art of noise
9 April 2009, 19:26
ola, mijn naam is jasper maar ook bekend als pappie, ben 23 jaar met 136 maanden ervaring daarin.
woon in almere met mijn veel te lieve vriendin steffi en mijn bijna 4 jarig zoontje damian.
ook hebben wij 1 hond, een rottweler genaamd beau.
dan mijn rides.
als daily rij ik een daihatsu charade GTTi Turbo, een zeer mooie en snelle auto waar het volgende aan gedaan is:
verlaagd, complete zeldzame vestatec bodykit, LM velgen, achterspoiler, getinte ramen, monsterflow luchtfilter, compleet RVS uitlaat systeem, ecotec CB-systeem, benzinedruk regelaar, bollen racing blow-of valve, forge turbodruk regelaar, leuke ground zero install.
ook heb ik nog een mazda 323F 1.6 uit 1991, een volledig standaard auto op de lm velgen na, een zeer fijne rijders auto. deze staat te koop.
dan mijn hobby: een mazda mx3 2.0 V6 GT. ze heet the art of noise. een auto die ik intussen ruim 8 jaar heb en waar alleen het chassis nog standaard van is, de veranderingen in het kort op een rij:
-motor swap van 1.8 naar 2.0 V6 GT
-diverse performance mods
-nos instalatie 75 PK
-volledig uit gebouwd met een costumized bodykit
-apex verlaagd
-18"BSA jack's velgen met toyo proxes banden
-overgespoten in 2 italo kleuren
-flinke ground zero install
en nog veeeel meer.
dat was het voor nu even, als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.
gr
jasper
woon in almere met mijn veel te lieve vriendin steffi en mijn bijna 4 jarig zoontje damian.
ook hebben wij 1 hond, een rottweler genaamd beau.
dan mijn rides.
als daily rij ik een daihatsu charade GTTi Turbo, een zeer mooie en snelle auto waar het volgende aan gedaan is:
verlaagd, complete zeldzame vestatec bodykit, LM velgen, achterspoiler, getinte ramen, monsterflow luchtfilter, compleet RVS uitlaat systeem, ecotec CB-systeem, benzinedruk regelaar, bollen racing blow-of valve, forge turbodruk regelaar, leuke ground zero install.
ook heb ik nog een mazda 323F 1.6 uit 1991, een volledig standaard auto op de lm velgen na, een zeer fijne rijders auto. deze staat te koop.
dan mijn hobby: een mazda mx3 2.0 V6 GT. ze heet the art of noise. een auto die ik intussen ruim 8 jaar heb en waar alleen het chassis nog standaard van is, de veranderingen in het kort op een rij:
-motor swap van 1.8 naar 2.0 V6 GT
-diverse performance mods
-nos instalatie 75 PK
-volledig uit gebouwd met een costumized bodykit
-apex verlaagd
-18"BSA jack's velgen met toyo proxes banden
-overgespoten in 2 italo kleuren
-flinke ground zero install
en nog veeeel meer.
dat was het voor nu even, als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.
gr
jasper