Volledige versie bekijken : a-team vs politie zandvoort.....
speed-factory.customs
28 April 2009, 23:04
een waarschuwing voor ieder die op het strand met een waterpistool speelt..... kan een lange en duren dag of nacht worden....
gasten waren op de american sunday geweest met een orgineel idee...
http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutger_op_bezoek_bij_het_ateam.html
op de tv een speelveldje omploegen is nu weer niet zo slim, maar ja......
soedje
28 April 2009, 23:55
haha dat vrouwke op het laatst, lult zichzelf helemaal klem.. milf ...
prachtig die rutger
jelle1982
29 April 2009, 04:40
haha :Dpolitie pesten :D kan begrijpen dat ze hun werk doen maar in de boeien slaan, arrestatie en 4u brommen + een pv ???:eek:nja.... pff... :(
Groenetijger
29 April 2009, 07:44
Ik had em al gezien, maar blijft lachwekkend..
Opzich wel kansloos dat ze meteen in de boeien geslagen worden. Mensen met een beetje kennis van wapens (wat ik van een agent wel zou verwachten) ziet dat het een nep ding is.. hehe
jupke
29 April 2009, 08:59
ze mogen van mij die gasten nog een keer oppakken,wegens vernielen van grasveld(langs de speeltoestellen af)
206 rms
29 April 2009, 16:44
ze mogen van mij die gasten nog een keer oppakken,wegens vernielen van grasveld(langs de speeltoestellen af)
idd snap hier totaal de lol niet van in. leuk met je kleine kind op de speelplaats:mad:
soedje
29 April 2009, 17:21
om 9 uur savonds :p
zullen vast niet hebben gekeken of er kinderen waren :rolleyes:
jupke
29 April 2009, 17:38
dus ik mag bij jou thuis door de tuin rijden thomas?
Die gast van geenstijl.nl moeten ze een keer vastzetten , wat een irritant ventje is dat zeg
soedje
29 April 2009, 17:39
dus ik mag bij jou thuis door de tuin rijden thomas?
haha op het terras ben je welkom ..
ik snap jullie punt wel hoor ;)
Henry
29 April 2009, 19:53
Voor hetzelfde geld is het een busje wat gekaapt is door een stel van die terroristen die zantvoort op gaan blazen....
Ahhh dat zal toch niet :D
Maar je zult het meemaken dat er een stel mongolen met geweren uitstappen daar en om zich heen beginnen te knallen (gebeurd tegenwoordig op elk willekeurige school toch ook)
Dan was Hart van Nederland wel anders begonnen....
Dat het kinderen zijn zoals er gezecht wordt dat is wel duidelijk na het zien van hun crossactie.
Mzl.
jelle1982
29 April 2009, 21:04
nja... deed dit vroeger ook wel is een donut in het gras maken van het plaatselijke plein, maar dit was met mijn scooter:D en was toen nog maar 16 ook .... :rolleyes:
Archiebald
29 April 2009, 21:36
Lol bij die foto tussendoor op 1min 21sec wordt die gozer gefouilleerd en rechts staat er 1 te wild plassen :D :D
Maar wat een kneuzen zijn sommige agenten toch he :s
Tijsto
29 April 2009, 22:55
Lol bij die foto tussendoor op 1min 21sec wordt die gozer gefouilleerd en rechts staat er 1 te wild plassen :D :D
haha waar let jij op jho :p
maar voor de rest een loop uit het raam ... ja met een oranje dopje
rare gaste die politie en dan nog een boete krijgen ook
snap ook wel waarom ze dan met die bus een speeltuintje omploegen
Archiebald
29 April 2009, 22:56
Ik let gewoon goed op :cool:
Ennuh, Milf opt einde, valt wel mee hoor, die blonde chick is veel interessanter :P
BigSexy
30 April 2009, 11:18
Maar wat een kneuzen zijn sommige agenten toch he :s
ik denk niet dat hij aan het wild plassen is...
want dan zouw die in een pliessie wagen aan het zeiken zijn :D
Pinball
1 May 2009, 07:38
Die gast van geenstijl.nl moeten ze een keer vastzetten , wat een irritant ventje is dat zeg
dikke +2,,
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.