Volledige versie bekijken : Sprints bij 402 in 2011 door DHRA
Ronald402
16 December 2010, 16:46
Vandaag hebben we een accoord bereikt met de DHRA voor de organisatie van de sprints in 2011.
De DHRA neemt de volgende events voor haar rekening:
-27 maart AutoMaxx Streetpower*
-17 april American Sunday
-8 mei Japanse Autosport Festival
13 juni Duitse Autosport Festival
-8-10 juli AutoMaxx Summer Edition
-15-17 juli VW Scene
-25 september AutoMaxx Super Sunday*
De met * gemerkt events tellen mee met de Dutch Streetpower Series van de DHRA.
Dat betekent rijden volgens de DHRA reglementen op alle events.
Carbabe
17 December 2010, 20:19
waneer beginnen de inschrijvingen??
Ronald402
18 December 2010, 11:31
waneer beginnen de inschrijvingen??
voor streetpower, japans en duits zijn ze online, zie www.402events.com en kijk bij online tickets
Carbabe
18 December 2010, 17:58
thanxx zal het doorgeven!!
peter de beus
18 December 2010, 18:32
misschien ga ik dit met summer edition wel is proberen :D
Goofymd80
19 December 2010, 22:50
voor de reglementen zie de volgende link:
http://dhra.nl/techregl.php
Advies, Print de reglementen uit, leg ze in je auto en loop met deze reglementen je auto 2 a 3 maal na. dit voorkomt problemen op het evnement zelf met de keuring.
Voor vragen kan je ten alle tijden mailen met :
keuring@dhra.nl
mvg
Dhra Keurmeester
Airspeed
23 December 2010, 10:23
Goeie zaak dat de DHRA het nu regelt!
stephan
23 December 2010, 20:21
toppie inderdaad :D
Ronald402
25 February 2011, 11:04
Inmiddels voor 27 maart al een 80-tal inschrijvingen dus dat loopt prima. We gaan tot max 125, dus wie wil nog even aanmelden bij ons en bij DHRA. Dan komt het allemaal in orde.
PatMan
25 February 2011, 15:36
heb me E-ticket al voor JAF zandvoort. Maar kan me bij DHRA nog niet inschrijven voor me auto omdat JAF er niet tussen staat?:confused: Of is dat niet van belang?
Ronald402
25 February 2011, 18:37
wordt nog aangewerkt, we moeten allemaal weer even opstarten:)
PatMan
25 February 2011, 19:28
Ow oke. Geen punt.;)
ik heb me kaarten voor de sprint binnen 13 juni over de post
maar waar moet ik eigenlijk de gegevens van de auto opgeven.of gebeurt dat op de dag zelf
Lucazz
3 March 2011, 15:17
MMMM Arjo gaat even mensen laten schrikken daar!!!!!
kan niet wachten om dat ding van jouw in actie te zien!!!!!
ik niet luuk maar me vrouw het is haar corsa
Lucazz
3 March 2011, 15:50
Gaat zei sprinten dan?????
Ronald402
3 March 2011, 17:46
ik heb me kaarten voor de sprint binnen 13 juni over de post
maar waar moet ik eigenlijk de gegevens van de auto opgeven.of gebeurt dat op de dag zelf
Je krijgt nog mail van 402 binnenkort.
Gaat zei sprinten dan?????
ja weet je toch,het is haar auto,ilona sprint meer dan ik,als het aan ilona ligt rijd ze heel de dag
Je krijgt nog mail van 402 binnenkort.
okee super wacht ik het af.
bedankt
Lucazz
3 March 2011, 22:54
i like that in a woman hihi
PatMan
4 March 2011, 00:19
Heb alle tickets via adobe uitgeprint. en via DHRA ingeschreven. Hoe werkt dat met die tickets worden ze ingescand ofzo? en met DHRA vroegen ze om referentie nummer in te toetsen. Heb ze maar alle 2 ingevuld entreekaart voor paddock en kaart van de sprints of doe ik iets verkeerds?
Grts.
Ronald402
4 March 2011, 20:37
tickets worden in gescand inderdaad, nummer gaat om de sprintkaart. is wat meer werk nu, maar bij riders info gaat het dan sneller
PatMan
13 March 2011, 22:51
Moet ik me opnieuw aanmelden bij DHRA dan? of kan ik wachten op de email bevestiging, en hoelang duurt dat?
Airspeed
18 March 2011, 20:56
Wat weegt die Mustang GT500 die ook meedoet eigenlijk?
DrLoco
18 March 2011, 21:55
zo anders kom ik er nu pas achter dat ik me ticket bij dhra moet invullen :S
wel zo handig dat we dat bij de primera gehoord hebben (niet dus) ..
maar kan mijn ticket nummer niet invoeren want de tickets liggen bij de voorzitter en laat die deze week niet bereikbaar zijn :S ..
heb nu meerdere wagens die hun ticket nummers niet in kunnen vullen maar wel een ticket hebben..
hoe moeten we dit nu gaan oplosen?????..
PatMan
19 March 2011, 11:24
Najah wacht nog steeds op een mail. Doet ie t eigenlijk wel?
Ronald402
21 March 2011, 18:59
mail dit soort zaken svp naar info@402automotive.com. dan weten we exact wat er speelt.
primera verkoop is er tussenuitgehaald voor de sprints en time attack, want dan komt het niet goed met de mails inderdaad.
Lucazz
22 March 2011, 16:59
moet wel zeggen dat ik het voor Ed met de Polo1 en Ray black wrx aan het doen ben maar dat t nie makkelijk is poepoe
Lucazz
24 March 2011, 09:12
Black WRX gaat helaas toch niet sprinten..... schokbreker gebroken dus......
Black WRX gaat helaas toch niet sprinten..... schokbreker gebroken dus......
Moet jij iedereen benoemen die eerst mee zou doen en daarna toch weer niet? Kunnen die mensen het niet zelf? Of ben jij de voeten veeg van deze mensen dat jij dat moet zeggen?
Want die mensen kunnen zelf toch wel dingen posten of fora?
Lucazz
24 March 2011, 21:56
Moet jij iedereen benoemen die eerst mee zou doen en daarna toch weer niet? Kunnen die mensen het niet zelf? Of ben jij de voeten veeg van deze mensen dat jij dat moet zeggen?
Want die mensen kunnen zelf toch wel dingen posten of fora?
ehm sorry ik doe dat omdat die jongens niet op fora zitten maar het toch graag bekend willen maken
ray kan niet goed overweg met de computer dus vraagt ie of ik dat soort dingen voor hem wil doen en hij is een goede vriend van me dus waarom zou ik dat dan niet doen?
PatMan
7 April 2011, 11:09
Ik heb gemailt hoe t allemaal zit alweer 2 weken geleden maar heb nog steeds geen mail terug gehad van 402. Lekker vlot allemaal weer zeg..
DrLoco
24 April 2011, 13:06
7;15 in de ochtend al klaar staan voor keuring op het circuit...
next year de dag ervoor al whahaha, damn vroeg:(
Lekker vroeg,in de ochtend is het nog een beetje koel,werkt me intercooler beter:D
next year de dag ervoor al whahaha, damn vroeg:(
Zou niet verkeerd zijn...... De dag er voor keuring en een paar testruns. Zou voor time attack ook zeker fijn zijn!
Ik moet er als time attack deelnemer rond half 9 zijn. Vanuit Assen is dat toch om 6 uur weg.... Mij hoor je ook niet piepen...
Zou niet verkeerd zijn...... De dag er voor keuring en een paar testruns. Zou voor time attack ook zeker fijn zijn!
Ik moet er als time attack deelnemer rond half 9 zijn. Vanuit Assen is dat toch om 6 uur weg.... Mij hoor je ook niet piepen...
Dan zou je voor de sprint dus om 4:30 moeten vertrekken voor sprint.. Just my 2 centd.
Verder piep ik niet ik geef alleen aan dat het voor vele heeeeeel vroeg op staan wordt
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.