Volledige versie bekijken : Nissan Skyline betrokken bij ongeval in Schijndel
Bekende van hier? Hopelijk zijn de aangereden fietsers er snel weer bovenop..
http://www.omroepbrabant.nl/Graphics/Image.aspx?object=News&type=large&image=Foto_Bart_Meesters_821728.jpg
SCHIJNDEL - Een auto heeft op de Hoofdstraat in Schijndel vrijdagmiddag drie fietsers geschept. De slachtoffers zijn aanspreekbaar, maar zijn wel overgebracht naar het ziekenhuis. Over de ernst van de verwondingen is nog niets bekend.
Het ongeluk gebeurde iets na vier uur. De Hoofdstraat in Schijndel was enige tijd afgezet voor onderzoek. De fietsen van de slachtoffers lagen verspreid over de weg, één fiets belandde zelfs in een hekwerk bij een huis.
Bron: www.omroepbrabant.nl
Zo te zien is iets verderop De Steeg waar de laatste jaren de DTT-meetings waren?
klopt,is vanmiddag hier gebeurd,alles was afgezet dus niemand kon erbij komen,slachtoffers waren alle 3 afgevoerd naar het ziekenhuis,de skyline heb ik nog niet eerder gezien hier in het dorp.
exclusive dinkytoy
7 May 2011, 14:59
achjha nog even en dr rijden meer skylines dan golfjes zo speciaal vind ik het niet meer.....
ja man, een skyline zie je idd ook elke dag in het wild rondrijden. :confused:
Snap het wel, ma come on!
http://www.thuisinhetnieuws.nl/artikel/22085/drie-fietsers-geschept-door-sportauto.html
Meer pics, macht over het stuur verloren nadat die de bocht uit kwam...
auto had die nog geen maand op naam...
zonde van de sky
hij heeft gewoon niet met het vermogen overweg gekunt
Edwin_S
7 May 2011, 17:43
Haha, komt die powerrslideeee!! *oeps*
Evonatic
7 May 2011, 19:04
Die heeft een groot probleem denk ik .
Hoop dat het niet al te slecht is met de fietser .
Andre - 20vT
7 May 2011, 19:16
Als je niet kan drifte, niet doen :)
Gaat rechtsaf :confused::confused:( lekkere navigatie):)
Sorry dat ik het zeg maar die heeft naar mijn mening echt als een kip zonder kop gereden... ik heb zelf een skyline r33 gts-t (achterwielaandrijving) en kan toch hard door bochten zonder uit te breken.
Zo te zien was dit was op droog wegdek, warm weer, dus banden goede grip en zelfs een r33 gtr (4 wiel-aandrijving)... en dan zulke sporen kunnen trekken? sorry maar dan heb je toch te hard een bocht genomen.
Coolkast
13 May 2011, 12:22
schitterend hoe altijd weer op het internet discussies loskomen als het een 'petjes'auto betreft.
Naar mijn mening is hier ook niet geheel netjes gereden, echter kan er altijd een factor materiaalpech of een ander issue aan de orde zijn.
overigens is dit het hele artikel op Omroep Brabant: http://www.omroepbrabant.nl/?news/154821712/Auto+schept+drie+fietsers+in+Schijndel.aspx
De discussie die daar is ontstaan door een rechts gestuurde auto is totaal niet aan de orde naar mijn idee,
de RDW heeft immers deze auto goedgekeurd en dan is die discussie ook weer overbodig.
The Force
13 May 2011, 13:38
Ach, sommige mensen weten het altijd beter dan anderen...
De 3 fietsers zijn in de ambu behandeld voor hun verwondingen en konden daarna weer naar huis. Ze zijn goed weg gekomen als je naar dat hek kijkt!
@ Ben: Als je terug rijdt in die straat richting de afzetting met de politieagent op de foto en je gaat op die kruising die linksaf dan rij je 500 meter verderop langs De Steeg waar DTT hun meetings hield.
ik weet wie de eigenaar/ bestuurder inmiddels was.
rijd altijd als een dolle
kortom hoop dat ie een flinke straf krijgt. zal ie ook wel krijgen:D
RUBBERBURNER
18 May 2011, 21:21
Hebben die hokken geen traction controle ofzo ?!
er zit ook een knopje uit op ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.