Volledige versie bekijken : 100% Tuning 15 & 16 Oktober Ahoy Rotterdam
Ronniej
16 June 2011, 10:04
Op 15 en 16 oktober opent Ahoy Rotterdam haar deuren voor de achtste keer voor 100% Tuning, het grootste indoor auto event van de Benelux. Elk jaar komen ruim 45.000 autoliefhebbers naar Ahoy voor de vele bijzondere auto's en de spectaculaire actie.
Ook dit jaar is er weer een breed scala aan unieke, gepersonaliseerde auto's. In alle denkbare stijlen: van ‘clean’ tot ‘extreme’ en van hotrod en ratrod tot speciale sportieve uitvoeringen van de aansprekende merken. Auto's uit Nederland, maar bijvoorbeeld ook uit België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en Italië.
Niet alleen de meest fraaie en bijzondere auto’s maken 100% Tuning tot een must-visit voor de autoliefhebber. Ook de action arena van 100% Tuning is inmiddels uitgegroeid tot een begrip. De spectaculaire shows worden dit jaar verzorgd door het Falken driftteam en demo's van Bleekemolens Race Planet. Uiteraard zullen ook de lowriders niet ontbreken met hun show.
De selecties van de cars zijn al in volle gang! Wil jij nu ook graag een keer binnen staan met jouw auto? Meld hem dan aan via ahoytuning@planet.nl En wie weet word jij geselecteerd om je auto in Ahoy tentoon te stellen.
Kijk voor een impressie van 2010 op de website : www.ahoytuning.nl.
http://i55.tinypic.com/zxldzl.jpg
http://i54.tinypic.com/2v30h0h.jpg
Ronniej
30 June 2011, 08:35
DE CAMPAGNE AUTO VAN 2011!
Dit jaar viel ons oog op deze groene Nissan 370Z. Ruim 320 pk i.c.m. achterwielaandrijving en waanzinnige looks zorgen ervoor dat het een auto pur sang is. De heftige groene kleur met witte accenten, ontworpen door 100% Tuning en Dutch Dutch, zorgt voor de finishing touch. Emotie is waar het bij deze wagen om draait, net zoals bij 100% Tuning!
ALLE DENKBARE STYLEN ONDER 1 DAK!
Op 15 en 16 oktober 2011 is Ahoy Rotterdam opnieuw the place to be voor de mooiste show cars, spectaculaire driftshows en de nieuwste snufjes op het gebied van tuning, styling en car hifi.
Het hart van 100% Tuning wordt gevormd door de ‘getunede’ auto’s die zorgvuldig worden geselecteerd door onze car hunters. Alle denkbare stijlen zijn aanwezig: van JDM, lowriders en extreme tot OEM, cleaned en performance. Maar het evenement gaat verder. In de Action Arena wordt je getrakteerd op spectaculaire driftshows en in onze Car Audio & Multimedia Village vind je de laatste trends op het gebied van In Car Entertainment. Een weekend lang ademt Ahoy Rotterdam auto!
AUTO X: NIEUW OP 100% TUNING
Op 100% Tuning zijn alle vormen van tuning aanwezig. Honderden, speciaal geselecteerde show cars in alle stijlen.
Alleen de speciale, sportieve uitvoering van de ‘huistuners’ van de bekende automerken ontbrak tot op heden. Daarom is Auto X als nieuw onderdeel toegevoegd aan 100% Tuning. Automerken en leveranciers van speciale accessoirelijnen of exclusieve producten laten hier hun beste creaties op het gebied van styling en performance zien.
OUTDOOR DRIFTING WEGENS SUCCES HERHAALD
Vorig jaar hebben drifters hun coureurskunsten voor het eerst in de geschiedenis van 100% Tuning op het buitenterrein van Ahoy uitgevoerd. Door outdoor te driften waren de stunts in de driftshow nog sensationeler. Asfalt biedt immers meer grip, waardoor de coureurs nòg bizardere trics en trucs konden uitvoeren. Meer snelheid, meer spinning en meer rook, kortom meer spektakel!
Daarom staat dit onderdeel alvast op het programma voor 2011. Ook Team Falken zal wederom een aantal supervette driftdemo’s geven. Dat wil je niet missen!
Ronniej
30 June 2011, 09:32
En dat is nog niet alles ;-)
Ronniej
30 June 2011, 14:33
Zoals ik zie en wat alle andere kunnen zien staat er het volgende..
Wil jij jouw auto op 100% Tuning tentoonstellen, upload dan op deze pagina's jouw 'vette wagen' en laat je gegevens achter.
Bezoekers van de website kunnen op alle showcars stemmen. Voor vijf van de inzendingen is daarmee een ereplaats te verdienen in Ahoy Rotterdam. Verder worden deze pagina's ook door onze car hunters gebruikt om hun definitieve selectie voor 100% Tuning 2011 te maken.
Ronniej
15 July 2011, 18:05
VAG Area
Volkswagen AG (VAG) is de grootste autofabrikant in Europa en in omvang de vierde ter wereld. VAG heeft dan ook een rijke historie. Een goed voorbeeld hiervan is de Golf GTI, die dit jaar zijn 35e verjaardag viert. Dit icoon heeft de wereld laten zien dat je door aanpassingen een middenklasser kan maken tot een auto met sportwagenaspiraties.
Tijdens de komende editie van 100% Tuning in Ahoy Rotterdam zal het de VAG-liefhebber aan niets ontbreken. Hal 5 wordt volledig getransformeerd tot een VAG Area. Hier zullen speciale modellen uit de rijke historie van Volkswagen AG (VAG) geshowd worden. Met autoliefhebbers uit de VAG-scene heeft 100% Tuning een nog grotere doelgroep.
Allerlei types en soorten zul je kunnen gaan bewonderen op de show, OEM+ en Cleaned zullen op dit toneel de toon gaan voeren. Wagens uit Nederland, Duitsland, België, Zwitserland en Engeland hebben wij al weten te strikken voor dit spektakel!
Heb je ook interesse om er te staan met je wagen, stuur dan een mailtje naar ahoytuning@planet.nl ...
Ronniej
8 September 2011, 19:16
UNIEKE AUTO’S IN DE SPOTLIGHTS TIJDENS 100% TUNING
Ahoy Rotterdam een weekend lang het walhalla voor elke autoliefhebber
In het weekend van 15 en 16 oktober zullen tienduizenden autoliefhebbers in Ahoy Rotterdam zich opnieuw vergapen aan de zeer diverse en internationale selectie van meer dan 200 zeer bijzondere, gepersonaliseerde auto's. Voor de 8e keer is Ahoy gevuld met de laatste trends op het gebied van car performance, styling en In Car Entertainment. Het evenement staat verder bol van de actie en tal van nieuwe onderdelen.
100% Tuning is met ruim 45.000 bezoekers een van de best bezochte tweedaagse evenementen van Ahoy Rotterdam. Toonaangevend in zijn soort en elk jaar met nieuwe trends en onderdelen. Patrick Heerinckx, event manager: “Je ziet dat tuning verandert. Het is niet alleen ‘fast and furious’ dat de klok slaat. Een steeds bredere groep mensen is bezig met het personaliseren van zijn auto en vaak al bij de autodealer om de hoek. Iedereen wil tegenwoordig iets unieks. Het beste laten we zien.”
Nieuwe onderdelen
Elk jaar voegt 100% Tuning nieuwe onderdelen toe aan de vele show cars en het entertainment van het evenement. Zo krijgen dit jaar ook de automerken en leveranciers van exclusieve accessoirelijnen via Auto X een podium om hun beste creaties te laten zien. Onder meer Nissan, Renault en Citroën presenteren diverse bijzondere, sportieve modellen. In de speciaal ingerichte VAG Area komen de veel getunede merken Volkswagen en Audi uit de rijke historie van Volkswagen AG te staan. Aan de hand van een Audio Installer Battle met onder andere Pioneer en Audio Design toont de Car Audio & Multimedia Village opnieuw de laatste snufjes op het gebied van In Car Entertaiment. De European Lowrider Supershow krijgt dit jaar een internationaal tintje. De show laat fraaie ‘Amerikanen’ uit Europa, auto’s met chromen onderstellen, special paint jobs, gestyled interieur, blinkende velgen en de nodige hydraulica, zien. Last but not least staat indoor de Monster Energy Freestyle Show op het programma met spectaculaire trial freestyle stunts van onder andere Fred Crosset.
AutoWeek Action Arena
Een van de meest gefotografeerde en gefilmde onderdelen van 100% Tuning is de AutoWeek Action Arena. Dit ‘Triple A’ onderdeel van 100% Tuning vindt plaats op het buitenterrein van Ahoy Rotterdam. De drifters van Falken, de crème de la crème van de Nederlandse driftscene, zorgen er voor sensationele stunts en bizarre demonstraties. Bleekemolens Race Planet zal het publiek uitdagen om mee te rijden in hun Porsches, Lamborghinis en Aston Martins. Bovendien is er driftkarting, een spectaculaire vorm van karten, gedemonstreerd door Mackys Driftkarting.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ronniej
19 September 2011, 18:40
Monster Energy gaat tijdens 100% Tuning een indoor Freestyle Arena hosten waar tweevoudig Europees kampioen Fred Crosset samen met jong toptalent Christophe Bruand zijn trial Freestyle stunts komt vertonen. Ultieme balans, motorbehendigheid, sprongen over het publiek heen en dikke back flips zijn stunts die jij op zaterdag en zondag in maar liefst 3 shows per dag mag verwachten.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/urban-trial-biking-met-fred-crosset-6511
Ronniej
1 October 2011, 10:31
100% Tuning kent wederom een boordevol programma. Veel entertainment en sensatie, honderden vette showwagens, de Car Audio & Multimedia Village, het Triple A outdoor driftspektakel, lowriders uit verschillende Europese landen, games en volop entertainment. Naast diverse primeurs op het gebied van auto’s en tuning, zijn er ook een aantal nieuwe onderdelen, zoals Auto X, de Monster Energy Freestyle Show en de VAG Area. Kortom: een zeer uiteenlopend programma voor de absolute autoliefhebber in Ahoy Rotterdam!
Vele onderdelen zijn doorlopend te bezoeken, voor sommige shows zijn er exacte tijden. Klik hier voor de programmaonderdelen en -tijden.
Wil je een weekend lang échte horsepower voelen, doe dan mee met de Facebook-actie van 100% Tuning. Onze campagnewagen, de Nissan 370Z, tiert vanaf 3 oktober het hele land door. Deze in groen gewrapte, indrukwekkende wagen is met zijn opvallende looks niet te missen en dat is maar goed ook!
Jij maakt namelijk kans om een weekend lang de bestuurder te worden van deze heftige wagen. Ga naar www.facebook.com/ahoytuning en je weet meteen wat je moet doen om een weekend in de Nissan 370Z rond te kunnen rijden. En ook hoe je kans maakt op één van de andere dagprijzen.
Race voor je leven. Je kunt wel wat hulp gebruiken, want in 'The Run' telt élke seconde. In de Limited Edition heb je meteen toegang tot drie van de meest exclusieve auto's ter wereld. De gameplay van de Limited Edition is bovendien uitgebreid met vijf extra uitdagingen.
100% Tuning heeft een absolute primeur met de Need for Speed 'The Run' Limited Edition. Vanaf 17 november ligt deze game van EA in de winkels, maar op de beursvloer van 100% Tuning kan jij hem al spelen. Test jouw rijvaardigheden op het parcours waar geen snelheidslimieten en regels gelden...
AutoStyle
6 October 2011, 12:09
AutoStyle is er natuurlijk bij!
http://www.autostyle.nl
via twitter houden we iedereen op de hoogte!
http://twitter.com/#!/AutoStyle
Ronniej
6 October 2011, 18:24
Programma
100% Tuning vindt plaats op zaterdag 15 en zondag 16 oktober 2011 in Ahoy Rotterdam. Je bent van 10.00 uur tot 18.00 uur van harte welkom. Dit kan je o.a. verwachten:
AutoWeek Action Arena powered by Falken (Outdoor)
Driftshows door het Falken Drift team en meerijden met Bleekemolens Race Planet.
11.30 – 12.30 uur
14.00 – 15.00 uur
16.00 – 17.00 uur
Driften met een kart door Mackys Driftkarting.
10.45 – 11.15 uur
12.30 – 13.00 uur
15.15 – 15.45 uur
Monster Freestyle Arena (Hal 1)
Spectaculaire trial freestyle stunts van onder andere Fred Crosset.
10.45 – 11.15 uur
13.15 – 13.45 uur
15.15 – 15.45 uur
Car Audio & Multimedia Village powered by SLAM!FM (Hal 3)
Entertainment en de laatste snufjes op het gebied van In Car Entertainment.
Car Audio Installer Battle:
Doorlopend, met prijsuitreiking op zondag 16 oktober om 15.00 uur.
Pioneer DJ school:
Doorlopend.
Auto X (Hal 1)
Speciale, sportieve uitvoeringen van de ‘huistuners’ van bekende automerken.
Doorlopende bezichtiging.
European Lowriders Supershow (Hal 1)
Een selectie van de fraaiste lowriders uit Europa.
Doorlopend.
RC Driftdemo’s (Hal 4)
Driftdemo’s in het klein, schaal 1:10. Zelf driften voor € 5,=.
Doorlopend.
VAG Area (Hal 5)
Speciale uitvoeringen van de bekende VAG-merken.
Doorlopende bezichtiging.
Merchandise (Plaza)
Te koop in de 100% Tuning Shop: keycords en posters!
Doorlopend.
Ronniej
8 October 2011, 08:44
info@ahoytuning.nl of ahoytuning@planet.nl ...
Ronniej
8 October 2011, 08:52
Met nog een weekje te gaan zijn alle voorbereidingen in volle gang!
Zo is nu ook de plattegrond klaar:
http://i52.tinypic.com/fbcgnm.jpg
Ronniej
12 October 2011, 19:17
hebben we er nog zin in ???
moesje
12 October 2011, 19:44
Ja zeker wel!!!!
Bolfke
12 October 2011, 19:46
Ziet er een mooie lay-out uit, ben benieuwd! :cool:
Frankie
12 October 2011, 20:59
ik ben benieuwd wat er dit jaar weer voor moois van gemaakt is!!!
wij komen zaterdag langs om bier te drinken :D
Lucazz
12 October 2011, 21:18
hebben we er nog zin in ???
Ikke wel heur!
100% Tuning is voor ons toch leuk niet alleen om de auto`s?
lekker ouweh*eren met z`n allen
Noes
12 October 2011, 22:39
zondag aanwezig :)
Duo Penotti
13 October 2011, 08:04
altijd leuk zo thuis wedstrijd
Crx Del Sol..
13 October 2011, 09:31
bijna zover :D
hol007
13 October 2011, 23:17
ik ben benieuwd wat er dit jaar weer voor moois van gemaakt is!!!
wij komen zaterdag langs om bier te drinken :D
nou dan moete wij miss zaterdag toch ook even komen kijken mits er nog geen kleine is geboren
StreetGasm Maus
14 October 2011, 10:19
word de eerste die ik mis.... beetje pech met de skyline !
wellicht zondag even naar rotterdam om ff te kijken
Dutch Dimension
14 October 2011, 19:07
Ga dit jaar ook niet redden langs te gaan.
Normaal altijd wel ff dagje kijken.
Maar te druk met de verbouwing thuis ,en vind dat ff belangrijker;)
Psycho
14 October 2011, 23:40
aardig schoongemaakt hier???
morgen maar is een kijkje gaan nemen wat er allemaal staat :D
Furrr
15 October 2011, 00:01
Gewoon zielig. Corrupter dan corrupt dit forum. Je mag niet eens je mening geven over het selectie beleid en hoe de organisatie omgaat met klachten. Errug jammer. Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Net als velen die ik gesproken heb hierover.
Als organisatie moet je kritiek JUIST meenemen voor een volgend seizoen. Succes in ieder geval voor volgend jaar. Zou wel weer hetzelfde gaan, zoals de afgelopen jaren. Dat betekend dus: al die jaren niks gedaan met commentaren. En dan ben je een slechte organisator.
Zo. Ik heb gesproken.
Zal wel weer gewist worden zoals gewoonlijk. :kots:
vdw
15 October 2011, 10:48
Maar furr niet jou kritiek. Jij doet alleen maar huilie huilie dat je niet geselecteerd ben. Dat is geen opbouwende kritiek. Als je het doet met opbouwende kritiek is het heel wat anders....
Conair
15 October 2011, 11:03
De organisatie doet wel degelijk wat met kritiek, daarom sta jij buiten ;)
Wally
15 October 2011, 13:37
Zo, ben vandaag even gegaan , van 11.00 tot 12.30 .Dus ongeveer 10 Euro per uur:confused::confused:
Staat aardig moois tussen.Alles ruimopgezet ,dus leuk voor de fotografen.
Maar als verwende toeschouwer was ik er snel doorheen.
taz
15 October 2011, 15:04
De organisatie doet wel degelijk wat met kritiek, daarom sta jij buiten ;)
Whahahahaha
Gisteren ff rond gelopen maar staat idd mooi spul tussen.
En de vag arena wel 10x doorheen gelopen :| :D
auto emocion
15 October 2011, 15:57
Als je dit forum zo corrupt vindt wat doe je hier dan in hemelsnaam nog.
Je maakt heisa om niks en zet jezelf compleet voor joker met je huil gedrag.
Wees een vent en accepteer dat je auto niet de shit is die jij denkt...... of toch meer shit als je denkt.....lastig hoor omschrijven wat ik bedoel.(even goed de regel lezen dan snap je hem wel hoop ik)
Ik ben er vandaag geweest en het was in de ochtend nog heerlijk rustig, ruim opgezet en de VAG area was idd om te kwijlen.
Het topic is opgeschoond omdat het te triest werd voor woorden, en nee dat heb ik niet gedaan want ik ben hier geen mod.
Als het aan mij had gelegen waren er al straffere maatregelen genomen, stelletje kleine kinderen hier.
En maar klagen een zeuren want ow dat kunnen we zo goed.
Psycho
15 October 2011, 16:17
Ben vandaag ook geweest... Gister de auto weg gebracht, lekker gepoetst en staat toch nog een beetje te glimmen.
Ben blij dat ik een keer geselecteerd ben voor 100% was de eerste keer dat ik er mocht staan.
Vind dat het op zich allemaal goed geregeld is zo. Alleen wat mij verbaasd is dat eigenlijk iedereen op vrijdag avond zomaar naar binnen kan komen. Als je aangeeft dat je iemand komt ophalen loop je zo naar binnen en kun je alles al gaan bekijken.
Nu weet ik wel dat een vorm van extreme controle hierop niet echt mogelijk is maar zo kan het toch eigenlijk ook niet eigenlijk. Heb namelijk horen vallen dat er mensen waren die helemaal niemand kwamen ophalen? Of dit echt zo is weet ik niet maar de mogelijkheid is er wel.
Ik zet nog geen foto's neer om het "spannend" te houden voor iedereen die morgen nog van plan is om te gaan.
Svda
15 October 2011, 17:20
boehoe ik sta niet binnen :rolleyes: furrrr hou nou maar op met gezeik van je, je staat niet binnen en denk dat je daar ook nooit binnen komt te staan omdat je door blijft janken.Organisatie leest ook mee hoor.
Maar ik heb het aardig naar mn zin gehad, de Vag area is zeker iets wat terug moet komen en hopelijk ook groter gaat worden want daar staan dikke wagens tussen zeg.Lowriders zien er ook gelikt uit :D
Pidi
15 October 2011, 18:25
Whahahahaha
Gisteren ff rond gelopen maar staat idd mooi spul tussen.
En de vag arena wel 10x doorheen gelopen :| :D
Ongeveer één Euro per rondje, dus! ;)
Ik ben benieuwd, kan er helaas niet bij zijn dit jaar!
Furrr
15 October 2011, 18:45
De mensen die mij nu een huilie huilie vinden zijn het zelf, zonder dat ze het door hebben. Dit zijn mensen die nog nooit hebben gehoord van communicatieve vaardigheden enzo. Ik heb btw zelf een events opleiding gehad dus ik wéét hoe evenementen gaan en ook dat je achteraf een questionairre houdt (voor de mensen: een soort van enquete), waarna je vraagt hoe het event was en verbeterpunten.
Voor de gene die zegt dat ik nooit in 100% zou staan; jammer voor hem, 2008 heb ik er al gestaan. Doe je huiswerk opnieuw ;) .
Jammer dat de mensen die allemaal zo tegen mij tekeer gaan, zelf zo slijmen om zelf eens binnen te mogen staan. Dat is erg jammer. Een organisatie mag best eens een schop tussen de benen doorhebben, daar worden ze alleen maar beter van. Vriendjespolitiek komt overeen met corruptie, dus in die zin heb ik gelijk dat de organisatie corrupt is. Dat zijn ze namelijk ook.
Maar goed ik heb mn zegje gedaan, ik sta er niet, ik kan er ook helemaal niet staan zoals ik al gezegd had... had wel andere dingen te doen vandaag en ook morgen, het ging me alleen om het feit dat het gegaan is met selecteren zoals ik, en velen met mij, hebben voorspeld.
Slaap lekker kindjes.
Xenon_Civic_Coupe
15 October 2011, 18:47
Alleen wat mij verbaasd is dat eigenlijk iedereen op vrijdag avond zomaar naar binnen kan komen. Als je aangeeft dat je iemand komt ophalen loop je zo naar binnen en kun je alles al gaan bekijken.
Nu weet ik wel dat een vorm van extreme controle hierop niet echt mogelijk is maar zo kan het toch eigenlijk ook niet eigenlijk. Heb namelijk horen vallen dat er mensen waren die helemaal niemand kwamen ophalen? Of dit echt zo is weet ik niet maar de mogelijkheid is er wel.
enkele 'bekenden" uit de scene die al jaren mee draaien en zelf soms al meermaals binnen hebben gestaan zijn wel binnen geweest ja...
als jij volgend jaar niet mag staan en je wil binnen rijd je met mij mee naar binnen als ik mijn wagen weg zet bijvoorbeeld.....
soms wat creatief zijn.
zolang de zwervers en 'foute lui' geweerd worden aan de poort is het goed he...
en de bewaking hield wel degelijk de mensen tegen hoor aan de poort... met zeggen dat je chauffeur bent kom je niet direkt binnen.... je moet al minimaal opgehaald worden door een bekende van je binnen.
en die bekende die er staat met zijn wagen laat geen gekke figuren binnen....
maargoed.... we dwalen af, ik zou me geen zorgen maken als ik jou was iig...
staat mooi spul binnen.
morgen ga ik lekker nog een dagje kijken denk ik.
Xenon_Civic_Coupe
15 October 2011, 18:56
hey furr.... ondanks alles.... de organisatie is goed..... en waarom? het is het enigste indoor auto evenement qua tuning wat goed loopt elk jaar..... (de rest van de indoor shows flopt steeds....) ;)
taz
15 October 2011, 19:20
Ongeveer één Euro per rondje, dus! ;)
Ik ben benieuwd, kan er helaas niet bij zijn dit jaar!
Gisteren hoefde je niet te betalen:)
Auto weg zetten ;)
Svda
15 October 2011, 19:27
mee eens Marko, alles wat buiten 100% wordt gedaan is een flop.
Maar waarvoor zou ik moeten huilen dan?Ik zit niet hele tijd te zeiken over niet binnen staan en ik hoef echt niet te slijmen hoor ;) daar heb ik zelf de vaardigheden voor om binnen te komen ;)
Zo dus je hebt een hele opleiding ervoor gedaan :eek: ja dat is ook wel te merken aan de dingen die je zegt.
Waarvoor zou ik mn huiswerk moeten doen?Ik onthoud alleen de wagens die ik intressant vind en raadt eens?Daar hoort die van jou zeker niet tussen......
Kom op zeg, als hier op het forum negatieve dingen word gezegd over meetings dan zie ik merendeels jouw naam voorbij komen.
Ik wil je alleen uit je droom halen dat de auto's worden geselecteerd die vaker gezien zijn op meetings en hun weten ook hoe ze eruit zien kwa afwerking enz.
Niveau wat nu in Ahoy staat aan ''tunings'' wagens hoort jouw wagen gewoon niet tussen.
Weet nu al dat jij volgend jaar ook weer zit te zeiken over de selectie....
De organisatie heeft in mijn ogen iets moois neegezet.
Kap gewoon met je gezeik want je zet jezelf hele tijd voor lul man.....
jupke
15 October 2011, 19:46
iemand al mooie foto's??
Xenon_Civic_Coupe
15 October 2011, 20:09
LOL @ Jupke :D
auto emocion
15 October 2011, 20:34
Denk dat foto's een beter invulling geven aan het topic ipv het oeverloos heen en weer blaten wat er nu gebeurt.
Hij staat er niet en kan er niet staan.... dan zijn we toch klaar lijkt me.
Veel mensen hier moeten eens leren om dingen te laten voor wat ze zijn....blijft een topic ook leuker van.
Nu staat er een hoop negatieve shit van iemand die er dit jaar niet eens kan staan of een bezoek kan brengen ivm verplichtingen elders....kom op zeg.
Snap best dat het topic is opgeschoond.
Dat gezegd hebbende meteen even een tip geven voor de volgende schoonmaakbeurt....even lekker corrupt doen.
cleancorsa
15 October 2011, 20:48
ksla dit jaar over
dus kom maar op met de foto's
khad me ook opgegeven en jammer genoeg niet geselecteerd
maar dat motiveerd wel weer om de auto weer wat aan teveranderen
en volgend jaar weer opnieuw proberen ;)
Psycho
16 October 2011, 00:04
enkele 'bekenden" uit de scene die al jaren mee draaien en zelf soms al meermaals binnen hebben gestaan zijn wel binnen geweest ja...
als jij volgend jaar niet mag staan en je wil binnen rijd je met mij mee naar binnen als ik mijn wagen weg zet bijvoorbeeld.....
soms wat creatief zijn.
zolang de zwervers en 'foute lui' geweerd worden aan de poort is het goed he...
en de bewaking hield wel degelijk de mensen tegen hoor aan de poort... met zeggen dat je chauffeur bent kom je niet direkt binnen.... je moet al minimaal opgehaald worden door een bekende van je binnen.
en die bekende die er staat met zijn wagen laat geen gekke figuren binnen..
Ja en neej, je hebt gelijk maar ook weer niet. Degene die mij op kwam halen kwam veel later dan mij en is zo naar binnen gelopen en omdat mijn telefoon niet aan kon ivm lege batterij is hij eerst maar is een compleet rondje gaan lopen. Zou kunnen dat het soms wel is maar dus ook af en toe niet.
Ik heb hier een paar foto's maar dat is niet veel...
http://i55.tinypic.com/2ypci9d.jpg
http://i52.tinypic.com/29y2tr8.jpg
http://i55.tinypic.com/2db6m36.jpg
http://i52.tinypic.com/97sl7s.jpg
http://i51.tinypic.com/2r4oppx.jpg
http://i55.tinypic.com/2j2u8lx.jpg
http://i56.tinypic.com/kbc38p.jpg
http://i51.tinypic.com/2ezmrlh.jpg
http://i51.tinypic.com/29zekg9.jpg
En dan tot slot even nog wat van mijn bravo...
http://i53.tinypic.com/2aha9e0.jpg
Morgen nog een paar...
Furrr
16 October 2011, 05:07
Svda is degene die zich voor lul zet met haar/zijn uitspraken. Niet ik hoor. Ik zeg en geef gewoon de waarheid aan, jammer voor je. En zoals ik al zei: IK HEB AL EENS BINNEN GESTAAN even met hoofdletters want lezen is blijkbaar ERRUG MOEILIJK.... kneusje eerste klas. EN daarbij: je hebt vast mijn wagen nog nooit in het echt gezien. Ik sta op alle grote shows, op alle "op geef evenementen" en alle vrijwillge shows. Oke misschein in jouw ogen niet goed genoeg voor 100%, prima, zal me worst wezen maar ga niet zo stoer lopen doen ja. Ik weet hoe goed mijn auto is en ja het is een echte showwagen. Anders kom je niet te staan op selectie meetings he... duh. Maja lezen is lastig voor kneusjes.
Auto emoticion is precies zon zelfde kneusje. Lekker meelullen met de rest, maar geen eigen mening. Wel natuurlijk mij de grond instampen omdat dat zo leuk is omdat de rest dat ook doet. HOE ZIELIG BEN JE DAN.
auto emocion
16 October 2011, 07:14
Ik heb mijn reacties eens opnieuw gelezen en stamp je nergens de grond in.
Ik geef alleen aan dat je voor joker staat met je gedrag, dat jij je daardoor aangevallen voelt kan ik begrijpen.
En ja er zijn er meer die dat aangeven, wil niet zeggen dat ik meelul maar dat jij een bord voor je kop hebt.
Denk je niet dat als de helft van de reacties dezelfde inhoud hebben,ze een kern van waarheid bevatten.
We hebben heus wel gelezen dat je er hebt gestaan, maar dat is zooooo 2008.
We zitten inmiddels op editie 2011 dus heel veel indruk maakt je auto blijkbaar niet meer, anders had je er wel gestaan.
Oh nee je had andere verplichtingen dat is waar ook.
Ben
16 October 2011, 07:25
Zonde, mn bier en popcorn zijn al op.. wat een discussie zeg. Ik ga geen kant kiezen, ik zeg alleen dat iemand z'n auto roze had moeten laten spuiten en vroeger een kutje had moeten krijgen met dit gezeik en gejank.
taz
16 October 2011, 10:17
Svda is degene die zich voor lul zet met haar/zijn uitspraken. Niet ik hoor. Ik zeg en geef gewoon de waarheid aan, jammer voor je. En zoals ik al zei: IK HEB AL EENS BINNEN GESTAAN even met hoofdletters want lezen is blijkbaar ERRUG MOEILIJK.... kneusje eerste klas. EN daarbij: je hebt vast mijn wagen nog nooit in het echt gezien. Ik sta op alle grote shows, op alle "op geef evenementen" en alle vrijwillge shows. Oke misschein in jouw ogen niet goed genoeg voor 100%, prima, zal me worst wezen maar ga niet zo stoer lopen doen ja. Ik weet hoe goed mijn auto is en ja het is een echte showwagen. Anders kom je niet te staan op selectie meetings he... duh. Maja lezen is lastig voor kneusjes.
Auto emoticion is precies zon zelfde kneusje. Lekker meelullen met de rest, maar geen eigen mening. Wel natuurlijk mij de grond instampen omdat dat zo leuk is omdat de rest dat ook doet. HOE ZIELIG BEN JE DAN.
Kerel kun je nu ophouden met huilen??
Je staat er niet klaar!!!
Je hebt gezegd wat je ervan denkt klaar!!!
Het topic is opgeschoond door die bullshit van jou en je begind gewoon overnieuw!!
Genoeg gehuild volgend jaar nieuwe rondes nieuwe kansen!
En of je nu wel of niet wil dat hoeven we niet te horen!!!!
auto emocion
16 October 2011, 10:27
Zonde, mn bier en popcorn zijn al op.. wat een discussie zeg. Ik ga geen kant kiezen, ik zeg alleen dat iemand z'n auto roze had moeten laten spuiten en vroeger een kutje had moeten krijgen met dit gezeik en gejank.
Hey dat zou ons geheimpje blijven. ;)
Een en ander is al meerdere malen voorgelegd aan de admins.
We wachten op een reactie, al denk ik dat die druk zijn ivm 100%
vdw
16 October 2011, 11:47
Kom op, heel Nederland zit toch te wachten op die Oranje Corolla? Oh nee meneer kon niet naar Rotterdam en had het druk.
Wel lekker Huilie Huilie doen als een klein kindje die geen koekje krijgt. Ik denk nog steeds dat hij de hele vrijdagavond bij de telefoon heeft gezeten in de afwachten dat ze hem alsnog belden. want na het lezen van dit topic moet de organisatie de conclusie hebben getrokken dat hij er zeker wel bij moet zijn.
Whaha ik vind het geniaal! Ik pak Cola!
Nicks
16 October 2011, 12:12
Kerel(furrrrrrrrr),wat laat jij je kennen zeg....
Je staat er niet en volgens mij ben je er al weken chagrijnig over... Nu komt ineens al die frustratie eruit en begin je zelfs te schelden..... Dat is toch wel een teken van zwakte en veel emotionele uitspraken.
Zie het toch anders man, het geld dat je bespaart doordat je er NIET staat kun je weer in je auto stoppen, zodat je volgend jaar wel kans maakt om er te staan.
robert cc
16 October 2011, 12:23
Zo, ben vandaag even gegaan , van 11.00 tot 12.30 .Dus ongeveer 10 Euro per uur:confused::confused:
Staat aardig moois tussen.Alles ruimopgezet ,dus leuk voor de fotografen.
Maar als verwende toeschouwer was ik er snel doorheen.
Mee eens Wally.
Wel leuk om je weer ff gesproken te hebben
Svda
16 October 2011, 13:07
Sorry ik kan er alleen maar hard om lachen :D wat je zegt ben je zelf blabla, zo doe je namelijk de hele tijd reageren.
Ze gebruiken je wagen alleen als ze opvul wagens nodig hebben op selectie meets zodat alle ruimte benut word.
Sorry maar je doet echt alsof je DE auto hebt.Maar wat maak je je nou druk als je toch een keer binnen hebt gestaan ergens in het ver verleden?
Je staat op alle grote shows, das knap want er is er namelijk maar 1 hier in Nederland en 1 grote in Belgie waar jij niet staat.
Geloof me maar echt, ik ben diegene die niet voor lul sta, je maakt het steeds erger voor jezelf hier op het forum en voor de toekomst op meetings namelijk........
En heb namelijk je auto weleens gezien hoor wees maar niet bang ;) zit namelijk lang genoeg in het wereldje om de goede en slechte mensen te kennen, of ook wel de zeikerds en de mensen die weten waar ze over praten.
Furrrr voor jou is het gewoon het beste om door te blijven dromen en verstandig je mond te gaan houden want denk namelijk dat ik niet de enigste ben die jouw aardig zat is.......
Maar mensen kom maar op met de foto's :D die van mij staan van de week online op Klutch.
auto emocion
16 October 2011, 13:18
Zullen we het er gewoon bij laten??
De ahoy gaat over enkele uren alweer dicht dus waar maken we ons druk om.
Lijkt me dat alles inmiddels wel is gezegd door iedereen.
Laten we gewoon foto's kijken ipv dit nutteloze gedrag.
taz
16 October 2011, 13:31
Zullen we het er gewoon bij laten??
De ahoy gaat over enkele uren alweer dicht dus waar maken we ons druk om.
Lijkt me dat alles inmiddels wel is gezegd door iedereen.
Laten we gewoon foto's kijken ipv dit nutteloze gedrag.
+1
"opvullende text"
Furrr
16 October 2011, 13:33
Mensen snappen het echt niet he door weer verkeerde conclusies te trekken. Nogmaals, ik hoef niet binnen te staan. Ik heb alleen met een paar anderen uitgetest of de organisatie zich zou houden aan haar belofte. Dat is niet gebeurd. NOGMAALS DUS. Ik kan dit er wel 30 x neerzetten want volgens mij zitten hier een paar wannabees die zich groot moeten houden tegenover een paar anderen.
Tegen SVDA kan ik alleen maar zeggen: dream on stakkertje. Helaas voor jou ken ik zowat de gehele tuningsscene en mensen waar ik zeker wel mee op kan schieten!
auto emocion
16 October 2011, 13:51
Serieus welk gedeelte van het hierbij laten snap je niet ??
Voor iemand die het hier een corrupte bende vindt ben je wel verrekte aanwezig.
Ook voor Jou....gewoon kappen nu.
Ben geen Mod op dit gedeelte maar ben je gemauw echt zat.
Als je hier problemen mee hebt stuur je maar een pb.
Furrr
16 October 2011, 14:31
Moet ik het nog een keer aangeven? Wat snap jij niet van mijn bovenstaande berichten. Welke gedeeltes begijp je niet?
Blijkbaar snappen jouw hersens een gedeelte niet uit wat ik probeer duidelijk te maken.... nee dan moet je kappen. Dan wordt het te heet onder de voeten van bepaalde mensen hier. Ik kap helemaal niet. En ik ben ook helemaal niet van plan een PB te sturen. Dit is een openbaar forum waar alles gezegd "mag worden". Helaas wordt er -als het iets te negatief wordt voor sommigen- gelijk zaken verwijderd. Ik blijf zaken aankaarten, totdat er wat veranderd. Als mensen dat niet aanstaat: lees het lekker niet en reageer dan niet.
Antonaerodeck
16 October 2011, 14:36
Volgens mij kan op dit topic nu wel een slotje.
!00% tuning is zo goed als over dus ook
deze kleuterklas kan nu naar huis.
Tjonge jonge wat een kleuters hier.
Stop eens met dat heen en weer gezeik
en geniet wat er wordt aangeboden.
Zo niet, ga dan in je eentje op de
Mokerhei staan.
Gr, Anton. (dit is mijn enige post in dit topic)
Ben
16 October 2011, 14:38
Nog mensen hier die de Rieger-gids toevallig hebben meegenomen? Zit een dvd in van Format67 ;) Oa met het schitterende filmpje over de Honda NSX :D
auto emocion
16 October 2011, 14:49
Moet ik het nog een keer aangeven? Wat snap jij niet van mijn bovenstaande berichten. Welke gedeeltes begijp je niet?
Blijkbaar snappen jouw hersens een gedeelte niet uit wat ik probeer duidelijk te maken.... nee dan moet je kappen. Dan wordt het te heet onder de voeten van bepaalde mensen hier. Ik kap helemaal niet. En ik ben ook helemaal niet van plan een PB te sturen. Dit is een openbaar forum waar alles gezegd "mag worden". Helaas wordt er -als het iets te negatief wordt voor sommigen- gelijk zaken verwijderd. Ik blijf zaken aankaarten, totdat er wat veranderd. Als mensen dat niet aanstaat: lees het lekker niet en reageer dan niet.
Jouw berichten zijn totaal niet boeiend en voegen weinig toe aan het topic of het betreffende onderwerp.
Okee je hebt een test gedaan mbt de organisatie...boeiend.
Blijkbaar vindt de organisatie het niet boeiend anders hadden ze wel gereageerd want ook hun lezen dit topic namelijk.
Uiteraard mag er kritiek worden geleverd, maar op wie en wat heb je nu kritiek dan ?
Het event (of de organisatie hiervan) of dit topic danwel het forum?
Kritiek is welkom, maar je punt maken en het daarbij laten of oeverloos doormauwen en het laatste woord willen hebben zijn 2 compleet verschillende dingen.
Als je dingen wil aankaarten doe dit dan bij de desbetreffende persoon of organisatie dan kan er actie op worden ondernomen.
Maar je vindt het blijkbaar toffer om een beetje te miepen over van alles, en volgens mij weet je zelf van ellende niet meer wat je moet verzinnen om maar aandacht te krijgen.
Het zou je sieren als je eens een keertje doorhebt dat het niet zo belangrijk is wat je hebt te melden.
En voor wat betreft die veranderingen, pas op wat je wenst kan weleens anders uitpakken als je zou willen.
Svda
16 October 2011, 15:11
Nog mensen hier die de Rieger-gids toevallig hebben meegenomen? Zit een dvd in van Format67 ;) Oa met het schitterende filmpje over de Honda NSX :D
Zag op een moment een pallet boekjes aankomen die binnen paar minuten leeg was gegraait :D maar filmpje van de Nsx is mooiste automotive filmpje ooit ( en vorig jaar op de stand aardig wat afgedraait he Ben ;) )
Furrr
16 October 2011, 15:33
Idd SVDA, de organisatie vindt het niet boeiend. Prcies! Juist! Daar heb je hem! En dat is nou juist de fout die gemaakt wordt. Niet hun leest dit topic, maar zij lezen dit topic. Wereld van verschil.
Maar goed ik zal mn mond wel houden dan op zn Noord Koreaans. Slotje.
auto emocion
16 October 2011, 15:36
Was niet SVDA zijn reactie maar de mijne....wel opletten en de juiste persoon benoemen.
Het laatste woordje uit bovenstaande reactie is het enige nuttige wat ik van je lees.
taz
16 October 2011, 15:40
Idd SVDA, de organisatie vindt het niet boeiend. Prcies! Juist! Daar heb je hem! En dat is nou juist de fout die gemaakt wordt. Niet hun leest dit topic, maar zij lezen dit topic. Wereld van verschil.
Kerel hou aub je moel dicht en donder op van dit forum debiel
Denk dat iedereen dat gejammer van je zat is!!!
cleancorsa
16 October 2011, 15:48
en kom nou maar is op met die foto's
kben benieuwd wat er allemaal staat
auto emocion
16 October 2011, 16:16
Er is al een aftertalk topic :)
http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=5228
vdw
16 October 2011, 16:21
Whahahahaha echt serieus. Kan iemand die Furr nog een tikje geven? Wat laat die man zich kennen! "ik heb iets getest". Ja getest en gefaild! De organisatie doet zijn eigen ding? Waarom? Omdat zij weten wat werkt en niet. Maar meneer de "event organisator" weet alles beter. Doe het dan zelf? En dan ook zoveel jaar op rij!
Dan kom ik persoonlijk bij je mijn excuses aanbieden. Nu ben je net een klein kind die zijn zin niet krijgt. IK WIL EEN SNOEPJE. En ik heb er recht op!
Weet je wat jij moet doen? Het tegen je moeder gaan zeggen! Misschien wil die wel met de meneer van de organisatie gaan praten. Wie weet krijg je dan een plekje! Je kan nu nog 10 minuten staan ofzo.
auto emocion
16 October 2011, 16:26
Voor iedereen....klaar ermee.
Laten we onze aandacht richten op het aftertalk topic.
Furrr
16 October 2011, 16:42
Idd klaar ermee.
Furrr
16 October 2011, 16:42
Kerel hou aub je moel dicht en donder op van dit forum debiel
Denk dat iedereen dat gejammer van je zat is!!!
Heel veel mensen zijn Street Gasm ook zat. Moeten die dan ook maar opdonderen? Nee dat denk ik niet. Trieste reactie kerel.
vdw
16 October 2011, 16:49
Ook dit had ik tegen je mama gezegd? Het is toch echt niet eerlijk dat streetgasm wel overal is en jij niet mocht komen:o Misschien gaat je mama dan ook met Maus praten. :o
exclusive dinkytoy
16 October 2011, 16:52
De mensen die mij nu een huilie huilie vinden zijn het zelf, zonder dat ze het door hebben. Dit zijn mensen die nog nooit hebben gehoord van communicatieve vaardigheden enzo. Ik heb btw zelf een events opleiding gehad dus ik wéét hoe evenementen gaan en ook dat je achteraf een questionairre houdt (voor de mensen: een soort van enquete), waarna je vraagt hoe het event was en verbeterpunten.
Voor de gene die zegt dat ik nooit in 100% zou staan; jammer voor hem, 2008 heb ik er al gestaan. Doe je huiswerk opnieuw ;) .
Jammer dat de mensen die allemaal zo tegen mij tekeer gaan, zelf zo slijmen om zelf eens binnen te mogen staan. Dat is erg jammer. Een organisatie mag best eens een schop tussen de benen doorhebben, daar worden ze alleen maar beter van. Vriendjespolitiek komt overeen met corruptie, dus in die zin heb ik gelijk dat de organisatie corrupt is. Dat zijn ze namelijk ook.
Maar goed ik heb mn zegje gedaan, ik sta er niet, ik kan er ook helemaal niet staan zoals ik al gezegd had... had wel andere dingen te doen vandaag en ook morgen, het ging me alleen om het feit dat het gegaan is met selecteren zoals ik, en velen met mij, hebben voorspeld.
Slaap lekker kindjes.
als jij het zelf zo goed kunt huur je toch zelf ff de ahoy af.....
met jou doordrammende instelling kun je die vast wel over alle hallen volkrijgen met dikke tuningwagens en alle randanimatie die erbij komt kijken.
wantjah.....met zon grote mond in het grote corrupte wereldje zoals jij het noemt weet ik nu al dat je dr volgend jaar ook niet meer staat of wil jij zeggen dat wanneer jij het zou organiseren jij ook iedereen alsnog wel uit zou nodigen die zo over jou en jou event praten........
neem het voor lief dat je niet overal kunt staan,nivo was ook wel heel erg hoog!!goed bezig heren van de organisatie!!
grtz carlo
cleancorsa
16 October 2011, 16:53
blablabla
wat een gezeik toch weer onderling
kzou zeggen ban een paar rotte appels hier op het forum en het word mischien wel weer gezellig
Conair
16 October 2011, 16:57
@Furrr: Je doet jezelf en de naam van je club geen eer aan ;)
Wat zou het heerlijk zijn als dat zou lukken. Ik hang ter motivatie vast de vlag voor je uit.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYSzN679C8VVAh0Zp08Rkq7mm1JnJyM SEGKx6WNy6OJVAgKfCwGg
Furrr
16 October 2011, 17:00
@exclusive dinkytoy:
ja als ik een event organiseer, dan staat kritiek open. Ook als mensen wat zeggen over een organisatie zoals ik dat zeg over 100%. Dat hóórt zo namelijk en is heel normaal. Helaas snapt de helft van de reageerders dat hier niet.
@Conair: het heeft niks te maken met de club, het is MIJN mening, niet van de club hoor. Laat dat duidelijk zijn.
Jammer dat er dan nu wel mensen zijn die door blijven zeuren, waarop ik reageer (heel logisch, hoor-wederhoor) en dan is het weer: je reageert erop. Ja duh.
Kap dan zelf ook met reageren zou ik zeggen en allerleid andere onzinnige dingen er bij te halen.
Het is begonnen met een kritiek puntje op de organisatie en ik weet niet hoeveel mensen beginnen over allerlei andere randzaken voort te borduren. Jammer.
exclusive dinkytoy
16 October 2011, 17:02
ja als ik een event organiseer, dan staat kritiek open. Ook als mensen wat zeggen over een organisatie zoals ik dat zeg over 100%. Dat hóórt zo namelijk en is heel normaal. Helaas snapt de helft van de reageerders dat hier niet.
.
omdat die mensen hun ''grote verlies'' gewoon accepteren als ze niet geselecteerd worden en dan niet zo gaan lopen zeuren
Conair
16 October 2011, 17:03
http://4.bp.blogspot.com/-3X8FTpXPVJA/TbftDGMOqjI/AAAAAAAAAHw/EY79EVxrC3k/s1600/please.jpg
Furrr
16 October 2011, 17:04
omdat die mensen hun ''grote verlies'' gewoon accepteren als ze niet geselecteerd worden en dan niet zo gaan lopen zeuren
Onzin. Check maar eens andere topics. Of nog veel erger: schijnheilig op meetings achter de organisatie om gaan lullen. Ik zeg het liever rechtstreeks zoals hier op het forum.
auto emocion
16 October 2011, 17:16
kunnen we nu dan allemaal kappen met het gezanik
taz
16 October 2011, 17:25
Heel veel mensen zijn Street Gasm ook zat. Moeten die dan ook maar opdonderen? Nee dat denk ik niet. Trieste reactie kerel.
Wat heeft StreetGasm met jou gejammer te maken??
Ik denk vrij weinig!!
Je wordt niet om je club uitgekozen maar om de wagen ;)
Furrr
16 October 2011, 17:34
Ook gewoon doorgaan he...
taz
16 October 2011, 17:38
Whahahahahahaha
Huil huil
Mama mama hij gaat door :'(
Furrr
16 October 2011, 17:49
Echt waar. Je zet jezelf echt voor schut hoor. Niet mij. Bah wat een stook-mensen zitten hier zeg.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.