PDA

Volledige versie bekijken : Wangan Warriors 10

CharadeG200
5 November 2011, 16:11
http://i54.tinypic.com/dm7ls2.jpg

Adres:
Meerstoel 40, Oosterhout

Tijd:
13:00, 20 november

Google Maps:
http://maps.google.com/maps?f=q&sour...,0.006845&z=18

Om 2011 op Japans automotive gebied helemaal af te sluiten willen wij net als vorig jaar nog een meeting organiseren om met z'n allen nog eens bij elkaar te komen. Aangezien de opkomst van over de 200 auto's vorig jaar een beste publiekstrekker was, is besloten de meeting wederom op deze locatie te houden. We hebben daarnaast ook weer het hele terrein ter beschikking en op een steenworp afstand ligt McDonals waar er een warme kop koffie gehaald kan worden en eventueel wat te eten.
Op zondag 20 november vanaf 13:00 uur is iedereen dan ook van harte welkom op de Meerstoel 40, direct langs de A27.
Staat je Japanner nog niet in de schorsing en heb je zin om nog een keer erop uit te trekken? Dan zien we je op op 20 november graag verschijnen!

http://i54.tinypic.com/2mh5ylh.jpg

Ik ga er zowiezo heen nog meer mensen die daar interesse in hebben? :P

btw heb t gekopieerd van skyline forum.

Crx Del Sol..
5 November 2011, 17:33
misch dat wij ook wel met een paar Jappen komen :D lijkt me een mooie afsluiting en aangezien ik aankomend weekend nog ergens moet staan gaan de winterwielen enz er toch nog niet op dus kan ik ook noh wel wachten tot na de 20ste :D alleen hopen dat het een beetje redelijk weer is :D

HoelaGirl
6 November 2011, 12:17
HoelaGirl aanwezig :D was de vorige keer een geslaagde meet.

Jolanda Fotografie
6 November 2011, 15:40
Wij komen denk ik ook heel even langs *mits het goed weer is*

Black-Supra
6 November 2011, 19:13
Supra staat al inn de schorsing dus helaas er niet bij

Stephan S
6 November 2011, 21:01
Heb me S2K nog niet geschorst dus pak deze nog even mee! Mits het weer normaal is uiteraard.

pinkeltje
6 November 2011, 21:24
heb et ff bij ons op de forum geplaatst voor de jappers onder ons

Texhnolith
6 November 2011, 22:33
Aangezien op dit forum een hoop autoliefhebbers met verschillende stijlen en instellingen zitten, volgt er even een kleine opmerking. Vorigjaar was het niveau van de opgekomen autos erg goed. Weinig plastic/audio tuning aanwezig maar juist goede performance/stance gerichte autos. Het is dan ook dit jaar weer ons doel dit niveau weer te behalen samen met de bezoekers.

Vorig jaar werd er geburned en gerevved op koude blokjes en what not..*
Wij hebben met toestemming van de berheerder van dit terrein kunnen regelen en die zijn er niet geheel blij mee geweest dat er vorig jaar een hoop strepen op de grond stonden na de meeting.

Bijvoorbaat dank en tot de 20ste!

Crx Del Sol..
7 November 2011, 06:20
Aangezien op dit forum een hoop autoliefhebbers met verschillende stijlen en instellingen zitten, volgt er even een kleine opmerking. Vorigjaar was het niveau van de opgekomen autos erg goed. Weinig plastic/audio tuning aanwezig maar juist goede performance/stance gerichte autos. Het is dan ook dit jaar weer ons doel dit niveau weer te behalen samen met de bezoekers.

Vorig jaar werd er geburned en gerevved op koude blokjes en what not..*
Wij hebben met toestemming van de berheerder van dit terrein kunnen regelen en die zijn er niet geheel blij mee geweest dat er vorig jaar een hoop strepen op de grond stonden na de meeting.

Bijvoorbaat dank en tot de 20ste!

Aan het eerste punt kan ik helaas niet voldoen :P want de performance moet nog komen :D voor de rest is alles wel zon beetje gewijzigd maja daarmee val ik wel misch onder de plastic / audio tuning :P dus zeg ma of ik welkom ben anders blijf ik wel thuis :P

CharadeG200
7 November 2011, 18:23
ik kom met een daihatsu charade die ietsje aangepast is. (technisch gezien)

das pas zeldzaam:D

Razma
14 November 2011, 11:15
Als er mensen nog stickerbestellingen willen ophalen tijdens de Wangan Meet komend weekend, laat even zo snel alle wensen weten per email ;-)

Jolanda Fotografie
19 November 2011, 19:54
Morgen definitief even aanwezig!

Noes
19 November 2011, 19:55
denk dat ik morgen ook wel ff langs kom schrapen

Xenon_Civic_Coupe
20 November 2011, 13:38
ff buurten daar... *trekt jas aan*