PDA

Volledige versie bekijken : Reservebank Ajax te koop: audi stoelen

mickey
11 June 2009, 09:54
Laat ik de Ajax liefhebber eens wijzen op het volgende bericht:

Reservebank Ajax te koop door Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Wie ervan droomt ooit eens bij Ajax op de bank te zitten, kan nu zijn slag slaan. De reservebank van de Amsterdammers is te koop!

Liefhebbers kunnen een bod uitbrengen op de oude reservebank van Ajax.

De huidige dug-out in de ArenA bestaat uit autostoelen van Audi, de gewezen sponsor van de voetbalclub. Ajax stapt over op Mercedes en dus gaan de rood-witte lederen reservestoelen, met verwarming, in de uitverkoop.

Vanmiddag vanaf vijf uur kunnen belangstellenden via de website van Audi online bieden op de stoelen die per paar worden verkocht.

Johan Cruijff zal de exemplaren hoogstpersoonlijk signeren. Hij doet dat tijdens een voetbaltoernooi voor partners en supporters van de Johan Cruyff Foundation vanmiddag in het Olympisch Stadion.

De opbrengst van de stoelen is bedoeld voor de Cruyff Foundation. „We hebben geen enkel bedrag in ons hoofd. We zien wel wat de mensen er voor over hebben”, aldus een woordvoerster van de autofabrikant

welke fan droomt hier nu niet van :rolleyes:

soedje
11 June 2009, 12:24
als dat lelijke logo er nou niet op stond :D ....

Kiwi
11 June 2009, 13:37
Prachtige stoelen!!
Ooit wilde ik die ook in mijn auto hebben, maar ja, past niet bij blauw ;)
Zullen wel voor een flink prijsje over de toonbank gaan denk ik...

mickey
11 June 2009, 14:15
Ach ik zou ze alleen willen hebben in mijn "werkauto" om mijn eindhovense collega's mee te pesten. gelukkig zal mijn baas hier niet blij mee zijn.

BZB
11 June 2009, 16:00
zal me niks verbazen als ze meer opleveren als de spelers

(kan nog wel even doorgaan met dit soort gein)

maar hoe willen ze per paar verkopen als er 13 zijn? of is dat logica uit mokum?

mini
11 June 2009, 18:30
jammer van dat logo

Swifty
11 June 2009, 18:38
IEUW! Al zou ik er geld op toe krijgen:rolleyes:

Grtz Ramon