jan met de pet met een oude verrrote bak waar de gaten invielen lieten ze gewoon doorrijden.
Midnight Black
10 October 2009, 19:42
het zijn echt dappere dodos he de gemeente-cowboys, als je ze echt nodig heb zijn ze er niet en als ze een vinger uitsteken worden ze gelijk op non-actief gezet.
kortom het leven van een agent gaat niet over rozen haha.
maar inderdaad kinderachtig dat ze met 20 man sterk om 2 autos staan terwijl ahmed met z`n verrotte ford ankara lachend langs de menigte rijdt......
Wally
10 October 2009, 19:52
Ben al zo vaak van de weg geplukt ,dat ik zelfs een uitnodiging krijg voor het personeels uitje:(:(:(:(:(:(:(nee,zonder dollen ,ik rij tegenwoordig met een gerust hart in hun fuiken, alles is gewoon legaal ,ruiten zijn standaard al voorzien van een coating , geluid komt pas ( boven testtoerental) met hogere toerental tot leven.Spijkenisse is er al bekend om, en ze beginnen gelukkig de auto al te herkennen ------dus ,no problem:p:p:p:p:p:p
*kevin*
10 October 2009, 19:54
Ja fout is fout natuurlijk, maar we rijden nooit gek en die wegen rond rotterdam zijn echt bagger heb meerdere malen mijn stuur flink vast moet grijpen en tanden op elkaar gebeten omdat er hoppels in de weg zaten waar je u tegen zegt gewoon bang om iets stuk te rijden.
Maarja weer een karwei extra om volgende week weer te doen want hij heeft zijn auto gewoon nodig. Die agente die het zaakje afhandelde was overigens gruwelijk lekker hahah dus hadden liever in natura betaald.
peerke
10 October 2009, 21:51
Misschien een rare vraag maar is er iemand die langs DenBosch komt en iemand in de auto mee kan nemen??
Ik ben pas kort uit het ziekenhuis en kan zelf geen auto rijden en me vervoer die eigenlijk zou rijden heeft afgezegd.
Zou graag een kijkje willen nemen daar.
Niemand die hier in de buurt komt???
Frv8nk
11 October 2009, 13:36
Vond het echt super VET!!
Heb een aantal foto's genomen, zal ze hier van de week even posten!!
Mariska
11 October 2009, 15:30
Ik heb haast geen foto's kunnen nemen,volgend jaar beter. :D
We waren een beetje stom,alles klaargelegd,maar het kaartje bleek nog in mjn computer te zitten :o
Gelukkig was m'n neefje Thomas (Carbonvision) er ook,die had er nog eentje :D
We hebben wél een bodykit besteld...ben benieuwd ;)
Tijsto
11 October 2009, 16:37
zo ook net weer thuis!!
heb heel wat foto's gemaakt die zet ik vandaag of morge wel ff in het juiste topic.
Vond dat er zeer mooie auto's stonden ook wel een paar de zelvde
maar tog
audio hal was super!
miss leuk idee voor het volgende jaar
heb me best vermaakt vandaag
RC Power
11 October 2009, 22:37
Haha controles weet je van tevoren.
Ben daarom lekker met de daily erheen gegaan. Op de terugweg stond er genoeg gestreept volk, werden er flink wat uitgehaald. Mocht lekker doorrijden, nergens last van.
Vind het ook dom, want je weet van tevoren dat ze juist nu happen.
WoSteN
12 October 2009, 00:23
Thx voor de selectie!Het was voor mij een groote eer er te moegen staan!
Het was er meer dan super!De nederlanders weten wel een feeste te bouwen!
Een aanrader voor die die een goed uit de bol willen gaan DE SKIHUT!!!!!
Hier zijn de foto's ;)
deel 1
http://s360.photobucket.com/albums/oo48/WoSteN/Ahoy%20tuning/
deel 2
http://s360.photobucket.com/albums/oo48/WoSteN/Ahoy%20tuning/Ahoy%20tuning%20DEEL%202/
Grz
WoSteN
Xenon_Civic_Coupe
12 October 2009, 00:38
uw wagen stond er deftig bij WoSteN ;) blijft een mooi kunstwerk :)
heb u zelf alleen nergens aangetroffen helaas.
thanks 4 the pic's en tot de volgende!
WoSteN
12 October 2009, 12:14
uw wagen stond er deftig bij WoSteN ;) blijft een mooi kunstwerk :)
heb u zelf alleen nergens aangetroffen helaas.
thanks 4 the pic's en tot de volgende!
Thx maat ;)
Dit mag uitraard ook gezegd worden van de jouwe stond er groots bij.
Grz
WoSteN
General
12 October 2009, 12:42
met 2 lekke banden
Welliswaar geen eend, maar je Getz had ook ook een aardige schroef door het loopvlak :D
Je bent een man van je woord!;)
Psssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh h:D
Golf4Girl
12 October 2009, 13:30
ff geweest gisteren en stonden echt dikke rides!!!!!!!!
goed gevuld allemaal :)
soedje
12 October 2009, 14:19
Ik heb haast geen foto's kunnen nemen,volgend jaar beter. :D
We waren een beetje stom,alles klaargelegd,maar het kaartje bleek nog in mjn computer te zitten :o
Gelukkig was m'n neefje Thomas (Carbonvision) er ook,die had er nog eentje :D
We hebben wél een bodykit besteld...ben benieuwd ;)
haha ja was maar 128mb... maar toch
maar je had wel alles mogen verwijderen, wat stond er nog op :confused:
Bully
12 October 2009, 14:22
Ik vond het ook een super weekend. Vond het ook zeker een eer om tussen al die mooie auto's te mogen staan! Een hoop mensen gesproken en het was erg gezellig!
Er stonden zeker erg mooie auto's bij dit jaar. Ook de audio hal was super.
Het was vooral zondag ook lekker druk bezocht.
BZB
12 October 2009, 17:21
Welliswaar geen eend, maar je Getz had ook ook een aardige schroef door het loopvlak :D
Je bent een man van je woord!;)
Psssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh h:D
gratis aandenken van de ahoy (fijn, zo'n beursvloer waar van alles ligt) :(
Mariska
13 October 2009, 06:45
haha ja was maar 128mb... maar toch
maar je had wel alles mogen verwijderen, wat stond er nog op :confused:
Ehm..jij...een schaap... (apart van elkaar hoor,voor de mensen die raar gaan denken :p ) een hele mooie oranje auto :D
Riesh
13 October 2009, 11:59
Ehm..jij...een schaap... (apart van elkaar hoor,voor de mensen die raar gaan denken :p ) een hele mooie oranje auto :D
te laat, het leed is al geschied :D
Pinball
13 October 2009, 15:03
te laat, het leed is al geschied :d
x2 :D :D :D :D
soedje
13 October 2009, 15:30
haha bitches
@maris: zijn wel heeeul oud dan die foto's ;)
powerkiter
13 October 2009, 22:14
dacht meer aan zoiets toen ik het las :p
http://img61.imageshack.us/img61/8048/opi8qw.jpg
Tijsto
13 October 2009, 22:24
wil niet eens weten HOE jij aan die foto kom... :S
powerkiter
13 October 2009, 22:27
toets opblaasschaap in op google en kijk bij afbeeldingen.
dan weet je het meteen :p
Tijsto
13 October 2009, 22:35
haha
niet doen dus:P
*kevin*
13 October 2009, 23:25
Zohee die is ranzig zeg, dit kan je ons toch niet aan doen hahah.
Lucazz
13 October 2009, 23:52
woehaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha meesterlijke foto!!!
kwas me opblaasschaap al kwijt
Coolkast
14 October 2009, 10:16
ik dacht dat opblaasbare schapen alleen voor terroristen waren :D
Mariska
14 October 2009, 15:13
Ik vind het meer een varken...of is dat schaap op de achtergrond al aan de beurt geweest? :D
@Thomas: Ja volgens mij zijn ze van vroegah.. :p
soedje
14 October 2009, 15:17
yep, thats me :cool:
Mariska
14 October 2009, 15:18
Omg..die vent is niet om aan te zien :o
Is dat familie? :eek:
Kenji
14 October 2009, 15:38
Kunnen we het gebabbel over schapen ergens anders voortzetten, MSN ofzo?
Dit is een meeting-gedeelte.
Mariska
14 October 2009, 15:45
Sorry.. :)
Marcelt4
22 January 2010, 23:41
Video eindelijk beschikbaar.....het is nog een ruwe versie, kwaliteit houdt dan ook iets te wensen over ;)
http://s59.photobucket.com/albums/g317/marcelT4/?action=view¤t=re-edit_2_1.flv
soedje
23 January 2010, 11:06
mooi filmpje!
Vanja306girl
23 January 2010, 11:45
leuk filmpje, grappig om zo weer alles terug te zien
Tijsto
23 January 2010, 16:05
vet filmpje
Daats
23 January 2010, 18:23
Zekers leuk filmpke!
Dutch Dimension
23 January 2010, 19:08
Mooi gemaakt hoor !!
guardian angel
23 January 2010, 20:48
lachen zag mn kentekenplaat nog voorbij komen
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.