PDA

Volledige versie bekijken : pipo de clown 626 coupe

Pipo de Clown
20 April 2009, 20:55
Hallo iedereen ik zal me eerst ff voorstellen voordat ik het forum ga spammen :P

Ik ben Kevin, 19 jaar oud en rijd in een mazda 626 coupe uit 1991
ik ben een beetje via via in het tuningwereldje geraakt toen ik een jaar of 14 was. Later kregen vrienden van mij een rijbewijs en ging ik ook regelmatig mee naar meetings.

Toen werd ik 18 en moest er natuurlijk een auto komen. Dat werd dus deze mazda 626 coupe, hij is wit (heel modieus) en inmiddels is hij verlaagt en voorzien van 17" wielen die origineel op een mazda 6 active zaten.

ik heb helaas op deze pc maar 1 foto van mijn auto maar hier komt ie:
http://img17.imageshack.us/img17/2825/foto8ehzx7oh.jpg (http://img17.imageshack.us/my.php?image=foto8ehzx7oh.jpg)

greetz kevin

Dr Doggystyle
20 April 2009, 23:03
welkom hierzo
ziet er wel cool uit
laat maar ff meer fotos zien

Pipo de Clown
21 April 2009, 16:57
dank je
meer foto's komen volgende week dan ben ik weer bij mijn eigen pc en dan heb ik ook foto's van de audio en dergelijke kleine veranderingen.

greetz

Devils Child
21 April 2009, 17:02
Welkom
verder nog veen plannen aan de wagen?

vw roadwarrior
21 April 2009, 20:13
Welkom hier:cool:

Pipo de Clown
22 April 2009, 16:22
dank jullie !

@ devils child: ik heb nog een voorlip liggen van een mazda 626 coupe van een type voor de mijne die heb ik inmiddels pas gemaakt, nu alleen nog een keer de tijd vinden om hem er ook op te zetten ;)
verder heb ik niet echt plannen met deze auto behalve een nieuwe headunit want op deze is mijn woofer niet goed af te stellen en hij klinkt te schel

greetz kevin

Radinov
22 April 2009, 18:44
welkom ;) nette coupe

pas maar op, ik had in het begin ook niet echt plannen met mijn 626 coupe maar is toch iets anders uitgepakt allemaal hehehe

Pipo de Clown
22 April 2009, 20:10
haha nou zo extreem als die van jou wou ik niet gaan hoor (ben wel jaloers op je) :P
ik heb die lip liggen die komt er nog op en verder alleen de audio en verder helemaal niks meer :P

greetz