PDA

Volledige versie bekijken : 30-08-09 Full Car Tuning meet ZONd@gRyders '09

Pink Cutie
19 May 2009, 15:45
http://img35.imageshack.us/img35/8900/zondagsryderv4.jpg

Full Car Tuning Meet - ZONd@gRyders ‘09

Op Zondag 30 augustus ontvangen wij jullie allemaal graag weer op onze meeting ZONd@gRyders ‘09. De plaats is voor vele al bekend, zal het terrein zijn rondom de shop van Full Car Tuning. Aanvangstijd is 11.00 en om 16.00 gaan de stoppen eruit. Gratis entree en iedereen is welkom.

Special Offers - De deuren van Full Car Tuning en buurman audioshop Multi Car Audio staan deze hele dag open en zullen volstaan met spectaculaire aanbiedingen. Een goeie dag voor de koopjesjager.

Food&Drink - Snacks en dorstlessers zijn te vinden bij de snackwagen. In de opgezette tent zal voldoende zitgelegenheid te vinden zijn. En hierin zal voor de sfeer een DJ de gehele dag zijn plaatjes draaien.

Bekers, bekers en nog eens bekers - Je loopt op deze dag ook weer veel kans om met een mooie trofee naar huis te gaan. Bekers zijn er te winnen in de volgende categorieën:
Show & Shine, Special Paint, Best Engine, DB contest.

Meten is Weten - Dit jaar mogen wij ook verwelkomen Erik Botman met zijn voor mobiele Rollenvermogenstestbank. Pak nu je kans en laat het vermogen van je auto meten voor
€35,-. Kijk voor meer info op: www.erikbotman.nl

Verder aanwezig – Demo Uitdeuken zonder Spuiten. Deukje?! Geen probleem, voor je het weet ben je hem weer kwijt speciaal op deze dag voor maar €25,-.
The Stickerfactory, daar kun je terecht met speciale sticker wensen. Ze kunnen het vrijwel altijd maken, zoals u het hebben wilt en dat voor een zeer scherpe prijs.
En natuurlijk zal Homeclub Team-FCT niet ontbreken aan dit event. Zoals altijd zullen zij ook dit maal weer met een groot aantal blitze show wagens opgesteld staan.

We hopen je hiermee net zo enthousiast gemaakt te hebben als wij op dit moment al zijn, we zien je graag verschijnen op wat wederom een gezellige meeting beloofd te worden.

We Will Meet Again,
Team Full Car Tuning

Voor meer info en updates check www.FullCarTuning.com of www.Team-FCT.nl

Jo-XL
20 May 2009, 22:09
Duurt nog even, maar hopelijk wel aanwezig.
Bij FCT zijn het wel gezellige meets en 30 augustus zou toch ook heerlijk weer moeten zijn :)

Coolkast
20 May 2009, 22:55
uiteraard aanwezig, nieuwjaarsmeet was super goed, dus moet dit ook helemaal goed komen

Turbowizard
21 May 2009, 12:13
Naast de meetings die ik altijd in samenwerking met Fullcartuning organiseerde zoals de united clubs nieuwjaarsmeeting die elk jaar terug komt en het 5 jarig bestaan van FCT komt FUllcartuning zelf nu met een nieuw concept namelijk FULLCARTUNING meet ZondagRiders. Omdat ik het te druk heb met de club en een huis heb ik niet veel tijd voor maar natuurlijk zal ik met de rest van TEAM - FCT aanwezig zijn. Ik hoop het in aug wel weer rustiger te krijgen zodat ik me weer helemaal kan storten op de United clubs Meeting ook @ FCT natuurlijk. Maar zover is het nog lang niet dus voorlopig hoort deze meeting in je agenda !!

Hier zijn foto s van de laatste FCT meeting :

de United clubs nieuwjaarsmeeting 2009 :

http://www.team-fct.nl/event.php?ID=25

5 jarig bestaan FUllcartuning meeting :

http://www.team-fct.nl/event.php?ID=5

rich86
21 May 2009, 13:48
ik ben er denk ik wel bij ;)

Clean3
21 May 2009, 13:53
Ik kom hier ook wel ff langs (als ik niet op vakantie ben dan).
De meetings bij FCT zijn altijd groot en goed, alleen jammer dat de nieuwjaarsmeetings altijd zo koud zijn :D.

Maar met deze datum zal er geen kou aan te pas komen denk ik :D.

swiftycarz
11 July 2009, 16:39
we gaan er bij zijn

Stephan S
11 July 2009, 21:50
Yep aanwezig!

Frv8nk
20 July 2009, 17:09
Ik ben er ook weer bij (als bezoeker:p)..
Er komt een hele mooie Primeur kan ik jullie vertellen, bij FCT-team!:D

Pink Cutie
20 July 2009, 17:15

Gezellig! :) En wat dan wel..? :rolleyes::confused: hihi.

BreeZe
20 July 2009, 19:28
Probeer hier zeker bij te zijn!

CoupEter
20 July 2009, 19:31
helaas niet aanwezig.

Elly-d
20 July 2009, 21:18
Ben hier zekers aanwezig, altijd gezellig en leuke meeting daar.

Pink Cutie
21 July 2009, 09:51

Ohh, ik weet het al! Die van Richard! ;) Ben benieuwd! Heb nog geen pics gezien van z'n wagen! :rolleyes:

Frv8nk
22 July 2009, 12:15
Ohh, ik weet het al! Die van Richard! ;) Ben benieuwd! Heb nog geen pics gezien van z'n wagen! :rolleyes:

Ben gisteravond wezen kijken bij de spuiter!!
Word echt vet!!:D Hij is nog niet klaar.. Hopelijk is die maandag-dinsdag eindelijk af!!

Shark-Attack
22 July 2009, 19:22
Misschien kom ik ook wel ff buurten!

ScoobyMagic
22 July 2009, 19:32
Ik kom ook zeker ff langs met de Subie!

taz
6 August 2009, 16:28
ben hier ook bij:D

fearless
6 August 2009, 19:32
Ben er denk ik ook wel bij. Misschien dat ik nog wel een stelletje volvo's mee krijg. :cool:

taz
10 August 2009, 12:57
ZONd@gRyders ’09 - UPDATES!!!!

Definitieve beker categorieën!
Top 3 Show n Shine

No.1 Engine

No.1 Paint

No.1 JDMer

No.1 European

Strip!
Een ware Strip word gevormd met alle stands, de food area en voor het eerst een Rodeo Stier!
Waag een rondje op de stier, probeer zolang mogelijk te blijven zitten en misschien win jij aan het eind van de dag wel een waardecheck van Full Car Tuning t.w.v. 150,- EURO! Tijden worden bijgehouden op een tijdenpaal. Van je 1e plek verstoten!? Beat Him or Her! en probeer het snel nog een keer!! 2,50 p.k. uitreiking waardecheck 16:00.

Shops tot 18:00 geopend!
Wegens de verwachte drukte blijven Full Car Tuning en Multi Car Audio open tot 18:00, zodat iedereen kan profiteren van onze Weg Geef Prijzen! Mega kortingen op het gehele assortiment tot wel 80%,
wielen 4 halen 3 betalen, D1 spec - AIT Racing - D2 sets - goedkoper dan ooit! ga zo maar door.. Grijp deze kortingen!

ALS KLAPPER!!!!
Er staat nieuw bruut geweld voor de deur van Full Car Tuning te ronken die op deze dag zijn debuut zal maken. Jaja, je leest het goed, het volgende monster project van Full Car Tuning is een feit! Deze showcar in wording is zeer zeker het bekijken waard!

FULLCARTUNING – ZONDAG 30 AUGUSTUS THE PLACE TO BE!!

We Will Meet Again,

Team Full Car Tuning

Voor meer informatie en updates check www.fullcartuning.com en www.team-fct.nl.

Lisette
25 August 2009, 14:34
X-E aanwezig met ongeveer 5 auto's.. :D

Sensation
25 August 2009, 17:11
chasing dreams samen met club punto met een waggol of 10 bij elkaar ook :D

Mihiel
28 August 2009, 14:37
ook aanwezig.

twingy style !!!
28 August 2009, 18:22
wij zeker met 7 waggies en misschien 10

maar zeker aanwezig!!!!

fearless
28 August 2009, 22:39
Het is zeker dat we zondag ook aanwezig zijn met een groepje volvo's en een audi.

Zoals het er nu uitziet...

3x 850
1x S70
1x V70
1x C30
1x C70
1x S4 avant

Xenon_Civic_Coupe
30 August 2009, 02:11
tot straks dan maar :D

Dutch Cota
30 August 2009, 10:25
Woooow het weer ziet er perfect uit vandaag !!!!
Paar auto's mee... Kroepoek mee ;) en het wordt gezellig.

Tot straks :D

BreeZe
30 August 2009, 12:39
Tot zo dan!

Holblood
30 August 2009, 19:26
zo we zijn weer terug.. was een gezellige dag vandaag! het weer was wat minder helaas mja dat is iets waar je niks aan kunt doen helaas.

tot de volgende meet ;)

BreeZe
30 August 2009, 19:49
Was idd een geslaagde dag.. hoop bekende gezien/gesproken! Op naar de volgende...

Xenon_Civic_Coupe
30 August 2009, 20:01
brrrr wat was dat fris hele dag in m'n t-shirtje ;)
maarja volgende keer beter.... dan wat meer zon hoop ik. :D

was een leuke dag!

les-lee
30 August 2009, 22:59
was zeker een geslaagde dag, alleen was wat meer zon niet een overbodige luxe geweest.

op naar de volgende meeting