Volledige versie bekijken : Eredivisie/Jupiler league voetbaltopic
jupke
9 April 2009, 22:22
Weer een nieuw topic,om je belevenissen,reacties,frustraties te uiten over voetbal.
Az word kampioen,maar wie word 2de?
In de jupiler league is het erop of eronder morgen voor fcdb tegen VVV de koploper.mocht VVV winnen dan kan het kampioenschap hun bijna niet meer ontgaan
DrEwMeN
11 April 2009, 12:38
lekker avondje voor Den Bosch;) en nee heb gekeken op Rtl 7;)
jupke
11 April 2009, 15:10
0-5 idd verlies,wegereef bepaalde de wedstrijd.na 12 min rode kaart VVV 10 min later had de 2de donkerrode kaart moeten komen voor VVV een aanslag op een DB speler,hij durfde niet dus hij kreeg slechts GEEL,toen 1 vrije trap voor vvv die er inging met wat geluk,30 min is VVV niet aan de kant van DB geweest.toen 1 flits en die wegereef staakt de wedstrijd :confused:
de regel is als de wedstrijd 30 min gestaakt is vanwege onweer dan moet hij compleet opnieuw gespeeld worden.
wat heel DB al verwachte de wedstrijd werd hervat na 27 min.(slaat totaal nergens op) want het onweerde nog steeds en zelfs meer dan daarvoor.
maargoed nog steeds 0-1 achter en 10-11 man.
1 min voor de rust Rood voor DB na een dikke vette swalbe van die duitsers.zeer onterecht dat een speler van DB eraf Moet.(zo werd ook gezegd op rtl voetbal)
toen een opmerkelijke beslissing.
Rust en al na 10 min begon de 2de helft :confused: normaal 15 min rust.
ik ben toen vertrokken net als meerdere op de tribune.
dus heb de 0-2 tot de 0-5 niet gezien,wat ik hoorde is dat DB de weg kwijt was na 3 onderbrekingen en een onterechre rode kaart.VVV dan toch verdiend gewonnen,ook al stonden er 6 spelers bij DB in het 1ste van de A1.
maar liever VVV kampioen dan de Keukenboeren uit waalwijk.
voor DB is er toch niks meer te halen dit seizoen.
DrEwMeN
11 April 2009, 16:41
nu ben ik het eindelijk eens met je eens jupke;)
AZ volgende week thuis tegen Vitesse kampioen?
Ik hoop het wel!!
Anders zou het de week daarop kunnen gebeuren..... in de Arena... :(
Ghanzzzzz
12 April 2009, 15:35
Wordt nog een spannend competitie eind tussen Twente en Ajax!!
Zou het bijzonder knap vinden als we dit jaar wederom de voorrondes CL kunnen halen, maar al dan niet.. 3de is ook een topprestatie
DrEwMeN
13 April 2009, 01:19
vandaag naar ajax-WillemII geweest was weer topwedstrijd leuk om te kijken en heeeeeeeeeeeel veeeeeel doelpunten nu naar die boeren uit eindhoven;) issati heeft er zin in;):D
Die boeren uit Eindhoven zijn niet zo'n probleem denk ik.
Twente en AZ moeten we ook nog tegen he, die zijn een stuk lastiger.
gisteren wel een historisch en verbazend moment gehad: Suarez praat Nederlands!! :eek: Zou mooi zijn als ie blijft...
Leuk feitje:
Az heeft na 30 wedstrijden de meeste punten van alle Europese Competities. :cool:
DrEwMeN
18 April 2009, 12:43
heey Jup wat is dat met Den Bosch:(?
jupke
18 April 2009, 13:02
Ik weet het,9 basisspelers met een blessure,er stonden 3 man in van de A1 en 3 van de A2,de 2 oudjes waren slecht gister,seizoen voorbij volgend jaar nieuwe kansen
ronin
18 April 2009, 22:19
Heracles heeft gisteren gewoon weer super gespeeld:):):) 4-0 ..
DutchNeon
19 April 2009, 00:13
Waha die AZ gewoon geen kampioen:D
Heb je he als je voorbarig feestviert. Kampioenschap was nog niet eens binnen:D
FC twente ook verloren, ik zeg ajax gaat als lachende 3e ermee vandoor;)
DrEwMeN
19 April 2009, 03:19
laten we het hopen morgen tegen psv zou echt super weekend zijn voor ajax!
p$v kunnen we wel hebben denk ik, en dan wordt AZ wel zenuwachtig...
Now way dat Ajax ze volgende week in de ArenA kampioen laat worden natuurlijk.
Az wordt het wel, maar nu nog even niet...
DrEwMeN
19 April 2009, 12:46
helemaal mee eens KiWi laten we het hopen ik vertrouw op assati;)
Evilgreen
19 April 2009, 20:31
Geweldige wedstrijd 6-2
Ajax werd compleet weg gespeeld
Az verdiend kampioen
p$v kunnen we wel hebben denk ik, en dan wordt AZ wel zenuwachtig...
Now way dat Ajax ze volgende week in de ArenA kampioen laat worden natuurlijk.
Az wordt het wel, maar nu nog even niet...
Ach ja, bij één punt had je iig gelijk!!! AZ wordt geen kampioen volgende week :D
Ronniej
19 April 2009, 21:39
Kiwi wat ben je stil :D:D
Zeer goed gespeeld van Psv:p
DrEwMeN
19 April 2009, 22:07
ronald wordt ook eens wakker ajax verliest weer eens en hij is wakker hoor:D maarja komt niet vaal voor dat feyenoord wint en ajax verliest in een week dus ja;)
DrEwMeN
19 April 2009, 22:08
maar het was terecht psv was beter:(
Shark-Attack
19 April 2009, 22:14
Wat een giller, hoogmoed komt voor de val, das nou altijd the same shit different day van Ajax, geweldig. Ze hebben het zlef uit handen gegeven met dit ouderwetse potje klotevoetbal van Ajax, leek net Feyenoord zo, jammer hoor! AZ zwaar verdiend kampioen!
p$v heeft terecht gewonnen, dat is waar...
Maar dat het dan zo moet :(
En die Affelay, wat een irritant ventje is dat zeg!!
AZ zeer terecht de kampioen, die hebben het over het hele seizoen laten zien (en volgehouden, en dat is ook knap!)
Ben benieuwd wat ze ons in de CL kunnen laten zien.
Ik hoop wel dat ze dit team kunnen behouden!
Nu gaan we voor de 2e plaats... maar met een wedstrijd tegen AZ (die willen natuurlijk in stijl afsluiten), Twente (directe concurrent) en Sparta (altijd lastig) zal het nog lastig zat worden.
Een van die wedstrijden winnen is in ieder geval genoeg voor Europees voetbal.
*Reckless*
20 April 2009, 09:35
p$v kunnen we wel hebben denk ik Die zin zal ik nooit meer vergeten.. echt een amsterdamse uitspraak :)
Heb genoten gister...
DrEwMeN
20 April 2009, 12:26
dat zal wel ja reckless;) maar ik heb net zo mooi genoten als toen in de arena tegen jullie dus ja:D
Ghanzzzzz
20 April 2009, 13:29
Oeff, gelukkig is de schade voor Twente beperkt gebleven dankzij PSV :D
Ook Heerenveen verloren. Ondanks het verlies dit weekend mogen we toch niet klagen.
En niet alleen Ajax heeft nog lastige wedstrijden. Twente mag nog tegen Heerenveen, Ajax en AZ.
En dinsdag natuurlijk tegen NAC in de beker :D
Leuk dat ze dit seizoen nog een flink aantal toppers voor het laatst bewaard hebben!!
Moeten ze vaker doen :cool:
Ghanzzzzz
20 April 2009, 14:02
tja.. maar wie kon bij het begin van het seizoen al zeggen dat AZ, Ajax en Twente in de top zouden zitten? :P
Vorig jaar was het ook niks met AZ
*Reckless*
20 April 2009, 14:50
Oeff, gelukkig is de schade voor Twente beperkt gebleven dankzij PSV :D
Ook Heerenveen verloren. Ondanks het verlies dit weekend mogen we toch niet klagen.
En niet alleen Ajax heeft nog lastige wedstrijden. Twente mag nog tegen Heerenveen, Ajax en AZ.
En dinsdag natuurlijk tegen NAC in de beker :DMoest van Rutten denk ik :)
PSV krijgt nog Heracles, Nec en Willem 2
Dus ik zeg.. spannend eind dus :)
barrysss
20 April 2009, 17:20
tja.. maar wie kon bij het begin van het seizoen al zeggen dat AZ, Ajax en Twente in de top zouden zitten? :P
Vorig jaar was het ook niks met AZ
maar dat jaar daar voor was het anders ;)
liep niet helemaal zo als het moest maar ja:(
Robert-CCT
20 April 2009, 22:24
Ajakkes gaat nu ook een eigen televisiezender beginnnen
SBS 6-2
Golf4Girl
21 April 2009, 00:48
haha schat wat een mop :eek::eek::rolleyes:
morgen laat ik je het huis weer poetsen met ajax hahahaha
Robert-CCT
21 April 2009, 10:33
haha schat wat een mop :eek::eek::rolleyes:
morgen laat ik je het huis weer poetsen met ajax hahahaha
hahaha staat alleen niks uit 020 hier;)
DrEwMeN
21 April 2009, 12:59
hier is een 020 in hart en nieren
Ajakkes gaat nu ook een eigen televisiezender beginnnen
SBS 6-2
Ja, en p$v RTL5e plaats zeker?
En fe#en@@rd.... o nee, de RTL zenders gaan maar tot 8 haha.
Misschien kunnen ze "Tien" van John de Mol weer nieuw leven inblazen...
Ghanzzzzz
21 April 2009, 13:44
Vanavond lekker naar een uitverkocht Twente-NAC
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. In de beker is altijd alles mogelijk!
Maar ik hoop weer op een heerlijk avondje cupfighten!
Veel plezier!!!
In ieder geval een mooi affiche, hopen dat ze inderdaad een schitterende wedstrijd neer gaan zetten.
Beetje a la Chelsea-Liverpool zou leuk zijn! :cool:
ronin
22 April 2009, 00:35
lekker vandaag op werk twente kunnen kijken:P dat is nog een gezellig:) vooral met de 3-1 voor twente.
Addiction
22 April 2009, 11:51
Gister dus ook naar Twente-NAC geweest maar dan via Breda.
Bussen van ons waren beetje te laat dus eerst 10 min gemist,
Maar wat vondt ik het gaaf te zien hoe het NAC vak vol zat en aan het feesten was.
Twente heel goed spel gemaakt vind ik want ze speelde gewoon een stuk sneller als mijn NAC.
Verdiend gewonnen maar wat had ik het gaaf gevonden om eens een finale mee te maken met me club.
Ghanzzzzz
23 April 2009, 11:25
Gister dus ook naar Twente-NAC geweest maar dan via Breda.
Bussen van ons waren beetje te laat dus eerst 10 min gemist,
Maar wat vondt ik het gaaf te zien hoe het NAC vak vol zat en aan het feesten was.
Twente heel goed spel gemaakt vind ik want ze speelde gewoon een stuk sneller als mijn NAC.
Verdiend gewonnen maar wat had ik het gaaf gevonden om eens een finale mee te maken met me club.
Jullie maakten er zeker een feestje van! Kwam flink wat geluid vandaan. Wij zaten er niet ver van af op de hoofdtribune. Ook sportief dat jullie klapten bij de ereronde van Twente!
Ik heb zelf echt genoten van de wedstrijd. In de rust dacht ik nog, ohjee.. daar gaan we, maar gelukkig heeft Twente zich flink ingespannen de 2de helft.
Hoop dat ik dit keer ook weer bij het 'carnaval' in de Kuip kan zijn :D
jupke
23 April 2009, 12:58
jammer van de palingboeren,had het ze wel gegund,ze waren weer goed.
Addiction
23 April 2009, 17:18
Jullie maakten er zeker een feestje van! Kwam flink wat geluid vandaan. Wij zaten er niet ver van af op de hoofdtribune. Ook sportief dat jullie klapten bij de ereronde van Twente!
Ik heb zelf echt genoten van de wedstrijd. In de rust dacht ik nog, ohjee.. daar gaan we, maar gelukkig heeft Twente zich flink ingespannen de 2de helft.
Hoop dat ik dit keer ook weer bij het 'carnaval' in de Kuip kan zijn :D
Vondt het niet slecht nee wat we deden aangezien de verhouding van publiek 23000 tegen 1000 man was:D
En is gewoon erg jammer dat wij echt altijd maar dan ook altijd een uit wedstrijd hebben.
Van de 27 wedstrijden 4 thuis gehad ofzo dat is toch ook niet normaal.
jupke
23 April 2009, 18:33
http://www.youtube.com/watch?v=ImoCKxrUi0I
afgelopen nacht joden in volendam,echte lafaard die gozer die die zwaar gewonde man nog even een flinke trap geeft.
Ghanzzzzz
23 April 2009, 19:22
Jurgen.. het is een voetbaltopic.. geen topic voor zwaar zwakzinnigen (lees: nepsupporters) :lol:
Streetfighter
24 April 2009, 12:56
Die lui moeten ze ter plekke ophangen!Stelletje retards!:mad:
Ghanzzzzz
24 April 2009, 17:50
Die lui moeten ze ter plekke ophangen!Stelletje retards!:mad:
Zegt een Streetfighter... :D :D
Streetfighter
25 April 2009, 12:29
:D haha, nee ik houd het wel bij videogames!
mickey
25 April 2009, 17:42
VVV kamoien van de eerste divisie!
RKC had het gisteren nog een weekje uit kunnen stellen, maar de nerveusiteit sloeg snel om naar frustratie, Fortuna maakte hier gebruik van.
Hoe irritant ik de valpartijen en toneelspelletjes van mijn ploeg ook vond, ik ben blij met de punten!
Venlo, gefeliciteerd!
DrEwMeN
3 May 2009, 17:57
ajax verloren met 4-0:o schande en twente gewonnen terecht 2de geworden!
Streetfighter
3 May 2009, 18:24
Helemaal niets in Amsterdam!:D
Ghanzzzzz
3 May 2009, 23:04
Helemaal niets in Amsterdam!:D
Heerlijk idd :D
We hebben nog samen met AZ zitten zingen, haha
Twente speelde vandaag ook echt geweldig. AZ had niets in te brengen en had ook niets weg van de 'grote kampioen van NL' (ook door de schorsingen en blessures)
Beeldschone vrije trap van Perez ook wederom (uit het AZ-vak werd de naam Judas Perez al geschandeerd :lol:)
Volgende week nog tegen Ajax. Wat zou het gaaf zijn als PSV Ajax op de laatste dag nog voorbij gaat..
AZ deed geen enkele moeite,AZ heeft liever dat twente 2de word als ajax.
dus kadotje van AZ voor twente en twente gaf een kadotje aan az voor de wedstrijd,erg mooi gebaar.
Je kan het een kadootje van Az noemen,als wij gewoon gewonnen hadden zou er niks aan de hand zijn geweest.
Paar verassende uitslagen dit weekend!
Ghanzzzzz
4 May 2009, 10:55
AZ deed geen enkele moeite,AZ heeft liever dat twente 2de word als ajax.
dus kadotje van AZ voor twente en twente gaf een kadotje aan az voor de wedstrijd,erg mooi gebaar.
Ja, en Swerts schopt met opzet iemand ondersteboven zodat ie een rode kaart krijgt.. ;)
AZ heeft veel spelers gemist deze wedstrijd, maar kadootjes doen ze niet aan, ook al zijn ze landskampioen. Omdat FCDB niet echt uitzicht meer heeft op prijzen, dan gaan ze toch ook niet als een zoutzak in het veld staan?
Een landskampioen zou JUIST niet graag een wedstrijd zo willen verliezen, want het was echt landskampioen-onwaardig
@Kiwi: zo is het maar net!
J Omdat FCDB niet echt uitzicht meer heeft op prijzen, dan gaan ze toch ook niet als een zoutzak in het veld staan?
jawel,liever de helmond door als de eagles in de playoffs.
dat gaat overal zo,van gaal heeft een hekel aan ajax,ik wist al dat twente ging winnen voor de wedstrijd.
S.
P.
A.
R.
T.
A.
en dat zal je maar 4x horen in één wedstrijd.... :D In dit geval héérlijk...
DrEwMeN
5 May 2009, 12:38
ja je hoort het niet zoveel anders dus ja:o
Chelsea-Barcelona....
Wat een wedstrijd, nu al!
Ik hoop dat Barca aan het langste eind gaat trekken :cool:
Ghanzzzzz
7 May 2009, 11:16
Arme Marco.. hij kan het niet meer aan en is bang dat de wedstrijd tegen Twente een NOG groter fiasco zal worden.. :lol:
Erg slecht hoor, vóór de laatste wedstrijd al je biezen pakken. Is ie dan echt zo bang voor liedjes op de tribune of anders mogelijk een waardig afscheid in eigen stadion?
Ik weet niet wat het is....
Jammer dat ie het niet heeft laten zien dit seizoen (misschien heeft ie het gewoon niet).
De spelers gaan ook niet geheel vrijuit natuurlijk.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, we gaan het zien.
Ghanzzzzz
7 May 2009, 19:20
Hoeft ook zeker niet aan Van Basten zelf te liggen. Als Adriaanse niet naar AZ gaat, dan zal het vast Ajax worden.
al gaan er 20 trainers naar ajax,het zal nooit meer iets worden,ajax is geen team.
zag vd week beelden van denhaag-feyenoord van de sfeer actie van ado,echt kippevel zo mooi,lijken wel bommen die ze daar afsteken man.ook mooi van de club dat ze dit toelaten
http://www.youtube.com/watch?v=_Xn6Vtloh-c&feature=related
Robert-CCT
10 May 2009, 00:02
al gaan er 20 trainers naar ajax,het zal nooit meer iets worden,ajax is geen team.
zag vd week beelden van denhaag-feyenoord van de sfeer actie van ado,echt kippevel zo mooi,lijken wel bommen die ze daar afsteken man.ook mooi van de club dat ze dit toelaten
http://www.youtube.com/watch?v=_Xn6Vtloh-c&feature=related
Ja Kickuh he:cool:
komende seizoen weer benieuwd ook naar de spandoeken(vooral tegen 020 weer)
Ghanzzzzz
11 May 2009, 15:12
Zonde.. Volendam heeft het net niet overleefd. Had het ze wel gegunt
Ajax-Twente was ook een draak van een wedstrijd. Ging ook helemaal nergens meer over en dat was te zien.
*Reckless*
11 May 2009, 16:38
Zonde.. Volendam heeft het net niet overleefd. Had het ze wel gegunt
Ajax-Twente was ook een draak van een wedstrijd. Ging ook helemaal nergens meer over en dat was te zien.KUT TWENTE!!! Ze hadden die amsterdammers pijn moeten doen.. nu hebben ze nog de 3e plek...
Heel erg jammer dat die miljonairs als er niets op het spel staat er geen stap meer voor willen doen.
Ghanzzzzz
11 May 2009, 17:02
Nouja.. niets op het spel is wat anders. Wij hebben aankomende week ook een bekerfinale te spelen ;)
Douglas is om deze rede bijvoorbeeld in de 2de helft gespaard gebleven (ook vanwege zijn gele kaart) en Twente heeft fysiek ook geen risico genomen.
DrEwMeN
12 May 2009, 01:25
dat is natuurlijk weer bullshit want twente wou gewoon winnen maar als je kansen bekijkt en spel was ajax beter en reckless psv is ook niet alles hoor boertje:)
Ghanzzzzz
12 May 2009, 12:38
dat is natuurlijk weer bullshit want twente wou gewoon winnen maar als je kansen bekijkt en spel was ajax beter en reckless psv is ook niet alles hoor boertje:)
Dan heb je denk ik een andere wedstrijd gezien dan ik :lol:
Het spandoek met de tekst ‘Chill out, we’re done’, dat de fans uit Enschede hadden meegenomen, was ook de oefenmeester van de Tukkers opgevallen. “Dat omschreef hoe we vandaag speelden.”
“We moeten nu terug aan het werk”, vervolgde McClaren. “De dingen doen die we moeten doen, en ons concentreren op de bekerfinale.
Geweldig spandoekje en daarbij een klein legioen in zwembroek en uitgedost met strandbal, zwemband en opblaaspop :D
http://www.ajaxfotoside.net/0809thuis/twente/146.jpg
http://www.ajaxfotoside.net/0809thuis/twente/151.jpg
Ik hoorde dat Koos Albers de nieuwe trainer wordt van Ajax? Die loopt niet zo makkelijk weg ;)
DrEwMeN
13 May 2009, 01:43
of jij kijkt door een twente bril;)dan zie je het altijd anders twente is 2x voor de goal geweest waaruit een vrije trap knap;)
Ghanzzzzz
13 May 2009, 11:20
of jij kijkt door een twente bril;)dan zie je het altijd anders twente is 2x voor de goal geweest waaruit een vrije trap knap;)
Dat weet ik ook. Maar jij zegt: Twente wou gewoon winnen..
Maar heb jij ook gezien dat de spelers inzet hebben getoont?
Ik iig niet
Ghanzzzzz
14 May 2009, 15:37
Heeeeerlijk.. geen trainer wil meer naar Ajax! :D
En de trainers die anders nog beschikbaar zijn, zijn al eerder eens ontslagen bij Ajax, haha
Misschien eens aankloppen bij Van Hanegem? haha
DrEwMeN
14 May 2009, 15:46
we zullen zien tukkertje;)
Ghanzzzzz
14 May 2009, 15:48
we zullen zien tukkertje;)
Ja, ik ben erg benieuwd!
Misschien toch weer Morten Olsen?
Volgens is er ook nog een ex-trainer van Bayern Munchen die tijd overheeft, haha
Robert-CCT
14 May 2009, 23:04
Ik hoorde dat Koos Albers de nieuwe trainer wordt van Ajax? Die loopt niet zo makkelijk weg ;)
Die had ik ook gehoord
die kan niet opstappen
Streetfighter
18 May 2009, 10:54
Grrr, Twente gewoon bestolen van de beker!:mad: Over het geheel gezien totaal niet terecht!
Ghanzzzzz
18 May 2009, 12:52
Grrr, Twente gewoon bestolen van de beker!:mad: Over het geheel gezien totaal niet terecht!
Mwah... een gelijkspel was best terecht geweest, maarja.. dat kan niet in de beker!
Erg jammer dat Wisgerhof en Arnautovic al na een kwartier geblesseerd uitvielen. Stam heeft wel goed gespeeld, maar Denneboom... sjonge jongen.. wat ergeren weer! En wat een kansen!!
bergsma tuning
18 May 2009, 18:49
wat een feest man
http://bussie1511.hyves.nl/album/40107802/knvb_beker_heerenveen/XMjbo_S1/video/584229642/0/gkq3/#media=4.584230247.frP7&searchhyver=&__state__=1
dit was net na de laatste penalty toen ging het helemaal los in heerenveen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11:cool:
Ghanzzzzz
18 May 2009, 19:16
Zo te zien hebben ze daar in het noorden van het land nog geen fatsoenlijke camera-phones :D
Addiction
22 May 2009, 09:55
Wat een feest gister in de kuip.
mijn club eindelijk gewonnen daar en dat met 0-4 :D
bergsma tuning
22 May 2009, 17:08
Zo te zien hebben ze daar in het noorden van het land nog geen fatsoenlijke camera-phones :D
ja ik weet het niet al te beste kwaliteit en vooral niet als je alle kanten word opgedrukt;)
Wat een feest gister in de kuip.
mijn club eindelijk gewonnen daar en dat met 0-4 :D
en verdiend.die bosschenaar bij nac is toch goud waard :D
Robert-CCT
22 May 2009, 21:56
en verdiend.die bosschenaar bij nac is toch goud waard :D
En terecht gefeliciteerd
ze hebben niet voor niks een dik lang fluitconcert gekregen
de ME was de trommel vergeten
http://4gifs.com/gallery/d/57984-1/Riot_cop_drummed.gif
Dat is een beste SMAK baas... :D
Addiction
2 June 2009, 21:38
Dat is weer eens wat anders dan een knuppel in je nek haha
:DDat is een beste SMAK baas... :D
da weet ik wel zeker,mooiste is die wout bovenin beeld,die vangt de trommel op ipv zijn collega te helpen. :D
mickey
10 June 2009, 13:48
De voorbereidingen voor het WK zijn in volle gang. Nederland heeft zich al gekwalificeert en de wedstrijd van vanavond is slechts een formaliteit.
Terwijl het betaalde voetbal verder zo goed als afgelopen is en de meeste clubs zich bezighouden met de uitloop van het seizoen met oefenpotjes, gebeurd er vandaag ook nog iets wat heel belangrijk is voor het competitieverloop van het nederlandse voetbal.
Vandaag vindt er in Utrecht een kort geding plaats dat Fortuna - Sittard heeft aangespannen tegen de KNVB. de uitspraak van dit kort geding heeft invloed op het voortbestaan van de club en dus ook op het aantal clubs die volgend seizoen starten in de Jupiler leage.
de Juristen van Fortuna hebben er vertrouwen in, de supporters leven tussen hoop en vrees.
Persoonlijk ben ik zo gespannen als maar kan zijn en waarschijnlijk ben ik de enige op dit forum die zich hier ook maar iets mee bezig houd, maarja ik moest het toch even vermelden.
DrEwMeN
10 June 2009, 14:21
succes mickey ik snap het wel hoor!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.