Volledige versie bekijken : AutoMaxx 70 (april/mei)
Ronald402
2 April 2011, 16:27
In dit nummer een brede waaier aan getunede en gestylede auto's. Naast de Golf IV op de cover; BMW E46 Coupé, VW Golf IV en V, Honda S2000, Honda Civic, Ford Fiesta en Mini Cooper.
Daarnaast een poster van Fast & Furious 5.
http://automaxx.nl/userfiles/library/image/AUTOMAXX%20MAGAZINE/AM70_Cover.jpg
Brutus_Infinity
2 April 2011, 19:30
Heb hem even vlug doorgebladerd, maar het ziet er goed uit!!
Staan weer een paar leuke auto's in ja...hij is weer dik!
Furrr
4 April 2011, 14:48
Een vraagje he, de prijswinnaars van S&S Automaxx Streetpower, vanaf wanneer gaat dat abbo lopen? :)
Om die golf zou ik hem nou kopen ghehe
echt veel beter nu weer :D
lekker show en nederlandse wagens :D
goed bezig (Y)
auto emocion
6 April 2011, 13:12
Mooie editie, met zeer dikke auto's
Echter mis ik wel een flyer/advertentie voor american sunday ?
Er staan vele advertenties in voor diverse events, maar het event wat zeer snel begint staat er niet in.
hol007
14 April 2011, 21:47
alleen voor de cover zal ik al plankgas de winkel uit rennen maar goed als je echt niks heb om je reet af tevegen zit je goed met de cover
Voor de lezers, zit hier ook een verslag van streetpower in? Ondanks dat het in assen was is dat ding nergens te krijgen in assen. En als het streetpower verslag er in zit ga ik even meer moeite doen om alsnog een te kopen!
Furrr
15 April 2011, 14:52
Nee is al gevraagd door mij :P
Friez
15 April 2011, 15:32
Voor de lezers, zit hier ook een verslag van streetpower in? Ondanks dat het in assen was is dat ding nergens te krijgen in assen. En als het streetpower verslag er in zit ga ik even meer moeite doen om alsnog een te kopen!
In Friesland is het al even dramatisch om aan de AM te komen. Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik enkel de schappen in de supermarkt en het pompstation heb bekeken. De betere boekhandel moet ik altijd nog even binnenwandelen om er een te halen.
Ja maar die boekhandel (primera) heb dat ding ook niet.
Er is 1 tankstation, maar dat is een takke eind rijden....
Antonaerodeck
16 April 2011, 12:39
Neem dan een abonnement, krijg je het thuisgestuurd.
slechts 25 euro,makkelijker kan het niet.
Gr, Anton.
Ja ik moet eerst kijken hoe het zit met de verandering. Als het teveel plastic is blijf ik lekker af en toe 1 kopen...
hustler
16 April 2011, 21:19
alleen voor de cover zal ik al plankgas de winkel uit rennen maar goed als je echt niks heb om je reet af tevegen zit je goed met de cover
He Hol!!
Ik weet dat je me graag langs je reet wil halen maar met die lilliputter armpjes en die dikke hol gaat je dat vast niet lukken.
ps:
http://www.dedoctors.nl/weblog/wp-content/2010/06/5589_diagnosis_wanker.jpg
Flits
17 April 2011, 00:23
Kan hem in Purmerend ook nergens vinden :(
Wanneer krijgen de winnaars van Streetpower S&S hun abonnement?
Flits
22 April 2011, 08:20
Gevonden bij de Texaco :)
Maar wil graag nog antwoord op mijn vraag:
Flits
26 April 2011, 20:06
17 april
22 april
Vandaag 26 april
Komt er nog een reactie?
Ronald402
26 April 2011, 20:07
graag even mailen naar info@automaxx.nl
dan krijg je meteen antwoord:)
volgens mij per 1 juni want 1 april was te vroeg na 27-03 omdat de post dan al werd verwerkt.
maar check ff of je erbij zit
Ronald402
26 April 2011, 20:08
hier staat ook nog je hem makkelijk thuis bezorgd krijgt, gewoon 1 los nummer online bestellen http://www.automaxx.nl/nl/text/show/1121/automaxx_70.html
Flits
26 April 2011, 20:12
Ik zal even een email sturen, bedankt voor de reactie.
Minder urgent vraagje: De editie april/mei stond niks in van Streetpower, in die van juni/juli wel?
Ronald402
27 April 2011, 18:44
zelfde reden, ten tijde van Streetpower was het magazine al naar de tnt. juni nr bekijken we nu wat erin komt want we hebben ook jaf straks.
robert cc
28 April 2011, 20:31
Blad wordt weer beter wel goed dat er toch geluisterd wordt naar de forumbegruikers en clubs.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.