PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltopic 2011-2012

Streetfighter
19 May 2011, 14:47
Nieuwe ronde straks, nieuwe kansen!:)

Wordt volgend jaar ook wel weer spannend denk ik! Wordt het Twente, Ajax of PSV? Fyenoord gaat nog niet meedoen om de prijzen denk ik.

Ghanzzzzz
19 May 2011, 17:35
Ik ga de poll nog ff niet invullen ;)
Eerst maar ff de transfermarkt afwachten. Ben benieuwd welke spelers er zoal nog naar het buitenland zullen vertrekken (Ruiz? Douglas? Vertonghen? Stekelenburg? Dzuszak?)
En natuurlijk wat Vitesse gaat inkopen :D

Zoals het er nu voor staat denk ik dat het weer tussen Ajax en Twente zal gaan.

Kiwi
20 May 2011, 10:42
Ik heb de poll ingevuld...
Transfers of niet, je hoopt toch altijd op je eigen club ;)
Ik hoop wel dat het weer net zo'n spannende competitie als dit jaar gaat worden!
Zoals Ghanzzz zegt: Twente of Ajax, dat denk ik ook.
feyenoord klimt uit het dal en eindigt dit jaar 7e :)

Ghanzzzzz
20 May 2011, 16:26
Als ik zo de transferberichten bekijken, dan gaat Ajax alweer helemaal de verkeerde kant op..

1x kampioen en ze denken alleen weer kopen kopen kopen!
Zitten ze straks weer met een berg overbodige spelers die ze belemmeren in de doorstroom en een jaar geen champions league in de toekomst zal meteen een financiele strop zijn.

Xela
20 May 2011, 19:24
Idd veel plezier met Theo!!
Zal wel leuk worden met hem en Frank de Boer ;) aangezien dhr janssen net zoveel zuipt en rookt als een gemiddelde bouwvakker!!
Begrijp me niet verkeerd hoor Theo is heel belangrijk voor Twente geweest en zou het zonde vinden als hij weg gaat maar aan de andere kant het is wel weer 3,2 miljoen en dat krijg je over 2 jaar nooit meer voor hem ;)

Twente handhaaft zich in de top 4 volgend jaar maar ik wacht nog ff de transferberichten af voor de poll

Streetfighter
21 May 2011, 01:21
Vandaag uit betrouwbare bron(z'n scharrel in het oosten) vernomen dat Robert Schilder zeker weten naar Twente gaat.

Ghanzzzzz
21 May 2011, 02:49
En ik zag op VI dat Verhoek ook niet snel nee zou zeggen tegen Twente?

Als dat toch zou kunnen... dan kopt Janko er zo 20 in
Maarja, vrij onwaarschijnlijk

Streetfighter
28 May 2011, 14:44
Twente heeft zich in de spits ook versterkt; John Guidetti afkomstig van Manchester City, nooit zien spelen eigenlijk, maar is een jong talent. Ben benieuwd!

Ghanzzzzz
29 May 2011, 11:47
Ik ook! Transfervrij opgehaald zelfs!

Ben benieuwd of er nog een beetje interesse is voor Janko
In de winterstop had Lazio nog interesse (voor 6-7 miljoen)

Ghanzzzzz
30 May 2011, 20:11
Voor het komende seizoen schiet de bouw van de Golsch Veste iig mooi op :D

http://www.fctwente.nl/wp-content/uploads/2011/05/2011-05-27-hoa-15.jpg

Kiwi
30 May 2011, 20:27
Wauw!
Dat wordt een groot stadion!
Lekker steile tribunes, daar hou ik wel van :)

Ghanzzzzz
30 May 2011, 21:20
Ik vind het op zich wel meevallen met de 'steilheid'.
In de Kuip of Arena vind ik het wel iets steiler

Wordt straks alleen tijd dat ook nog stukjes tribune komen boven de goot. Weer lekker ouderwets aan het veld zitten :D

Streetfighter
13 June 2011, 11:58
Preud'homme naar Saudie Arbabie en McClaren naar Nottingham, wie gaat er bij Twente komen? Ben benieuwd...
Schilder gaat uit eindelijk toch niet naar Twente, aangezien hij niet kan rekenen op een basisplaats, maar meer voor de breedte van de selectie zou worden gehaald en dat wil hij uiteraard niet.

Ghanzzzzz
13 June 2011, 14:03
Ben eigenlijk toch een beetje blij dat het McClaren niet is geworden. Resultaat van vorig jaar is toch haast niet te evenaren en de jeugd krijgt weinig kans bij Steve.

Ik hoop eigenlijk een beetje op Morten Olsen of Frank Rijkaard

Streetfighter
20 June 2011, 19:27
Adriaanse defintief naar Twente! Denk dat het geen verkeerde keus is. Guidetti had vandaag op de training moeten zijn, maar is niet op komen dagen...terwijl er wel een contract is.

Streetfighter
19 July 2011, 13:02
Guidetti komt uiteindelijk toch niet, maar het schijnt dat Twente wel 1,1 miljoen overhoudt aan deze mislukte transfer.

Ghanzzzzz
19 July 2011, 13:15
Easy money! :D

Ghanzzzzz
27 July 2011, 08:57
Yess, de eerste winst is binnen en blijkbaar is Janko al scherp gesteld door Adriaanse!

Ondanks het ontbreken van Chadli, Ruiz, Rosales, Landzaat en Willem Jansen heeft Twente het denk ik erg goed goed gedaan :D
Dit jaar tot dusver geen grote investeringen en grote wijzigingen en de jeugd komt wat meer aan het spelen toe.
Wel een erg vervelende ploeg om een seizoen tegen te beginnen, want hoe langer de wedstrijd duurde, des te meer werd het een schoppartij voor de Roemenen.

Ik ben bang dat de Johan Cruyff schaal iets te vroeg komt voor de geblesseerden. Ben benieuwd wat deze wedstrijd zal gaan brengen!

Kiwi
30 July 2011, 21:57
Gefeli met jullie eerste prijs dit seizoen Gans!
Nu hebben jullie al een prijs in r'dam en in a'dam gewonnen ;)
Ik vond Twente niet de betere, maar de kansen die ze kregen benutten ze goed.
Mooi doelpunt van Ruiz, maar die van Alderweireld vond ik werelds!

Streetfighter
31 July 2011, 12:51
Hoppa de 1e prijs is weer binnen! Denk dat Frank de Boer toch een probleem heeft komend seizoen, roepen dat je de hele wedstrijd domineert, maar niet van 10 van Twente kan winnen...
Nu maar hopen dat dit niet de troostprijs van het seizoen gaat worden voor Twente.

jupke
31 July 2011, 22:27
zo dat is 1 voor twente.heel ajax huilt nu al,en het seizoen is nog niet begonnen :D heerlijk.

Ghanzzzzz
1 August 2011, 12:16
Yes.. prijs nr 1!
Maar toch erg jammer van die rode kaart voor Berghuis
Zoals ik het zag was het gewoon een overtreding en had ie op de stip gemoeten.

Helaas heb ik de hele wedstrijd niet kunnen zien ivm een lekker weekendje Parijs, dus kan er niet al te veel over kwijt :)
Zoals ik in de samenvatting zag, heeft Twente verder idd geluk gehad

Ghanzzzzz
1 August 2011, 12:50
Hahahaha, ik zag deze nog voorbij komen.. wat een ontzettend slechte schwalbe van Wisgerhof!

http://www.youtube.com/watch?v=ghAJUw7SKrk

Antonaerodeck
1 August 2011, 14:27
zo dat is 1 voor twente.heel ajax huilt nu al,en het seizoen is nog niet begonnen :D heerlijk.

Ga je het hele seizoen weer over Ajax lopen zeiken Jup ?
Hou dan liever je mond ,we weten allang dat je geen vriend
van Amsterdam bent.

Gr, Anton.

Ghanzzzzz
1 August 2011, 14:36
Maar jij bent toch geen fan van voetbal?
Is het dan niet handig om dit topic dan gewoon te negeren?

auto emocion
1 August 2011, 14:58
Gaat het gezever nu alweer beginnen ??

Als het niet boeit kijk je niet in dit topic en als je niet van een bepaalde club houd geef dan in ieder geval normaal commentaar zonder onnodige provocaties.
Het vorige topic is open gehouden omdat het toch een life style is.
Maar als er weer teveel geprovoceerd wordt middels uitlatingen en diverse "koosnaampjes" gooi ik er een slot op.

Streetfighter
1 August 2011, 16:10
:D die Wisgerhof toch! Wel erg slecht zeg, haha.

Kiwi
1 August 2011, 17:31
Ga je het hele seizoen weer over Ajax lopen zeiken Jup ?
Hou dan liever je mond ,we weten allang dat je geen vriend
van Amsterdam bent.

Gr, Anton.
+1
Al weten we wel wie het zegt natuurlijk he

jupke
1 August 2011, 23:09
Zie je,ze huilen hier ook al...:D

Ghanzzzzz
5 August 2011, 12:43
En het is Benfica geworden in de laatste voorronde CL voor Twente!

Ik ben er wel blij mee, denk dat het de minste van de geplaatste tegenstanders is (ook volgens ranking).
Wie weet maken we dan nog een kansje.. al is het absoluut geen slecht team, ook gezien de halve finale EL afgelopen jaar

Zal Preud'homme vast wel op de tribune zitten
Hij speelde een paar jaar voor Benfica en was er ooit trainer

Pidi
7 August 2011, 10:55
Gisteren naar RKC tegen HERACLES geweest... en geheel tegen mijn verwachting in, nog een mooie pot voetbal gezien.

Pidi
14 August 2011, 17:03
Gisteren naar Feyenoord - Roda jc geweest en weer eindelijk een goed spelend Feyenoord gezien.
Van heel die heisa met die doodskist ook eigenlijk niks mee gekregen. Ik zag dat s'nachts op de tv pas!

Ghanzzzzz
15 August 2011, 11:45
Heb op zondag niets gezien (was op de F3 op Zandvoort), maar op zaterdag toch verrast door Feyenoord!
Ben benieuwd of ze het een beetje vol kunnen houden dit seizoen, maar het spel vond ik toch wel veelbelovend.

Twente was echt een wereld van verschil met of zonder Ruiz. Net of de ploeg ineens alle zelfvertrouwen krijgt en de tegenstander op knikkende knieën staat.
Grote kans dat ie wel binnen 2 weken weg is, maar logisch. Mijns inziens is hij echt veel te goed voor de Nederlandse competitie.

Wat mij trouwens opvalt is het gebrek aan fatsoenlijke keepers en PSV en Ajax willen de opvallende keepers zoals Tyton en Cilessen voor een prikkie ophalen om als 2de keeper te gebruiken. Ik zou het erg vreemd vinden en erg zonde van deze talentvolle jongens, wanneer ze als 2de keeper wekelijks op de bank zitten.
Groot gelijk dat de vraagprijzen voor deze 2 erg hoog liggen. Denk ook dat zij absoluut een verschil kunnen maken in een club.

Andre - 20vT
15 August 2011, 12:40
Het was inderdaad erg gezellig in de Kuip zaterdag! Het vertoonde spel was weer leuk om te zien.
Ze zaten overal goed bij en er werd weer strijd geleverd.
El Ahmadi is ook weer lekker bezig! Als we dit kunnen vasthouden ben ik niet zo huiverig voor dit seizoen!

Oftewel : Koeman, Koeman, Koeman, Koeman, we worden kampioen! :D

Pidi
15 August 2011, 18:23
Het was inderdaad erg gezellig in de Kuip zaterdag! Het vertoonde spel was weer leuk om te zien.
Ze zaten overal goed bij en er werd weer strijd geleverd.
El Ahmadi is ook weer lekker bezig! Als we dit kunnen vasthouden ben ik niet zo huiverig voor dit seizoen!

Oftewel : Koeman, Koeman, Koeman, Koeman, we worden kampioen! :D

http://94.100.121.47/1383400001-1383450000/1383420801-1383420900/1383420810_5_1Vpn.jpeg

Pidi
15 August 2011, 18:25
Wat mij trouwens opvalt is het gebrek aan fatsoenlijke keepers en PSV en Ajax willen de opvallende keepers zoals Tyton en Cilessen voor een prikkie ophalen om als 2de keeper te gebruiken. Ik zou het erg vreemd vinden en erg zonde van deze talentvolle jongens, wanneer ze als 2de keeper wekelijks op de bank zitten.
Groot gelijk dat de vraagprijzen voor deze 2 erg hoog liggen. Denk ook dat zij absoluut een verschil kunnen maken in een club.

Mooi hé en PSV verhuurd doelman Zoet aan Rkc! Ik denk zelfs wanneer die jongen een beetje ritme op heeft gebouwd, hij zo voorbij Isacson gaat qua niveau.

Andre - 20vT
15 August 2011, 18:52
http://94.100.121.47/1383400001-1383450000/1383420801-1383420900/1383420810_5_1Vpn.jpeg

Lekkere saaie hoek ;) vak KK...?

Pidi
16 August 2011, 10:58
Lekkere saaie hoek ;) vak KK...?

Er zijn ook mensen die graag op hun gemak voetbal kijken :p

Maar nee, ik zit altijd op JJ. Als ik met de zaak ga, zit ik op A.

Andre - 20vT
16 August 2011, 12:03
Er zijn ook mensen die graag op hun gemak voetbal kijken :p

Maar nee, ik zit altijd op JJ. Als ik met de zaak ga, zit ik op A.

Feyenoord kijk je nooit op je gemak :D

vdw
16 August 2011, 16:08
Helemaal niet nu ze dit jaar voor het kampioenschap gaan.

Ben benieuwd. Zelf geen liefhebber van Koeman en was eerst niet rouwig dat hij naar Feyenoord ging. Weer een mogelijke concurent weg voor de Play offs voor Groningen. Maar ik ben bang dat als het zo doorgaat ik daar op terug moet komen...... Jonge voetballers vallen dus echt op grote namen merk ik nu al. Een echt goede trainer kan ik Koeman niet noemen als ik eerlijk ben...

SHEILTJ
16 August 2011, 17:24
Helemaal niet nu ze dit jaar voor het kampioenschap gaan.

Ben benieuwd. Zelf geen liefhebber van Koeman en was eerst niet rouwig dat hij naar Feyenoord ging. Weer een mogelijke concurent weg voor de Play offs voor Groningen. Maar ik ben bang dat als het zo doorgaat ik daar op terug moet komen...... Jonge voetballers vallen dus echt op grote namen merk ik nu al. Een echt goede trainer kan ik Koeman niet noemen als ik eerlijk ben...

Koeman is toch de man die met Ajax 2 keer kampioen is geworden.
Bij z'n laatste landstitel liepen ze ineens na dat seizoen met een arrogante 1 op hun stropdas, dat weet ik nog wel!

Toen Mario, belachelijk, op straat gezet werd door de selectie vond ik Koeman wel een man voor Feyenoord.
Hij heeft dan wel de oefen wedstrijd tegen Malaga verloren, maar we hebben nu al 2 keer winst uit 2 wedstrijden, iets wat Mario niet voor elkaar kreeg.
Ik zet Mario niet neer als slechte trainer, want hij heeft echt een hart voor de club en de manier waarop er met hem om gegaan is vind ik echt belachelijk.
Vond het meer een actie voor een andere club.
Hij kreeg het echter niet aan het voetballen, wat vooral te wijten is aan de mentaliteit van de spelers.

Kiwi
16 August 2011, 17:39
Een club als Feyenoord gaat altijd voor het kampioenschap, net als Ajax en p$v...
Maar ik denk niet dat Feyenoord het nu al zo goed voor elkaar hebben dat ze tot het einde goed mee kunnen doen.
Mijn verwachting is dat Ajax en Twente voor de titel spelen, p$v 3e of 4e (ik voorspel ook crisis in Eindhoven dit jaar).
Waar ik wel benieuwd naar ben is welke clubs dit jaar lekker mee gaan doen met de subtop (plaats 4-6).
Ik denk Roda, NEC en Groningen.
Vorige week is mijn eredivisielive geactiveerd, dus ik ga het op de voet volgen!!

Streetfighter
20 August 2011, 12:57
Fullham/Jol denkt ff de beste spelers van Twente te kopen...mag ze wel in totaal met 25 miljoen over de brug komen! 15 voor Ruiz en 10 voor Chadli. Zou zonde zijn voor Twente, maar dat is wel weer erg veel geld om wat nieuws te kopen.

Ghanzzzzz
21 August 2011, 16:02
Goed om te zien dat Twente ze niet zomaar laat gaan. Zoals Chadli.. hebben ze toch ff 5 miljoen op geboden. Jaar terug aangekocht voor 800.000
Financieel gezond is dan wel erg fijn, als je het niet direct nodig hebt

Ghanzzzzz
25 August 2011, 22:07
Prachtig van Lens!!

http://www.youtube.com/watch?v=Pkn-WefDlpE&feature=player_embedded

Furrr
25 August 2011, 22:39
Wel beetje geluk :P

Ghanzzzzz
26 August 2011, 07:10
Durf niet te zeggen of ie hem voor of achter de doellijn raakte (lijkt idd wel voor)
Doelpunt is iig wel toegeschreven aan Lens en geen eigen doelpunt

jupke
26 August 2011, 19:59
idd wereld goal,zoiets gaat heel de wereld over.

Pidi
27 August 2011, 13:11
idd wereld goal,zoiets gaat heel de wereld over.

Dat niet alleen, maar die gozer toont met deze actie ook karakter... Hij had ook jankend/kermend op de grond theater kunnen spelen, zodat de keeper er met rood af ging.

Klein chapot'je vanaf mijn kant alleen al daarvoor. Dat die actie compleet gemaakt wordt door zo'n doelpunt... Nice!

jupke
27 August 2011, 15:47
een speler van ajax zou zeker blijven liggen,en de keeper rood aannaaien :D

DrEwMeN
28 August 2011, 14:20
nee wij geven liever panna's;)

Kiwi
29 August 2011, 09:54
Padam-p-tsss

http://www.youtube.com/watch?v=EHnitxchedk&feature=topvideos_mp

Mafkikker
29 August 2011, 10:55
Durf niet te zeggen of ie hem voor of achter de doellijn raakte (lijkt idd wel voor)
Doelpunt is iig wel toegeschreven aan Lens en geen eigen doelpunt

De keeper raakt de bal met zijn bijna gestrekte rechterarm, terwijl hij zelf al op/over de doellijn staat. Hij was al achter de lijn voor de keeper hem raakte, ik zat (toevallig) bijna op de achterlijn.

PanciLaan
29 August 2011, 20:54
Padam-p-tsss

http://www.youtube.com/watch?v=EHnitxchedk&feature=topvideos_mp

Maar dat was wel een geweldig mooie actie.

Verder leuk voetbal weekendje met veel doelpunten.
(oh ja, go RKC :))

Pidi
30 August 2011, 10:13
Maar dat was wel een geweldig mooie actie.

Verder leuk voetbal weekendje met veel doelpunten.
(oh ja, go RKC :))

Toch zijn ze bij Rkc een paar keer door het oog van de naald gekropen.
Bal op de lat en een keer binnenkant paal en voorlangs de goal weer achter.

Het "oogstrelende" spel van de eerste paar wedstrijden, begint z'n glans te verliezen!

Ghanzzzzz
30 August 2011, 10:38
Nog 2 daagjes transfermarkt (incl vandaag)..
Gaan we nog verrassingen tegenkomen?

- Zal Matavz naar PSV verhuizen?
- Behoudt Twente Ruiz en Chadli?
- Doet Feyenoord aan kapitaalvernietiging wanneer ze niet toehappen bij Fer?
- Vennegoor mogelijk naar Feyenoord?
- Komt Bulykin weer terug naar NL?
- Gaat PSV alsnog Pieters verkopen?

Ik vind het altijd wel spannend... zo'n slot van de transferperiode (al had deze al 4 weken geleden moeten plaatsvinden)

Pidi
30 August 2011, 20:20
Ik vind het altijd wel spannend... zo'n slot van de transferperiode (al had deze al 4 weken geleden moeten plaatsvinden)

Ik vindt het ook al niet kunnen dat er spelers in de winterstop van club kunnen wisselen!

Ghanzzzzz
30 August 2011, 22:52
Idd..

Momenteel praat Ruiz in Engeland met Fulham. Als dit doorgaat, zal er in NL ook nog wel het een en ander doorgeschoven worden (Fer --> Twente, Bakkal --> PSV)

Streetfighter
31 August 2011, 12:05
Fer naar Twente!:D Maar wel Ruiz kwijt...:(
Matavs naar PSV!
Misschien dat Narsingh ook naar Twente gaat...

Ghanzzzzz
31 August 2011, 12:20
Mjah.. als Ruiz niet ging, hadden we denk ik ook weinig meerwaarde aan Fer :)
Maar een erg mooie vervanger!

Narsingh had ik nog niet gehoord, maar zouden ze dan ook al rekening houden met het vertrek van Chadli?

Streetfighter
31 August 2011, 13:18
Ja bij vetrek van Chadli inderdaad, maar zolang Chadli geblesseerd is , gaat hij niet weg denk ik.

Kiwi
12 September 2011, 09:19
Wauw... de 2e en 3e van VVV, die zaten er lekker in!!! :D

jupke
12 September 2011, 16:07
idd vooral van die jappaner.doelpunt van het jaar.
twente is meteen kwetsbaar is wel gebleken zonder ruiz,en psv was dit weekend ook drama,3 goals in 5 min tegen krijgen van de hekken sluiter.
AUW

Ghanzzzzz
12 September 2011, 16:15
Of Twente veel kwetsbaarder is dan vorig jaar dat weet ik nog niet. Ruiz heeft vorig jaar ook maar een half seizoen gespeeld en jonge spelers zijn gegroeid bij Twente.
Ik denk dat het vooral nog ff zoeken is met Fer en zonder Chadli.

Adriaanse heeft weer gegokt en verloren door weer alles op de aanval te zetten.
Ik denk dat het wel goed gaat komen met Twente, al zal Fulham donderdag nog wel heel erg vroeg zijn..

Overigens.. ik vond Ajax ook niet overdonderend spelen!

PanciLaan
12 September 2011, 19:47
Alle wedstrijden waren eigenlijk niet echt geweldig,uitslagen des te verrassender :)

Feyenoord speelde eerste helft bagger slecht, net zoals Ajax.
PSV eerste helft goed genoeg, maar 3 doelpunten(en wat voor) in 5 minuten was een beste klap.
Twente was ook niet geweldig, al deed Roda toch aardig zijn best
AZ was wel goed bezig, 2e helft ingezakt, maar goed, toen hoefde het ook niet meer.
Maaruh, RKC nog steeds bezig haha, alleen volgende week AZ gaan ze toch klop krijgen

Ghanzzzzz
12 September 2011, 21:29
Trouwens.. niet alleen dat doelpunt van die japanner van VVV was mooi..
Het doelpunt van Beerens van AZ vond ik ook geweldig!

jupke
12 September 2011, 22:40
filmpje?....

Ghanzzzzz
12 September 2011, 23:01
ff opgezocht, oude man.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=S-7dumTn-oY

Bij 5:00

Pidi
13 September 2011, 18:50
Maaruh, RKC nog steeds bezig haha, alleen volgende week AZ gaan ze toch klop krijgen

Geen mens in Waalwijk die daar onrustig van wordt!

Ghanzzzzz
19 September 2011, 08:09
Leuk doelpuntrijk weekend dit!
PSV-Ajax was dan ook een stuk spannender dan het afgelopen jaar. Maar wat zitten er toch weer een paar leeghoofden op de tribune bij Ajax
Tyton met onbekend letsel stil op de grond en dan zingen 'laat maar liggen, hij is dood'

Twente speelde vooral het laatste kwartier erg goed, de rest van de wedstrijd was eigenlijk best zwak met heel erg veel balverlies.
Maar we staan weer bovenaan! :D

Kiwi
19 September 2011, 10:58
Volgende week speelt de volledige tops 4 tegen elkaar, dat wordt ook nog leuk!
Gister redelijk genoten van p$v-Ajax, snelle pot die beide kanten op kon.
P$v had het in het begin af kunnen maken, ze ovverrompelden Ajax al vanaf de aftrap!
Ajax 2x goed terug gekomen, dus mij hoor je niet klagen...

Ik heb gisteren ook op het publiek gelet, maar de leeghoofden vind je aan allebei de kanten. Wat een zielige figuren zitten er toch tussen...

Andre - 20vT
19 September 2011, 16:58
Afgelopen weekend verraste PSV mij wel flink, ik had wel verwacht dat 020 er dik overheen zou lopen.
2-2 wel terechte uitslag.

Afgelopen zaterdag in de Kuip was het binnen gezelliger als buiten. Eerste helft matig, 2e helft veel beter.
Maar eigenlijk zijn die Superboeren niet echt gevaarlijk geweest.

Alles wat vooraf voor het Maasgebouw afgespeelt heeft, ga ik me niet over uitlaten.
Zo triest dat ik er geen aandacht aan wil schenken.

jupke
21 September 2011, 10:16
willem 2 auwwwwwwwwww

Andre - 20vT
21 September 2011, 12:52
Ja nogal!

Gisteren weer in de Kuip geweest... Was een beetje matte pot... AGOVV is 1x voor het doel geweest.
4-0 gewonnen, zakelijk voetbalwedstrijdje :)

jupke
23 September 2011, 11:31
lekkere loting voor den bosch,we moeten uit naar oss

Furrr
23 September 2011, 12:01
Wij thuis tegen Bergum.. pff weer amateurs.

Streetfighter
23 September 2011, 12:21
Das al lastig genoeg voor Heracles toch!?:p

Furrr
23 September 2011, 12:44
Idd :P ...............

Coolbody
23 September 2011, 20:43
Het meest irritante is dat die (blinde) Vink een wedstrijd zoals Ajax - FC Twente mag fluiten, die man die maakt de meest wazige beslissingen.

Kiwi
23 September 2011, 22:16
Hoe dan ook, ik verwacht een leuke wedstrijd morgen :)
Ik ga 'm zeker kijken en heb er zin in!
De weken daaropm Groningen, Az en f#y#n@@rd, dus het zijn weken die tellen.....
.... o ja, ook nog even Madfrid tussendoor dinsdag ;)
*heeft Noordwijk-Ajax ook gezien maar wil daar liever niet over praten*

Ghanzzzzz
24 September 2011, 00:42
Het meest irritante is dat die (blinde) Vink een wedstrijd zoals Ajax - FC Twente mag fluiten, die man die maakt de meest wazige beslissingen.

Haha, daar was ik ook al direct bang voor. De beste moet winnen, maar niet door slechte beslissingen van deze blinde..
Ik hoop ook dat het een leuke wedstrijd gaat worden. De laatste paar seizoenen heeft Twente niet erg veel kunnen inbrengen in Amsterdam

Furrr
24 September 2011, 11:09
Doe mij Kuipers of Nijhuis maar, 2 van de betere scheidsrechters.

Ghanzzzzz
24 September 2011, 12:29
Doe mij Kuipers of Nijhuis maar, 2 van de betere scheidsrechters.

Is die sarcastisch bedoelt?
Ik dacht juist dat Heracles zwaar tegen deze 'roodgekleurde' scheidsrechters was.

In programma's als VI hebben ze nog niet echt een hoge pet op van Kuipers, maar ik vind hem zelf ook vaak erg sterk fluiten.
Ook niet voor niets dat hij bijv de Europese supercup en het WK voor clubteams heeft gevloten.

Furrr
24 September 2011, 15:32
Geen idee hoor wat anderen denken, wij thuis vinden die 2 -vooral Kuipers- sterk fluiten! Rechtvaardig vaak.

Ghanzzzzz
25 September 2011, 11:11
Oeff, lucky Twente dit keer zeg :D
Ajax was de eerste helft duidelijk beter en een zuiver doelpunt werd afgekeurd :D
Maar hoeveel kansen heeft Ajax nodig om te scoren?

Twente kwam er de 2de helft een stuk beter aan te pas en lijken een nieuw wapen te hebben: het Twentse laatste kwartiertje
Vorige week tegen Ado ook een superslot gehad in het laatste kwartier en ook nu was het laatste kwartiertje voor Twente

Kiwi
25 September 2011, 17:13
Was een hele leuke wedstrijd om te zien inderdaad!
Eerste helft was Ajax duidelijk de betere ploeg, heel erg jammer van dat afgekeurde doelpunt (wat als?)
Kansen genoeg, maar hij wilde er niet in (ook niet echt super goed uitgespeelde kansen)
Tweede helft was voor Twente die, geheel terecht, de gelijkmaker scoorde.
Ik kan, tussen ons gezegd, tevreden zijn met het punt.

Kiwi
28 September 2011, 07:50
3-0... alweer ;)
Maar ik vond het een goede wedstrijd van Ajax' kant.
Ze durfden te voetballen en dat resulteerde zowaar in wat kansen.
Toen met genot zitten kijken naar de uitleg van Madrid: hetb eerste doelpunt.
Schitterend tikkie-tak voetbal, mooiste doelpunt van de avond.

Het grote verschil:
Ajax heeft een budget van ca 60 miljoen?
Madrid heeft een schuld van ruim 400 miljoen.
Ajax moet het voornamelijk van eigen opgeleide spelers hebben,
Madrid kan de beste spelers blijven kopen zonder dat iemand ingrijpt.
Je zou het als competitievervalsing kunnen zien. (net als alle clubs die zoveel schuld hebben)

Ghanzzzzz
28 September 2011, 10:09
Eerste doelpunt was inderdaad prachtig, allemaal 1x aanraken dan heb je als tegenstander het toekijken.
Ik vond Ajax op zich niet tegenvallen, maar echt grote uitgespeelde kansen hebben ze helaas niet gehad. Af en toe dichtbij, maar dan hebben ze nog een geweldige keeper.

vdw
2 October 2011, 20:53
Wat een Heeeeeeeerlijke voetbalmiddag! Wat is er mooier als winnen op een hele mooie oktober middag? Winnen op een mooie oktobermiddag van Ajakkes!

Ghanzzzzz
3 October 2011, 08:57
Haha, gefeliciteerd!
Twente speelde helaas te slap om te kunnen winnen van Excelsior :(
Ook genoeg kansen gekregen, maar helaas te weinig benut. Gezien het eind van de wedstrijd haast nog blij met 1 puntje

Ghanzzzzz
18 October 2011, 10:52
Soww.. al een paar wedstrijden onderweg deze competitie en toch opvallend:
- AZ doet het geweldig met een bij elkaar geraapt team. Erg leuk team!
- Feyenoord lijkt een beetje op de weg terug en staan zelfs boven Ajax!
- Vitesse laat zich goed zien met topspelers als Bony en Chanturia

Maar Ajax... aj aj aj... laat Vertonghen, Alderweireld en Van der Wiel eens de voeten spreken in plaats van praatjes maken. Die 3 zijn bij mij echt in aanzien ver gezakt. 13 duels zonder clean sheet zegt volgens mij genoeg. En nu ook Sigthorsson lang uit de roulatie, maar misschien een geluk bij een ongeluk, want eindelijk gaat De Boer Theo Janssen eens benutten..

Over mijn cluppie heb ik weinig te klagen (misschien dat Fer nog lang niet uit uit de verf komt). Binnenkort Chadli weer op het veld en ben benieuwd of dit ook een leuke impuls gaat brengen.

Andre - 20vT
23 October 2011, 17:16
Damn... Wat een klassieker...
Heb weer 10 jaar van me leven gekost! Feyenoord was bovenliggende ploeg, maar ik ben tevreden met de 1-1

Op naar Groningen!

Ghanzzzzz
24 October 2011, 09:02
Was een leuke wedstrijd ja!
Twente had eignelijk ook gewoon moeten winnen. De eerste helft zat Groningen zoo belabberd te spelen zeg. Steeds de bal gewoon bij Twente in de voeten schuiven.
Helaas herpakte Groningen zich en konden ze het Twente nog erg lastig maken.

jupke
25 October 2011, 20:37
goh den bosch wint weer eens,en wel dik verdiend met 0-3 in tilburg.
vanavond de derby van het zuiden,het ajaz-feijnoord in het klein.
FCOSS-FCDB

vdw
30 October 2011, 17:29
Waar was het echte Feyenoord vandaag? Dit was niet het Feyenoord wat ik eerder heb gezien!

Maar ik ben er heeeeeel blij mee. Heerlijk genoten vandaag! Wat een wedstrijd. Go FC Groningen!

Andre - 20vT
30 October 2011, 20:15
5,5 uur gereisd incl. buscombi om dit hoopje ellende te hebben zien spelen.
Wat een wanvertoning. Maar dat hebben ze ook gehoord.

Groningensupporters congrats

vdw
30 October 2011, 22:35
Groningensupporters congrats

Dank je! Hoop dat je ondanks alles een fijne dag gehad hebt in Groningen

Ghanzzzzz
7 November 2011, 08:57
Wat een zondag zeg in Utrecht! :D
Ging echt alle kanten op en wat een fouten..

Twente had echt een eitje tegen de Graafschap. Op een gegeven moment bijna 80% balbezit

Pidi
7 November 2011, 14:35
Ik heb zitten GE-NIE-TEN afgelopen Zondag... Hoewel ik wel van mening ben dat er aan die laatste goal van Utrecht een overtreding aan vooraf ging.

Wat ik ook niet snap, is dat ze Ooyer niet voor de camera hebben gevraagd, na z'n overtreding! Ik ben wel benieuwd wat hij hier op te zeggen had!

Feyenoord had weer eens het geluk niet aan zijn zijde!

Bij Groningen - Rkc, heb ik mij gigantisch zitten irriteren aan die back van Groningen (Van Dijck). Die was over heel de wedstrijd meer met zijn handen bezig, dan met zijn voeten.
Was wel een spannende pot!

Furrr
7 November 2011, 19:23
PSv weer wat een geluk hoor!!!!!!!!!!!!!

Andre - 20vT
7 November 2011, 19:39
Feyenoord was weer om te janken. Tuurlijk bepaalde de buitenspelgoal het verdere spelverloop.
Maar die gasten hebben er zelf ook niks aan gedaan om er overheen te lopen.
Diep triest.

Zondag daarintegen genoten van de pot FCU - 020!!

Mafkikker
8 November 2011, 08:56
PSv weer wat een geluk hoor!!!!!!!!!!!!!

Heracles was de eerste helft beter.
De (volledig onterechte) penalty gaat er niet in, en zonder twee buitenspelgoals win je gewoon op basis van een betere tweede helft.

Als je wil winnen van PSV moet je niet alleen beter zijn, maar ook nog eens niet verslappen.

Tis maar wat je geluk noemt :rolleyes:

Furrr
8 November 2011, 12:03
Daar ben ik niet zo zeker van. Als beide buitenspeldoelpunten waren afgekeurd, stond het zowiezo tot de 88e minuut 1-1. Nu het al 3-1 stond heeft Heracles het af laten weten en is gaan verslappen vanaf minuur 70 al. Bleef het 1-1 staan had het nog wel anders kunnen aflopen.

maar dat is als, als, als.

Ghanzzzzz
5 December 2011, 11:16
Wat een weekend weer! :)
Goede zaken voor Twente, Ajax, Vitesse en Feyenoord :D

Gefeliciteerd met jullie record Furr. Ze werden lekker weggetikt daar!

Furrr
5 December 2011, 16:25
haha ja prachtig weekend! Jullie ook gefeliciteerd.

Andre - 20vT
5 December 2011, 16:31
Heb wegens feestelijke activiteiten weinig ander voetbal gezien.
Zondagavond wel AZ scheel getikt zien worden.

Feyenoord hebben we zondag van genoten, was een mooie pot!
Verdiend gewonnen, het stadion kolkte en spookte weer als vanouds.

De rellen bij Utrecht waren wel weer fors! Weet niet precies wat de oorzaak nou was, je gaat me niet vertellen
dat een beetje vuurwerk ontaard in zulke rellen. Vorig jaar zijn er natuurlijk wel wat dingen voorgevallen dat zal wel meespelen.

jupke
10 December 2011, 08:39
feesje bij het stadion na het behalen van de 2e periode

http://www.youtube.com/watch?v=x-JgsSq4DSI&feature=youtu.be

SPEEDFOX
12 December 2011, 09:03
hey Jup,

gefeli met jullie periode!!;)

jupke
17 December 2011, 13:41
bedankt,en gister weer een lekkere 1-4 overwinning bij MVV,en de goal van het jaar in de JL is al bekend,die is gister gemaakt door den bosch(de 2de goal) van dik 40 meter over de keeper heen hoppaaaa

http://eyeworks.cdp.triple-it.nl/111216MVVDBOG2.mp4

Ben
18 December 2011, 20:39
Sorry Jupke, het is een erg mooie goal van Van Brakel, maar Van Hintum overtreft hem toch nog vandaag.

http://www.jupilerleague.nl/video/1008437.php

jupke
18 December 2011, 23:13
ben ik niet met je eens Ben.
goal van van hintum is 100% geluk,gewoon op de slof en kijk maar waar hij heen vliegt,van brakel plaatst hem precies in het hoekje van 40 meter afstand

robert cc
24 December 2011, 10:35
Hier nog niks over Hooligan Wesley hahaha

Die kreeg mooi een (joden)koekje van eigen deeg.

Ghanzzzzz
24 December 2011, 11:16
Is toch ook niks nieuws dat een groot deel van die Ajaxieden niet sporen? :D

Kiwi
24 December 2011, 11:50
Hij zat niet voor niets aan de mongolen kant ;)

Pidi
24 December 2011, 13:08
Hij zat niet voor niets aan de mongolen kant ;)

Iemand met een handicap is per definitie nog geen mongool! Zelfs in de ArenA ;)

jupke
24 December 2011, 19:45
hij lijkt wel veel op kabouter wesley

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lwmet2DS2j1r8in0ho1_r1_500.gif

Kiwi
27 December 2011, 09:25
Iemand met een handicap is per definitie nog geen mongool! Zelfs in de ArenA ;)
Hij dus wel...

robert cc
28 December 2011, 11:00
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/138834/Ajax_ontvangt_boete_van_KNVB_voor_Hooligan_Wesley. html

Pidi
28 December 2011, 18:50
Hij dus wel...

Ik denk ook dat hij voorlopig ook maar beter onder kan duiken!

Wedstrijd wordt overgespeeld, zonder publiek en er wordt geen geld terug gegeven voor de kaartjes... Beetje zielig om dit over de rug van de rest van het publiek te laten gaan. Maar ja, je moet toch op een of andere manier die €10.000,- boete terug verdienen!

Ghanzzzzz
2 January 2012, 21:23
Leuke geruchten: http://www.fctwente.nu/fotos/twente-nieuws/mcclaren-naar-fc-twente.html

“McClaren naar FC Twente”

FC Twente maakt het seizoen af onder leiding van de Engelsman Steve McClaren. Dit melden een aantal zeer betrouwbare bronnen binnen FC Twente. Naar verluid zijn beide partijen en laatste details aan het gladstrijken en tekent de Engelsman, die FC Twente in 2010 voor het eerst in haar historie kampioen maakte, vandaag of morgen het contract.

Steve zelf gaf vorige maand al aan terug te willen keren als coach in de Eredivisie. Na mislukte avonturen bij Wolfsburg en Nottingham Forrest gaf hij aan spijt te hebben van zijn vertrek bij FC Twente en voor het geld te hebben gekozen.

Zodra er meer bekend is hoor je dit zo snel mogelijk.

Ik geloof er niks van, maar we zullen zien :)
Uiteraard is ie wat mij betreft van harte welkom!!

Streetfighter
2 January 2012, 22:44
Had dit ook gehoord, maar voornamelijk dat Adriaanse ontslagen wordt en op zijn beurt weer naar Utrecht gaat...we zullen wel zien. Denk dat wat McLaren eerder voor elkaar kreeg nu niet meer gaat lukken.

Ghanzzzzz
2 January 2012, 22:48
Dat denk ik ook niet. Het was ook een jaar dat alles meezat.
Maar toch.. ik zie liever McClaren aan het roer dan Adriaanse.

Ghanzzzzz
3 January 2012, 09:55
En de geruchten blijken waar te zijn :D
Welcome back Steve!

jupke
3 January 2012, 10:06
ik denk dat twente nu een vrije val gaat maken naar beneden.
Steve heeft bij die andere clubs 0,0 waar gemaakt....

Ghanzzzzz
3 January 2012, 10:29
ik denk dat twente nu een vrije val gaat maken naar beneden.
Steve heeft bij die andere clubs 0,0 waar gemaakt....

En Adriaanse is bij Twente ontspoort, maakt rare beslissingen en spelers en staff kunnen over het algemeen niet goed met hem.

Ik heb wel vertrouwen in Steve en binnen de club is er ook groot wederzijds vertrouwen in elkaar. Daarnaast heeft hij al wel laten zien dat hij het kan bij Twente.

Bij Wolfsburg was hij gedoemd om te mislukken. Alles wat hij wilde, mocht niet van het bestuur en het bestuur beliep zijn eigen pad, dus hier heeft hij nooit een stempel kunnen/mogen drukken.
Bij Nottingham is ie slechts 10 wedstrijden aan het roer geweest.

Feit blijft natuurlijk dat hij niet overal even succesvol is geweest, maar bij Twente is het nog een ware held!

jupke
3 January 2012, 10:41
en aan het eind van dit seizoen is hij alweer vergeten bij twente,als hij ergens rond de 6e plek eindigd....

Ghanzzzzz
3 January 2012, 11:31
en aan het eind van dit seizoen is hij alweer vergeten bij twente,als hij ergens rond de 6e plek eindigd....

We zullen het zien.. ik denk dat het nu een stuk rustiger gaat worden binnen de club
Wie zou jij als opvolger van Adriaanse aanwijzen dan?

(als Adriaanse nu niet weg ging, gaat hij aan het eind van het seizoen wel weg omdat het contract afloopt)

Streetfighter
3 January 2012, 13:03
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren, bij Twente staan ze niet echt bekend om domme beslissingen, er zal vast goed over nagedacht zijn. Kampioen worden dit jaar gaat toch niet lukken of de rest moet ook plotseling veel punten gaan verliezen en inderdaad nu iets meer rust in de tent.

Ghanzzzzz
3 January 2012, 13:05
Sow.. Derksen is ook niet echt te spreken over Co: http://www.vi.nl/Radio-item/213657/Beetje-een-schuldgevoel-ten-opzichte-van-Munsterman.htm

jupke
3 January 2012, 16:18
We zullen het zien.. ik denk dat het nu een stuk rustiger gaat worden binnen de club
Wie zou jij als opvolger van Adriaanse aanwijzen dan?

(als Adriaanse nu niet weg ging, gaat hij aan het eind van het seizoen wel weg omdat het contract afloopt)

geen idee peter,maar een trainer terug halen zou ik nooit doen.
misschien is adriaanse wat voor den bosch,alfons vertrekt ook namelijk,al gaan er veel geruchten over kluivert(die traint het 2de van twente???)

Ghanzzzzz
3 January 2012, 16:29
Kluivert traint de jeugd het moment bij Twente. Zelf denk ik eerder dat Adriaanse naar Utrecht zal gaan ipv de al vertrokken Erwin Koeman.

Tja.. of het goed is om de trainer terug te halen.. de tijd zal het uitwijzen. Ik had het ook niet verkeerd gevonden als Schreuder, Pahlplatz en Mulder het op zich zouden nemen. Het zal ook niet in lijn der verwachting liggen om kampioen te worden, maar wel meer rust in de spelersgroep en bestuur te brengen. En McClaren heeft al wel bewezend at hij hier goed in kan slagen.

Ghanzzzzz
29 January 2012, 18:13
Wat is het toch weer een heerlijk weekend! :D

Streetfighter
29 January 2012, 23:05
Dat was het zeker! :D

jupke
30 January 2012, 16:56
den bosch is goed bezig,10 op rij gewonnen,
hoogtepunt van de wedstrijd,een 12 jarig ballen jongentje van denbosch,die een vol uitvak met kruikenzeikers uitdaagt,en daarna een volle lading fruit over zich heen krijgt,hahaha.
hij krijgt een speld,held vd dag.

jupke
30 January 2012, 17:25
http://www.youtube.com/watch?v=QHvLlRa2aJE&feature=player_embedded#!

Streetfighter
31 January 2012, 15:47
Eindelijk alles rond, Janko naar Porto, Verhoek en Plet naar Twente! Das wel ideaal voor de Jong, John links en Verhoek rechts, ik zeg:veel doelpunten! :D

Ghanzzzzz
31 January 2012, 19:27
John en Verhoek op de vleugels doet mij weer denken aan Elia en Arnautovic destijds :D
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen, maar ze hebben goede zaken gedaan op de markt!

jupke
31 January 2012, 20:37
Plet is goed voor twente als invaller,komt van denbosch af :D

Ghanzzzzz
31 January 2012, 20:44
Denkt Ajax eindelijk van El Hamdaoui af te zijn...

Mounir El Hamdaoui verhuist toch niet naar Fiorentina. De transfer van de aanvaller is volgens de Italiaanse clubs afgeketst vanwege het verzoek van Ajax om een bankgarantie.

El Hamdaoui onderging afgelopen weekend in Florence al een medische keuring, maar de afronding van de overgang liet op zich wachten. In de ogen van de spits zorgden aanvullende eisen van Ajax voor vertraging.

Uit het kamp van El Hamdaoui wordt gemeld dat Ajax pas om half acht dinsdagavond met de voorwaarde kwam van een bankgarantie. In de Serie A moeten de clubs voor het aantrekken van spelers voor 19.00 uur op de slotdag van de transferperiode alle zaken hebben geregeld.

Heb moeite om een glimlach te onderdrukken...

Streetfighter
4 March 2012, 19:34
Zooo! Dat was ff een wedstrijd zeg! Ik denk dat ik de kampioenen heb zien spelen!:D

Ghanzzzzz
5 March 2012, 09:24
Zo voorbarig ben ik niet, maar PSV kreeg toch wel een lesje in effectiviteit, inzicht en loopvermogen!
Erg jammer van de rode kaart alleen. Zo onnodig wanneer je 4-0 voor staat

Streetfighter
5 March 2012, 13:43
Ja was ook een beetje een Mertens uitspraak van.:D maar inderdaad weer een domme actie van Douglas.

dr jones
5 March 2012, 17:18
wat een wedstrijd idd heb me goed vermaakt was leuk om naar te kijken wat een meester spel van fc twente

mijn club ajax tja ebecilio moet zeggen hij heeft ze fout goedgemaakt maar had die fout in de eerste instantie niet moeten maken voor de rest vond ik het sloom spel ajax zette pas in de laatste 20 minuten echt druk toen begon het pas een beetje interesant te worden

jammer voor sulemani maar aan de andere kant denk ik dat hij ze rust wel nodig heeft als ik hem zo hoor dat ie altijd pijn heeft ik zeg rust goed uit voor het volgende seizoen

ik hoop toch in de toekomst jansen weer wat meer in actie te zien en ze spel terug krijgt zoals ie dat bij twente deed ik denk als vertongen eenmaal naar een andere club gaat want die wil weg en jansen weer de leiding krijgt we weer meer spel van hem gaan zien

verder ben ik zeer onder de indruk van het spel van van rijn ik vind hem een prima vervanger voor als van der wiel weg is

ik heb zin in de komende wedstrijden worden zeker spannend

greetzzz

Ghanzzzzz
5 March 2012, 19:16
Mjah.. Ajax heeft weer een probleem erbij... mogelijk dat het seizoen van Sulejmani al voorbij is.
Voordeel is wel weer voor ze dat Boerighter weer meetraint.

Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax nog een vrij goede kanshebber is voor de titel. De laatste tijd winnen ze weer stilletjes hun wedstrijden (misschien niet overtuigend) en komen langzaamaan weer langszij. Daarnaast heeft Ajax niet het meest moeilijke programma van de top.
Janssen kan Ajax denk ik beter afschrijven, die is op z'n retour. Hij heeft bij Twente nog een geweldig jaar gehad, waarbij het team zo'n beetje om hem draaide, maar dat zie ik bij Ajax niet meer gebeuren.

dr jones
5 March 2012, 20:08
Janssen kan Ajax denk ik beter afschrijven, die is op z'n retour. Hij heeft bij Twente nog een geweldig jaar gehad, waarbij het team zo'n beetje om hem draaide, maar dat zie ik bij Ajax niet meer gebeuren.[/QUOTE]

ligt eraan ik hoor vaak dat hij nog wel kan maar hij moet eigelijk weer op ze faforiete plekkie staan hij heb er een tijdje gestaan en scoorde gelijk mischien is het een mogelijk heid hem de leiding te geven straks maar ja tijd zal het leren moet wel zeggen dat hij nog steeds meesterlijke paasen kan geven bijvoorbeeld op ebesilio en tja hij kan keihard trappen das iets wat sommige nog moeten leren

ik denk ook idd dat ajax nog wel een kans heeft moeilijkste zijn psv en twente uit daar heb je een flinke kluif aan

idd top dat boerrichter weer meetraint hopelijk blijft de blesure nu een beetje weg

ik ben benieuwt wanneer boilesen weer een beetje aan de gang kan voor ze blesure vond ik dat hij er veelbelovend uitzag

Kiwi
6 March 2012, 08:27
Euh Mertens, vorige week de kampioensoverwinning betekent niet dat je niks meer hoeft te doen he ;)
Haha!

Ajax heb ik, net als Twente, helemaal zitten kijken.
1e helft Ajax was echt ontzettend slecht, beetje rondtikken zonder echte inspiratie of goede loopacties.
2e helft maakte door iets beter spel en 2 ontzettend mooie doelpunten van Ebicilio veel goed!
Benieuwd naar volgende week: RKC wint een hoop tegenwoordig ;)
En hopen dat het met Sulejmani meevalt... heb net een shirt van dat manneke gekocht :)

Antonaerodeck
6 March 2012, 12:22
Denk dat ze bij Ajax toch eens moeten kijken naar
de trainingsintensieteit.
Nog nooit zoveel (spier)blessures gehad als dit seizoen.
Verder handhaven ze zich,ondanks alle negatieve publiciteit,
en slechte spel, redelijk goed in de top.
Maar............. nog 10 speelrondes te gaan, we gaan het zien.

Gr, Anton.

Streetfighter
6 March 2012, 13:07
Tadic naar Twente! Nu maar hopen dat het niet zo'n Guidetti affaire wordt! :D

jupke
6 March 2012, 17:48
en wat denken we van zwolle, oei oei gister WEER gelijk

Ghanzzzzz
6 March 2012, 19:06
Tadic naar Twente! Nu maar hopen dat het niet zo'n Guidetti affaire wordt! :D

Er is nog niks rond en ik hoop ook niet dat het rond komt..
7,7 miljoen voor iemand op de plek van Ola John?

Misschien als Chadli verkocht wordt, dat ik er nog heil in zie, maar laat ze liever eens investeren in een paar backs.

][Rousher][
6 March 2012, 21:56
wat een wedstrijd idd heb me goed vermaakt was leuk om naar te kijken wat een meester spel van fc twente

mijn club ajax tja ebecilio moet zeggen hij heeft ze fout goedgemaakt maar had die fout in de eerste instantie niet moeten maken voor de rest vond ik het sloom spel ajax zette pas in de laatste 20 minuten echt druk toen begon het pas een beetje interesant te worden

jammer voor sulemani maar aan de andere kant denk ik dat hij ze rust wel nodig heeft als ik hem zo hoor dat ie altijd pijn heeft ik zeg rust goed uit voor het volgende seizoen

ik hoop toch in de toekomst janssen weer wat meer in actie te zien en ze spel terug krijgt zoals ie dat bij twente deed ik denk als vertongen eenmaal naar een andere club gaat want die wil weg en janssen weer de leiding krijgt we weer meer spel van hem gaan zien

verder ben ik zeer onder de indruk van het spel van van rijn ik vind hem een prima vervanger voor als van der wiel weg is

ik heb zin in de komende wedstrijden worden zeker spannend

greetzzz

i agree de toekomst ziet er goed uit maar we moeten natuurlijk niet te vroeg juiche. Het zou mooi wezen als we de 31e titel pakken

SPEEDFOX
7 March 2012, 09:16
en wat denken we van zwolle, oei oei gister WEER gelijk

idd krijg weer de kriebels als ik aan vorig jaar terug denk......

moet zeggen dat we voor de winterstop ook veel wedstrijden met een beetje geluk gewonnen hebben! Maar vergeet niet dat Sparta met een lekkere serie bezig is en dit nog wel even vast houdt. RKC zat vorig jaar ook in zo'n flow.
tsja en als je dan zelf punten morst........

Bij de laatste paar wedstrijden zaten ok wel een paar hele knullige tegendoelpunten bij.

maar idd Jupke het is niet best wat ze na de winterstop laten zien.
Qua voetbal was het voor de winterstop stukken beter.

Maar we gaan het zien, jupiler league wordt er zo ook spannender van

jupke
7 March 2012, 16:29
word zeker spannend,denbosch sinds 12 wedstrijden weer een keer verloren tegen sparta,maar denbosch was de betere ploeg,a,s weekend tegen fc zwolle,ik denk dat zwolle de titel vrijdag verspeeld tegen denbosch.

SPEEDFOX
8 March 2012, 08:11
word zeker spannend,denbosch sinds 12 wedstrijden weer een keer verloren tegen sparta,maar denbosch was de betere ploeg,a,s weekend tegen fc zwolle,ik denk dat zwolle de titel vrijdag verspeeld tegen denbosch.

we zullen zien jupke..........
ma dat zwolle nog meer punten gaat verspelen dat zal helaas werkelijkheid gaan worden vrees ik

dr jones
10 March 2012, 09:29
jezus balen zeg boerrichter weer gebleseerd hoelang gaat dat nog duren weer ze rug ik denk dat ie voor dit zeisoen niet meer in te zetten is balen zeg

greetzzz

jupke
10 March 2012, 12:49
we zullen zien jupke..........
ma dat zwolle nog meer punten gaat verspelen dat zal helaas werkelijkheid gaan worden vrees ik

wat een slechte pot voetbal was het weer.1-0 verloren terrecht.

SPEEDFOX
10 March 2012, 13:52
wat een slechte pot voetbal was het weer.1-0 verloren terrecht.

Hey Jupke, het was idd niet om aan te zien, Zwolle had wel overwicht maar dat leide niet tot meer doelpunten!

Vondt het afgekeurde doelpunt van DB niet terrecht!
Was gewoon een zuiver doelpunt.

maar eindelijk weer eens 3 punten in de pocket.

jupke
10 March 2012, 19:18
dat ze zuivere doelpunten afkeuren dat zijn wij gewend,vorige week ook al tegen sparta,een goal terwijl het spel allang stil had moeten liggen,want reniers had een hoofdwond,en lag in de 16 van de tegenstander,sparta speelde gewoon door en de scheids liet ook door gaan,resultaat doelpunt sparta,alleen de sparta keeper bekomerde zich over reniers,maar ook daar werden we genaaid,en nu ook een 100% doelpunt afgekeurd
KNJB bedankt

Kiwi
11 March 2012, 09:19
haha zit het een keer tegen Jup?
Ik dacht dat alleen Ajacieden mochten zeggen dat ze de scheids tegen hadden ;)

dr jones
12 March 2012, 09:31
wat een appart weekent maar wel lekker voor ajax

psv verassent verloren

fc twente verloren

ajax op nummer 2

mijn weekent was goed:D:D:D:D:D

Ghanzzzzz
12 March 2012, 11:58
Mjah.. Ajax heeft een paar makkelijke wedstrijden achter de rug en plotseling zie je de Ajaxieden weer, haha

Maar wat een slap duel van Twente, erg jammer :(

jupke
12 March 2012, 20:54
Mjah.. Ajax heeft een paar makkelijke wedstrijden achter de rug en plotseling zie je de Ajaxieden weer, haha
:(

x2 viel mij ook op,suc6 supporters he peter.

Kiwi
13 March 2012, 14:54
Jullie ook succes he Jup ;)

jupke
13 March 2012, 17:19
Jullie ook succes he Jup ;)

hebben wij niet nodig,we hebben zoiezo nacompetitie,dus seizoen is al geslaagd.:D

DrEwMeN
19 March 2012, 16:25
en zo sta je nog maar 1 punt achter AZ;)

jupke
19 March 2012, 16:46
ach de neuzen worden ook weer wakker,winterslaap uit ? :D
volgende week verliezen ze weer van psv,en dan zie je ze weer niet,tot ze weer een potje winnen van excelsior ofzo.
succes supporters.

Ghanzzzzz
19 March 2012, 17:42
en zo sta je nog maar 1 punt achter AZ;)

Idd erg slecht dat AZ, PSV en Twente zoveel punten hebben laten liggen de laatste tijd..

Kiwi
20 March 2012, 10:23
Kunnen we voor Jup niet een speciaal eerstedivisie topic maken of zo?
De reden dat ik niet veel kijk hier is juist het gezeik van Jup de hele tijd.
Ook een echte supporter he, alleen maar lopen zeiken over andere clubs.
Hij had zo tussen het ado publiek kunnen staan.
:rolleyes:

@Drewmen:
Volgende week kan het zo weer anders zijn.
Rare competitie dit jaar, net als vorig jaar trouwens.
Kampioen wordt je door falen van je concurrenten; laten we hopen dat psv zondag niet in beste doen is.
Ajax zal wel die extra impuls krijgen om een goede wedstrijd neer te zetten.

Ghanzzzzz
20 March 2012, 12:39
Hoop dat Twente ook weer een goede impulse krijgt. De verdediging is nu wel heel erg zwak zonder Douglas en Wisgerhof.
Gelukje is dat onder andere Toornstra bij Ado geschorst is (samen met Rado@##$vic en Boussaboun)

Morgen eerst De Graafschap als hindernis. Vorig jaar hebben we er ook kostbare punten laten liggen

dr jones
20 March 2012, 15:47
vond het spel van ajax erg goed afgelopen weekent mooi aan de bal blijven en domineren helaas nog wel wat fouten e vreselijk balen van de gele kaart van jansen nu die net weer in vorm begint te komen

vandaag even bij de openbare training van ajax geweest en even met de boer en jansen de jong en van der wiel op foto geweest

http://www.mijnalbum.nl/Album=YXGTFONW

ik ben heeeeeel benieuwt naar aankomende zondag dat wordt een leuke strijd

greetzzz

SPEEDFOX
20 March 2012, 15:50
Fc Oss......... altijd lastig.....:(

Ghanzzzzz
20 March 2012, 17:53
vond het spel van ajax erg goed afgelopen weekent mooi aan de bal blijven en domineren helaas nog wel wat fouten e vreselijk balen van de gele kaart van jansen nu die net weer in vorm begint te komen

Vond je dat echt?
Ik vond het eigenlijk behoorlijk slap tegen 10 man..
Niet overtuigend

][Rousher][
20 March 2012, 19:02
Vond je dat echt?
Niet overtuigend

dat heet gecontroleerd spelen Ghanzzzzzz ;) het is niet altijd nodig om meteen vol in de aanval te gaan (is al vaker ook weleens fout gegaan bij ajax :rolleyes: )
gewoon gecontroleerd uitspelen en overzicht houden (ging helaas gepaard met wat foutjes maarjah niemand is perfect)
het spel was wel overtuigend maar er had meer gescoord kunnen worden.
Aankomende zondag tegen psv ik ben heel benieuwd wat dat oplevert.

dr jones
20 March 2012, 19:11
Vond je dat echt?
Niet overtuigend

nee dat zijn ook de fouten die ik bedoelde maar vond het samen spel en de paasen wel erg netjes gedaan alleen ja ze hadden wel veel meer moeten scoren

wat mij heeeeeeeel erg tegenviel het gedrag van de ado suporters anita uitfluiten terwijl hun eigen speler de fout maakt en rood krijgt en met spullen gooien beetje zielige actie maar ja

greetzzz

jupke
20 March 2012, 20:17
Fc Oss......... altijd lastig.....:(

niet te begrijpen,zwolle zwolle toch.......

Ghanzzzzz
23 March 2012, 11:41
Furr.. gefeliciteerd met de bekerfinale!
Erg knap gespeeld gisteren

DrEwMeN
23 March 2012, 15:52
ik kan elke week wel iets posten maar zoals kiwi zegt dan krijg je toch weer commetaar van andere maar nu kon ik het toch even niet laten.
en Ghanzzz door slechte resultaten eerder dit seizoen konden jullie zoveel punten voor komen maar nu hebben jullie een mindere periode en dan zie je maar dan sta je er zo weer bij.

dr jones
27 March 2012, 09:54
jongends wat heb ik genoten zondag ik luisterde dan wel vbanauit de auto op de terug weg van how maar toen aisatie scoorde en daarna dejong werdt ik gek in de auto :D:D:D:D

ik denk nu echt wel dat ajax zeker nog een grote kans heeft op die schaal

greetzzz

Ghanzzzzz
27 March 2012, 11:38
Ajax maakt absoluut kans!
Maar ook AZ, PSV, Feyenoord, Twente en Heerenveen :D

Nog genoeg wedstrijden te gaan

dr jones
27 March 2012, 12:38
Ajax maakt absoluut kans!
Maar ook AZ, PSV, Feyenoord, Twente en Heerenveen :D

Nog genoeg wedstrijden te gaan

psv weet ik niet feyenoord ook niet maar fc twente zeker nog

we gaan het zien

greetzzz

vdw
27 March 2012, 12:51
Wel grappig. Ajax wint weer en je hoort de succes supporters weer! Het is en blijft het meest verschrikkelijke publiek van Nederland!

Furrr
27 March 2012, 14:56
Furr.. gefeliciteerd met de bekerfinale!
Erg knap gespeeld gisteren

thnx. Alles staat hier in Almelo nu in teken van de Bekerfinale :D 17.500 kaarten verkocht :D :D

jupke
27 March 2012, 17:42
Wel grappig. Ajax wint weer en je hoort de succes supporters weer! Het is en blijft het meest verschrikkelijke publiek van Nederland!

jij hebt er verstand van :D

][Rousher][
27 March 2012, 17:47
Wel grappig. Ajax wint weer en je hoort de succes supporters weer! Het is en blijft het meest verschrikkelijke publiek van Nederland! jij hebt er verstand van :D

-1 ik denk dat de het volk van ado den haag er een paar schepjes boven op doet, terugkijkend op de wedstrijd ado-ajax, onze supporters misdragen zich tenminste niet zo (je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals de ondertussen beruchte wesley hahaha :D)

dr jones
27 March 2012, 18:07
[Rousher][;107179']-1 ik denk dat de het volk van ado den haag er een paar schepjes boven op doet, terugkijkend op de wedstrijd ado-ajax, onze supporters misdragen zich tenminste niet zo (je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals de ondertussen beruchte wesley hahaha :D)

+1 de ado suporters waren erger maar idd af en toe kan ajax er ook wat van maar denk dat elke club suporters dat wel hebben neem bijvoorbeeld utrecht

greetzzz

Ghanzzzzz
27 March 2012, 18:15
psv weet ik niet feyenoord ook niet maar fc twente zeker nog
we gaan het zien

Euh.. volg je de competitie een beetje?
Twente heeft een megadip! Ik zie Feyenoord eerder kampioen worden dan Twente

dr jones
27 March 2012, 21:14
Euh.. volg je de competitie een beetje?
Twente heeft een megadip! Ik zie Feyenoord eerder kampioen worden dan Twente

das ook weer zo maar je weet ook hoe sterk ze zijn en het is ook afwachten wat az gaat doen

greetzzzz

Furrr
28 March 2012, 10:14
Ik hoop dat PSV kampioen wordt... maar dat heeft met de beker te maken :D :D

][Rousher][
1 April 2012, 19:35
zow weer een speelweekend voorbij, heb hele mooie maar ook saaie wedstrijden gezien. en ben weer heel blij dat onze jongens boven aan de lijst staan wordt echt een heel spannend einde van het seizoen

Furrr
2 April 2012, 14:00
Ze hadden idd geluk dat Heracles niks deed en voetbalde om geen kaarten te pakken, anders was het nooit en te nimmer 6-0 geworden. Finale is iets belangrijker dan een wedstrijdje tegen Ajax.

DrEwMeN
2 April 2012, 14:28
en Anders hadden we ook wel gewonnen van jullie hoor Furr want we winnen toch ook bij jullie thuis maar zoals je zegt miss niet met 6-0 maar we staan weer waar we horen te staan!!

Ghanzzzzz
2 April 2012, 15:02
Waar je volgens jullie budget hoort te staan inderdaad.. :D
Sportief vind ik AZ een stukken betere ploeg

Furrr
2 April 2012, 16:04
en Anders hadden we ook wel gewonnen van jullie hoor Furr want we winnen toch ook bij jullie thuis maar zoals je zegt miss niet met 6-0 maar we staan weer waar we horen te staan!!

Ja klopt maar dat zei ik ook niet ;)

jupke
2 April 2012, 16:55
Ze hadden idd geluk dat Heracles niks deed en voetbalde om geen kaarten te pakken, anders was het nooit en te nimmer 6-0 geworden. Finale is iets belangrijker dan een wedstrijdje tegen Ajax.

AMEN,was goed te zien dat heracles niks deed om te winnen/voetballen

dr jones
2 April 2012, 17:48
das idd wel zo maar alsnog vond ik het samenspel van ajax echt goed jansen ook weer in ze oude fc twente flow goed spelend echt niks aan te merken op het spel van ajax

greetzzz

DrEwMeN
12 April 2012, 14:23
wat is het hier stil;)

SPEEDFOX
12 April 2012, 14:32
Morgen kampioenswedstrijd!!!!!!!!!

DrEwMeN
12 April 2012, 14:35
ben jij voor zwolle;)

jupke
12 April 2012, 21:31
Morgen kampioenswedstrijd!!!!!!!!!

het is wel vrijdag de 13e,en vlak fc eindhoven niet uit.

Streetfighter
13 April 2012, 00:28
Ik ben er helaas bang voor dat Ajakkes kampioen wordt...:-( Twente heeft wel erg veel geld voor Tadic uit gegeven trouwens, 7.7 miljoen!!!

SPEEDFOX
13 April 2012, 10:13
het is wel vrijdag de 13e,en vlak fc eindhoven niet uit.

Nee dat klopt idd, ze willen maar als te graag Zwolle van het kampioenschap afhouden.

Maar Zwolle wil deze kans om thuis in een supervol stadion kampioen te worden ook niet laten liggen.

We zullen zien......

Kiwi
13 April 2012, 11:29
Ajax eindigt sowieso in de top 3, dat kan niet meer mis.
Ik hoop voor Heerenveen dat ze nog 4e kunnen eindigen, zou wel leuk zijn :)
AZ en Twente strijden voor plaats 2, dan denk ik dat AZ die gaat pakken.

AZ-psv zondag wordt leuk...
AZ MOET winnen willen ze nog zicht houden op de titel... psv MOET winnen willen ze zicht houden op de CL en de daarbij broodnodige inkomsten.

Dat f#y#n@@rd de titel niet pakt is niet zo raar, maar moet je zien waar die vandaan gekomen zijn (vorig siezoen iemand?) en waar ze nu staan.
Daar kan je als f#y#n@@rder trots op zijn denk ik.

SPEEDFOX
27 April 2012, 12:14
stil hier.....

terwijl er toch nog veel op het spel staat voor een aantal clubs...... de laatste wedstrijden...

Streetfighter
27 April 2012, 12:56
Dat Twente geen kampioen wordt, daar heb ik me al bij neergelegd, maar hoop niet dat Ajax zondag in de Grolsch Veste dat wordt, dat zou wel heel cru zijn!:-( Volgend jaar is heel Twente ook leeg gekocht denk ik en dan kunnen we weer opnieuw beginnen, maar wel met flink wat geld in de pocket. Chadli, Rosales, Douglas, Michalov en misschien John ook weg...

Furrr
27 April 2012, 13:47
Heracles wordt ook leeggekocht :( Breukers weg, Looms weg (niet zo erg), Pasveer weg, Armenteros weg. Van der Linden weg. En ik vergeet er vast een paar .

Kiwi
27 April 2012, 13:55
Ajax speelt zondag 2-2 tegen Twente denk ik, en dan de week erop in eigen huis tegen VVV kampioen.
Feyenoord-AZ hoop ik op een 2-1 voor de thuisclub, lijkt me leuk als die Rotterdammers voorronde CL gaan spelen :)
Als Ajax gelijk speelt en Feyenoord-Az ook, dan is het zondag al gedaan...
Anyway wordt de strijd voor plaats 2, de strijd voor directe plaatsing EL en de strijd voor de playoffs nog een hele leuke!!
Vitesse lijkt vooralsnog als enige zeker voor een plaats in de playoffs.
Heracles, Nec en Utrecht hebben nog een kans om die voorronde te halen.

Wat het zondag ook wordt bij de 2 topwedstrijden, ik hoop op leuke potten!!

dr jones
27 April 2012, 14:51
[QUOTE=Kiwi;108835]Ajax speelt zondag 2-2 tegen Twente denk ik, en dan de week erop in eigen huis tegen VVV kampioen.

laten we het hopen bij vvv zit ik in het stadion:D:D:D:D:D:D:D

greetzzz

Ghanzzzzz
27 April 2012, 18:47
Heracles wordt ook leeggekocht :( Breukers weg, Looms weg (niet zo erg), Pasveer weg, Armenteros weg. Van der Linden weg. En ik vergeet er vast een paar .

Breukers transfervrij en Van der Linden niet verlengt toch?

Eigenlijk vind ik de leegloop van Twente niet zo heel erg. Chadli en Douglas zijn dit jaar niet verder gegroeid, Mihaylov is veel geblesseerd en ook Brama is redelijk vastgeroest.
Rosales vind ik dan wel weer jammer, das echt een bijtertje.

John gaat denk ik nog niet weg, die heeft maar een half seizoen goed gespeeld. Zou mooi zijn als De Jong behouden blijft, maar ik geloof dat ie nog wel een jaartje bij Twente wil blijven.

Dat Ajax kampioen wordt is terecht gezien de 2de helft van het seizoen.

][Rousher][
2 May 2012, 22:54
KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE OLE
http://i31.photobucket.com/albums/c367/terrorhooligan/AJAX31.jpg

dr jones
2 May 2012, 23:21
ben net terug uit de arena

WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE OLE OLE OLE OLE :d:d:d

Kiwi
3 May 2012, 12:11
Nice :cool:

Wel ontzettend knap dat feyenoord nog 2e staat nu en misschien voorronde CL gaat spelen, kunnen ze in rdam trots op zijn!!!
Psv vooralsnog gewoon geen CL haha, kunnen ze weer een trainer ontslaan. O wacht...

DrEwMeN
3 May 2012, 13:02
Wij zijn ajax wij zijn de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr jones
3 May 2012, 13:57
idd ook al ben ik ajaxcied gefeliciteerd aan feyenoord voor hun prestatie

vond de uitreiking in de arena super gaaf heel mooi dat de lichten uit gingen en de scheinwerpers aan me we are the champion geweldig kippevel gewoon ben heel blij dat ik erbij was

greetzz

jupke
3 May 2012, 15:35
ik vind de 2de plek van feyenoord mooier dan het kampioenschap van ajax.
complimenten aan rotterdam,en hoereveen gaat echt wel verliezen,want dat moeten ze

Ghanzzzzz
3 May 2012, 16:55
Ajax (helaas) terecht landskampioen
Over Twente wil ik het eigenlijk niet hebben. Ze hebben gister (wederom) een lesje effectiviteit gekregen.
Verloren seizoen dit, op naar volgend jaar. Hopelijk met een goed fris team!

jupke
3 May 2012, 17:18
ja het is er niet beter op geworden met die nieuwe trainer,met Co was het beter vond ik.

Streetfighter
4 May 2012, 00:40
Inderdaad, laat we het maar niet meer over Twente hebben, erg teleurstellend de laatste tijd. Hopelijk volgend jaar een fris en nieuw team, misschien moet Kluivert maar trainer van het 1e worden, haha. :D

Kiwi
4 May 2012, 10:19

Jup, jij vind alles mooier dan het kampioenschap van Ajax.
Zelfs een wrat op je ballen zou jij nog mooier vinden ;)

jupke
4 May 2012, 17:14
Jup, jij vind alles mooier dan het kampioenschap van Ajax.

nee hoor,is gewoon de waarheid.,ik vind de prestatie van feyenoord mooier en beter dan dat ajax 1ste is geworden

DrEwMeN
4 May 2012, 17:23
dat is gewoon gelul Jupke want je bent gewoon zo tegen ajax dat er niks positiefs over kan zeggen maar als je 13x achter elkaar wint dan ben je terecht kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Ghanzzzzz
4 May 2012, 18:02
Hij kan niet lezen nie en nie schrijven nie! :D
Jupke zegt toch ook niet dat Ajax onterecht kampioen is?

De prestatie van Feyenoord is knapper
En daar ben ik het helemaal mee eens! Als je kijkt uit welk dal ze komen

Hoe zou het zijn geweest als Guidetti zich nu gewoon aan het (getekende) contract van Twente had gehouden..

Furrr
4 May 2012, 18:55
dat is gewoon gelul Jupke want je bent gewoon zo tegen ajax dat er niks positiefs over kan zeggen maar als je 13x achter elkaar wint dan ben je terecht kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Nee hoor. Je bent terecht kampioen als je aan het einde van de rit bovenaan staat met de meeste punten ;)

Gefeliciteerd.

jupke
4 May 2012, 22:29
Peter kan wel lezen,en die begrijpt het.

jupke
4 May 2012, 22:34
ow nog iets,denbosch europa in.

UITGEGEVEN: vrijdag, 4 mei 2012 18:31 LAATST GEWIJZIGD: vrijdag, 4 mei 2012 18:36 UEFA heeft vrijag bekend gemaakt dat Nederland derde is geworden op de ‘UEFA Respect Fair Play Final Ranking’. Dit betekent dat Nederland komend seizoen één extra Europees ticket toegewezen krijgt. Dit extra ticket gaat naar de club die de nationale Fair Play Ranking na 34 speelronden aanvoert. Deze club mag zich dan – mits dit seizoen uitgekomen in de Eredivisie en nog niet in het bezit van een Europees ticket – inschrijven voor kwalificatieronde Q1 van de Europa League en zal op 5 juli aanstaande Europees moeten aantreden.

Indien de club die na 34 speelronden de lijst aanvoert al in het bezit is van een Europees ticket, schuift het Fair Play ticket door naar de nummer 2 op de nationale Fair Play Ranking na 34 speelronden, enzovoorts

1. Heerenveen 8.05 33
2. FC Twente 7.99 33
3. FC Den Bosch 7.99 34
4. Ajax 7.98 33
5. Go Ahead Eagles 7.95 34

Ghanzzzzz
6 May 2012, 21:07
Helaas Jurgen... FCDB heeft niet in de Eredivisie gespeeld afgelopen seizoen ;)

jupke
6 May 2012, 21:31
Helaas Jurgen... FCDB heeft niet in de Eredivisie gespeeld afgelopen seizoen ;)

ja en komend seizoen ook niet,ik hoop dat we de finale halen en dan verliezen.
wel supersfeer was het tegen de eagles.
nieuwe spandoeken waren voor het eerst in gebruik.
knappe prestatie van denbosch met een elftal vol eigen jeugd.

filmpje:
www.youtube.com/watch?v=rXuEsKFDtbQ&feature=player_embedded

Kiwi
11 May 2012, 13:13
RKC blijft stunten!
Die ploeg gun ik wel een plaats in de playoffs EL, hebben ze imo wel verdiend.

Ghanzzzzz
11 May 2012, 13:38
Gelijkspelen tegen Twente is nu geen stunt meer. Laat het seizoen snel afgelopen zijn.
Twente is aan het stuntelen :D

Kiwi
11 May 2012, 13:44
Maar toch: je zou verwachten dat Twente graag Europa in wil en wel even orde op zaken wil stellen in deze playoffs.
Dan vind ik het knap van RKC dat ze er een punt uit halen.

jupke
11 May 2012, 15:56
onderschat rkc niet

denbosch gister de superboeren op 0-0 gehouden,nu kijken wat het zondag word.

Ghanzzzzz
11 May 2012, 16:32
Maar toch: je zou verwachten dat Twente graag Europa in wil en wel even orde op zaken wil stellen in deze playoffs.
Dan vind ik het knap van RKC dat ze er een punt uit halen.

Valt mee... Twente heeft al Europa League in de pocket door het fairplay klassement.

Verschil met de play offs is volgens mij alleen dat ze via het fairplayklassement in de 1ste ronde van de EL instromen en via de playoffs in de 2de ronde

jupke
15 May 2012, 18:43
zo a,s donderdag de finale,wie had dat verwacht.niemand in denbosch.
van de kruikenzeikers moeten we kunnen winnen,in de competitie 2x van gewonnen met 3-0 en uit met 0-3.

Ghanzzzzz
15 May 2012, 21:10
Gister het programma "voetbalfans" bij Den Bosch en ik dacht... nu gaan we Jurgen zien!
Waar was je? :P

jupke
15 May 2012, 21:16
Gister het programma "voetbalfans" bij Den Bosch en ik dacht... nu gaan we Jurgen zien!
Waar was je? :P

3 rijen lager zit ik normaal.;) net onder Joop

Furrr
16 May 2012, 15:22
Zijn dat allemaal van die mongolen daar ofsow?

jupke
16 May 2012, 16:31
Zijn dat allemaal van die mongolen daar ofsow?

ja :D morgenvroeg 11 uur naar het stadion,volgens mij uitverkocht,en dat is heel lang geleden.

Pidi
16 May 2012, 17:20
De ontlading was groot hier, toen de 0-1 erin vloog! Ik vindt het ook zeker een stunt, wat RKC geflikt heeft.
Maar ik kijk er het zelfde op neer als Jupke met Den Bosch.

Ik hoop dat RKC thuis wint tegen Vitesse, maar ze moeten absoluut niet Europa in gaan. Dat wordt hun faillisement.
Gewoon lekker nuchter blijven, met beide benen op de grond en beter je tijd investeren in hoe je volgend seizoen er weer in kan blijven.

Pidi
16 May 2012, 17:21
Dan zit jij bij een maat van mij in het vak. Die zit ook vlakbij "die blauwe"!