peerke
27 December 2010, 11:09
Omdat er zo veel fotograven op dit forum zitten die allemaal goed zijn en iedereen apart een PM te sturen ,kan ik net zo goed een topic openen.
Ja Kenji jou heb ik wel een PM gestuurd :P was met jou toch al aan het kletsen.
Zoals bij de tweewieler sectie staat ben ik een grote motormeeting aan het organiseren voor het KiKa.
Ik zoek voor de eindlocatie een paar fotograven die die dag vast kunnen leggen voor de kids.
Veel foto's komen in een album te staan die naar de kinderziekenhuizen worden gestuurd en op de kinderafdelingen word aangeboden en ze blijven daar.
We willen een topdag maken voor de kids en zo kunnen ze altijd nog eens terug kijken als ze een slechte dag hebben.
Kijk even op de site www.kikasponsorrit.nl wat er allemaal al bekend is.
Ben je een fotograaf die ons kan helpen deze dag vast te leggen voor de kids???
Stuur me dan even een PM/mail zodat we daarover verder kunnen praten.
Ja Kenji jou heb ik wel een PM gestuurd :P was met jou toch al aan het kletsen.
Zoals bij de tweewieler sectie staat ben ik een grote motormeeting aan het organiseren voor het KiKa.
Ik zoek voor de eindlocatie een paar fotograven die die dag vast kunnen leggen voor de kids.
Veel foto's komen in een album te staan die naar de kinderziekenhuizen worden gestuurd en op de kinderafdelingen word aangeboden en ze blijven daar.
We willen een topdag maken voor de kids en zo kunnen ze altijd nog eens terug kijken als ze een slechte dag hebben.
Kijk even op de site www.kikasponsorrit.nl wat er allemaal al bekend is.
Ben je een fotograaf die ons kan helpen deze dag vast te leggen voor de kids???
Stuur me dan even een PM/mail zodat we daarover verder kunnen praten.