PDA

Volledige versie bekijken : sideskirts laten los, 2e maal

hennep
1 June 2009, 22:52
Vraagje, Ik heb deze skirts nu een maandje of 2 erop zitten en aan de linkerkant heb ik hem tot ergernis toe al 2 keer opnieuw erop moeten zetten. Om de een of andere reden houdt de kit niet die ik gebruik. 3M 08603. Gebruik ik nu de verkeerde kit en zo ja wat raden jullie mij aan. Eventueel ook met link waar ik het aan kan schaffen.

http://i733.photobucket.com/albums/ww340/hennep/WaxWizard/IMG_1529.jpg

MINDstorm
2 June 2009, 00:40
met goed ontvetten en ruitenkit zal je er flink wat moeite voor moeten doen om hem los tekrijgen.

alleen geen id waar je dit als particulier kan kopen.

General
2 June 2009, 11:10
Kit op blanke lak hecht nooit goed.
Daarom eerst lichtjes opschuren voordat je gaat kitten.

Midlands_gertje
2 June 2009, 12:20
idd lichtje schuren en vooral goed ontvetten. en ik heb al meerdere keren poly skirts met ruiten op een auto gemonteerd maar die zijn er nog nooit vanaf gevallen. dus ik zou ook voor de ruitenkit gaan.

Golf4Girl
2 June 2009, 12:33
heb je er zwarte primer opgedaan van te voren ?
voordat je ruitenkit erop doet,eerst primer er tussen en dan 10 minuten wachten.

hennep
2 June 2009, 12:47
Het probleem is niet dat ze loslaten op de lak van de auto, maar de kit lijkt niet te hechten op de skirts. Op de lak heb ik de grootste moeite om de kit weer te verwijderen.
De skirts heb ik nu wel aan de binnenkant opgeschuurd. Hopen dat ze nu wel blijven zitten. En de kit die ik gebruik is ruitenkit.

heb je er zwarte primer opgedaan van te voren ?
voordat je ruitenkit erop doet,eerst primer er tussen en dan 10 minuten wachten.

Wat voor primer en waar moet ik die op aanbrengen. Op de lak of op de skirts?

Golf4Girl
2 June 2009, 12:48
zwarte primer van 3M dat moet je met een kwastje aanbrengen op de skirt en op de lak,dan heb je nergens last van met los laten. en je ziet er niets van.

206 rms
4 June 2009, 14:47
miss hier en daar een parker plaatsen. en idd glasskit gebruiken.

Tuningmickey
7 June 2009, 20:10
Bij mij ging het heel goed met Witte Bond 007 (gebruik ik op mn werk veel). Eerst ff schuren, dan afnemen met wasbenzine, kitten en de volgende dag zo vast als een huis.. (okee, iets minder stevig dan een huis;) )

nick22
7 June 2009, 20:13
sicaflex hele goeie kit waarmee ik destijds mn skirts had vastzitten

swingb1973
7 July 2009, 12:53
ruitenkit op rol gewoon bij de brezan!

Little_Jay
15 July 2009, 21:41
ruitenkit op rol gewoon bij de brezan!

mee eens ruitenkit werkt super alleen goed ontvetten en dan ruitenkit op de skirt dan erop ff aandrukken eraf paar minuten wachten dan er weer op en vast plakken;)
gr Jay