PDA

Volledige versie bekijken : Online club systeem

Brian
18 May 2009, 20:34
De afgelopen weken hebben wij ontzettend veel tijd gestoken in onze nieuwe website. Wij laten het natuurlijk niet alleen bij een nieuwe vormgeving maar zijn op de achtergrond met diverse leuke tools bezig. Zo gaat er een garage aan toe gevoegd worden en een clubpagina.

Maar voor het zo ver is hebben wij het systeem eerst klaar gemaakt dat clubs nu zelf online kaarten kunnen bestellen voor de evenementen. De aantallen kan je dagelijks wijzigen tot twee weken voor het evenement. Uiteraard zal er 1 persoon per club de club contact persoon zijn die deze rechten heeft. Iedereen club contact persoon die bij ons geregistreerd staat heeft een e-mail gekregen met het verzoek om het profiel online aan te maken.

De voordelen:
- zelf aantallen aanpassen tot twee weken voor het evenement
- zelf (club) adres gegevens aanpassen (kan je eventueel de kaarten tijdens je vakantie naar een club genoot laten sturen)
- club pagina wordt in de toekomst getoond op de website

Algemene club informatie: Klik hier (http://www.automaxx.nl/nl/text/show/286/club_informatie.html)
Club FAQ: Klik hier (http://www.automaxx.nl/nl/text/show/287/club_f_a_q_.html)

Heb je hierna nog vragen, mail dan naar mij of naar Patrick@automaxx.nl

LucazzMidlands
18 May 2009, 20:51
ik heb net de meel gehad en heb de meel weer terug gestuurd wat ik er van vind + wat extra

niet bang zijn t was positief

vind t beter iig!!!!

General
19 May 2009, 01:11
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik heb niets ontvangen?

contactpersoon van Team-Goossens

Brian
19 May 2009, 10:14
We hebben zo 40 mailtjes terug gehad dus het kan kloppen, wat is het juiste mail adres?

Cougar-driver
19 May 2009, 11:19
Ik heb namens TEAM013 ook niets mogen ontvangen helaas..

Brian
19 May 2009, 14:31
Plaats hier dan je mail adres svp en wij mailen het na.

General
19 May 2009, 14:41
pm send

(plus nog wat tekens om aan 10 tekens te komen)

StreetGasm Maus
19 May 2009, 14:51
vind het een waardeloos systeem, onpersoonlijk en fout gevoellig ..... het is zoeiso waardeloos dat zomaar eenieder zich kan opgeven als clubvoorzitter ....

voor mij is het helemaal niks waard iig!

Golf4Girl
19 May 2009, 18:00
zowel voor ttg als cct de mail netjes ontvangen :)
kaarten bestellen ziet er ook makkelijk uit etc :)

Cougar-driver
19 May 2009, 18:09
Ondertussen al een mail gehad en terug gereageerd ;)

Brian
19 May 2009, 19:15
onpersoonlijk
Klopt, maar je mag mij nog steeds mailen voor een leuke gesprek ;)

fout gevoellig .....
Nee, alleen als jij het verkeerd invoer

het is zoeiso waardeloos dat zomaar eenieder zich kan opgeven als clubvoorzitter ....
Dit controleren wij uiteraard wel, anders zou het iets te gemakkelijk zijn.

voor mij is het helemaal niks waard iig!
Wij vinden het wel prettig als iemand midden in de nacht het aantal auto's van de clubs wilt opgeven/veranderen dat hij/zij mij niet meer midden in de nacht belt :D

StreetGasm Maus
20 May 2009, 11:04
hahahah ik bergijp je punten brian,

gehehe naja het zal allemaal wel los lopen, en ik blijf je uiteraard gezellig bellen zo af en toe hoor;)

ga mijn best doen via dit systeem.

zie je morgen man ;)